Fitness Seller

Het grote eredivisie topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1:Ajax
2:AZ
3:PSV
4:FC Twente
5:SC Heerenveen
6:Feyenoord
7:FC Groningen
8:Roda JC
9:FC Utrecht
10:Nac Breda
11:Vitesse
12:NEC
13:Heracles
14:Sparta
15:Willem 2
16:RKC
17:Excelsior
18:Ado Den Haag

dit is mijn prognose... en dat sluit aan bij de werkelijkheid at the moment.. check:
De officiële website van Eredivisie

1:AZ
2:Ajax
3:PSV

Ik denk dat de top 3 er zo uitkomt te zien.
Ik ga ervan uit dat AZ wint, Ajax wint ook, Psv verliest.
Ben wel een ajacied maar Az gaat echt niet verliezen van Excelsior.
 
dubbele post

edit: Misschien wordt RODA JC wel de 2e nederlandse inbreng id CL :) wordt de trots van het zuiden nog eens de trots van het land :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ALS psv leegloopt, OMDAT ze de CL niet halen, spelen ze idd niks klaar id de CL, lijkt me logisch :rolleyes:

Als ze gewoon kampioen waren geworden, hadden ze volgend jaar met de gelouterde krachten die er nu zijn, en de aanvulling van een goeie ervaren spits zoals makaay of luque helemaal de aanval kunnen inzetten op de europese top.
Niks klaargespeeld id champions league ? al 3 jaar op rij bij de 16 beste noem ik niet niks. 3 jaar geleden nog id halve finale tegen AC Milan ongelukkig uitgeschakeld. Verdient respect. en hoe iemand anders hierboven bij arrogantie komt snap ik al helemaal niet. Daarbij denk ik dat AZ en Ajax niet professioneel en volwassen genoeg zijn. dat is de grote klasse van PSV, ze zijn professioneel en constant. dat heb je nodig id CL. Het geweldig mooie voetbal wat AZ en Ajax soms laten zien (en dat is niet sarcastisch) levert denk ik gewoon geen resultaat op in de europese competities. ik vrees een nationale afgang als AZ en Ajax id CL komen. De gelouterde europese topploegen weten hier prima mee om te gaan, de tegenstander het spel laten maken en dan opeens 1, 2 keer scoren. Ajax kan zich niet eens kwalificeren tov Kopenhagen. Dat bedoel ik dus met professionaliteit, heeft die ploeg niet. Maar goed, welke ploeg(en) ook id CL komt, ik hoop dat ze het heel ver schop(t)(pen)

Dan nog even over PSV, management heeft daar de plank toch heel erg misgeslagen. Ze wilden zo graag in de zwarte cijfers komen en trokken daardoor geen extra spits meer aan id winterstop of op andere plaatsen. Dit heeft ze duidelijk de kop gekost. de veel te dunne selectie kon de blessures niet opvangen en nu krijgen ze een hééle zware rekening gepresenteerd. HEt management dacht dat de CL en alles al binnen waren, maar nu lopen ze flinke inkomsten en prestige mis. Als dalijk idd alle topspelers weggaan, zullen de hoge heren zich nog eens achter de oren krabben of het nu wel zo goed gehandeld heeft. Ajax en AZ worden immers alleen maar sterker nu.
 
PSV twijfelt aan Koeman: 'In voetbal is niets zeker'

25/4/2007 12:08

Ronald Koeman is allerminst zeker van zijn toekomst bij PSV. Voorzitter Frits Schuitema weigert zijn trainer onvoorwaardelijk te steunen, terwijl de naam Bert van Marwijk al rondzingt.
Koeman zit op de wip ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract. Ten eerste zijn de prestaties van zijn ploeg in 2007 zeer mager. De Eindhovenaren verspeelden zelfs hun onaantastbaar geachte koppositie in de Eredivisie en dreigen komend weekeinde hun landstitel kwijt te raken. Bovendien zou een flink aantal spelers niet meer achter de coach staan.

Voorzitter Schuitema weigerde in het Eindhovens Dagblad te bevestigen dat Koeman het seizoen afmaakt als coach. 'Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.' En: 'We weten wat er leeft bij de spelers. Daar zijn we alert op.'

Patrick Kluivert liet zich na het 1-1 gelijkspel tegen FC Utrecht van afgelopen zondag als eerste kritisch uit in het openbaar. Hij noemde het wisselbeleid van zijn trainer 'gênant'. Voorts meldde VI deze week dat enkele Latijnse spelers zich storen aan de directe aanpak van hun coach én dat Van Marwijk al als eventuele opvolger van Koeman is genoemd. En De Telegraaf bericht dat de verstandhouding tussen de technische staf en de spelersgroep 'moeizaam' is.

laat van marwijk maar komen!
 
Cursusje begrijpend lezen Loe ? Er staat dat ze voor die 3jaar niets klaarspeelden. Toen waren zij het lachertje in Europa(8 deelnames nooit 2e ronde). Ajax heeft ook goede jaren gekend in de CL met winst , 1 finale en een halve finale achter elkaar en daarna ook een tijd niets(op een kwartfinale in 2003 na). Maar die goede jaren kunnen ook zo weer achter de rug zijn! Dat bedoelde ik.

Verder heeft Ajax het dit jaar zeker af laten weten in de CL maar ze zijn een team in opbouw en ze zijn zeker gegroeid sindsdien.

Verder stelt dat constante van PSV maar weinig voor als er maar weinig van overblijft als er 1 persoon (Alex) wegvalt......


Edit : maar verder wel alle credits voor PSV voor hun prestaties in de CL de afgelopen 3 jaar :)
 
Laatst bewerkt:
kriebel zit al goed in me buik...voor straks
 
Nou nou, az 1-1 met 10man, psv 2-1 voor, ajax 1-0 voor.
 
jezus wat een ontknoping zeg, toen ik hoorde van die rode kaart, adrenaline!

zelf ben ik eigenlijk niet echt voor 1 van de 3 clubs, liefste niet ajax iig

Luister hier naar de wedstrijden voor wie dat nog niet wist
 
tering.. az staat met 2-1 achter!!
en als PSV nu nog 1 goal maakt (ze staan nu met 3-1 voor) gaan zij kampioen worden...

jezus.. wist gewoon dat AZ niet volwassen genoeg was als team om dit aftemaken

Feyenoord-heerenveen 1-1
 
Zieke shitttttt

ajax 2-0 (1e) als dit zo blijft dan:
psv 4-1 (2e) nog 1 goal nodig als az gelijk blijft
AZ 2-2 (3e) ook nog 1 nodig 10 man
 
psv 5-1 (1e)
ajax 2-0 (2e)
AZ 2-2 (3e)

op dit moment
 
damnnnn nog steeds spannend!!
 
****ing AZ man, die gun ik de titel het meest
 
Back
Naar boven