AndroidHealthClinic

Het grote eredivisie topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Roda JC
6. Vitesse
7. NEC
8. FC Groningen
9. Willem II
10. SC Heerenveen
11. FC Twente
12. RKC Waalwijk
13. FC Utrecht
14. NAC Breda
15. ADO Den Haag
16. Sparta Rotterdam
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
 
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. SC Heerenveen
5. FC Groningen
6. Feyenoord
7. NEC
8. Vitesse
9. FC Utrecht
10. Roda JC
11. FC Twente
12. RKC Waalwijk
13. Willem II
14. NAC Breda
15. Heracles
16. Sparta Rotterdam
17. ADO Den Haag
18. Excelsior


:D
 
1 Ajax
2 Psv
3 Az
4 Utrecht
5 Feyenood
6 Roda
7 Groningen
8 Heerenveen
9 Vitesse
10 Twente
11 Willem II
12 Nec
13 Nac
14 Rkc
15 Heracles
16 Sparta
17 Ado
18 Exelsior

zo denk ik er ook ongeveer over. eindelijk iemand met utrecht bij de beste 5:D
 
Volgens mij schat iedereen NEC wat te hoog in. Ik denk dat ze nacompetitie gaan spelen.
 
Ajax 2-1 gewonnen van NAC
PSV 1-0 verloren van Fc Twente

Nice! :)
 
woehoe 0-0 :( wordt tijd voor een scorende spits

en een nieuwe voorzitter met een bak met geld :D
 
woehoe 0-0 :( wordt tijd voor een scorende spits

en een nieuwe voorzitter met een bak met geld :D

Het probleem ligt bij jullie niet alleen in de spits.. echte kansen zijn er ook niet gecreeerd. Een vrije trap van v. Hooijdonk was gevaarlijk maar verder?!
 
jammer 0-0
achja seizoen is net begonnen
 
Tja dit kon Feyenoord zien aankomen. Ze hebben nu echt alleen maar net-niet spelers in de selectie, de enige goede speler die ze hebben is De Guzman en die moet zich ook nog ontwikkelen, slecht beleid van het Feyenoord-bestuur.
 
0-0 mag feyenoord in ze handjes knijpen.heracles ze topaankoop robert schilder gunt everton een intikkertje die neer getrokken word door greene. glaszuivere pingel maar helaas niet gegeven.

bij ajax..
the hunter mist zelfs van 1meter(raakt de paal) vrije kopkans naast en een pingel gestopt. zat totaal niet in de wedstrijd maar had ook in totaal 15 overtredingen tegen. is dus letterlijk uit de wedstrijd geschopt

psv was dramatische en maakt imo zonder versterkingen geen kans op de titel

az speelde ergg goed en moeten we toch echt rekening mee houden
 
PSV en Feyenoord moeten zich zo snel mogelijk versterken nu 't nog tot donderdag kan. Dan maar wel Kluivert naar PSV. :o
 
Volgens mij schat iedereen NEC wat te hoog in. Ik denk dat ze nacompetitie gaan spelen.

NEC gaat in ieder geval niet in het linkerrijtje eindigen. vorig jaar was het een middenmoter en dit jaar is het er niet sterker op geworden. een plaats tussen de 15 en 10 denk ik.
 
0-0 mag feyenoord in ze handjes knijpen.heracles ze topaankoop robert schilder gunt everton een intikkertje die neer getrokken word door greene. glaszuivere pingel maar helaas niet gegeven.

bij ajax..
the hunter mist zelfs van 1meter(raakt de paal) vrije kopkans naast en een pingel gestopt. zat totaal niet in de wedstrijd maar had ook in totaal 15 overtredingen tegen. is dus letterlijk uit de wedstrijd geschopt

psv was dramatische en maakt imo zonder versterkingen geen kans op de titel

az speelde ergg goed en moeten we toch echt rekening mee houden

na 2 wedstrijden; is Az toch wel weer titelkandidaat. ik denk van niet. die houden het tot de winterstop leuk vol en daarna is het weer op.

hoe kan psv dat vorig jaar dezelfde selectie had op een haar na en daar mee kampioen werd nu geen kans meer maken op de titel?

na 2 wedstrijden is het allemaal wel heel erg vroeg. had feyenoord geluk gehad sprak niemand er over. wat dat betreft is heerenveen nu ook een van de favorieten.
als ajax tegen kopenhagen zo'n dag tegen een groningen had dan was ajax ook alweer kansloos voor de titel.
 
Wat was PSV slecht bezig, FC Twente was iets beter, maar oh oh wat een prutsers. Volgens mij hadden ze wel 15 kansen nodig om 1 doelpunt te scoren.
 
na 2 wedstrijden; is Az toch wel weer titelkandidaat. ik denk van niet. die houden het tot de winterstop leuk vol en daarna is het weer op.

hoe kan psv dat vorig jaar dezelfde selectie had op een haar na en daar mee kampioen werd nu geen kans meer maken op de titel?

na 2 wedstrijden is het allemaal wel heel erg vroeg. had feyenoord geluk gehad sprak niemand er over. wat dat betreft is heerenveen nu ook een van de favorieten.
als ajax tegen kopenhagen zo'n dag tegen een groningen had dan was ajax ook alweer kansloos voor de titel.

over az ik had ze op de 3e plaats geschat.dat denk ik nog steeds alleen ze zijn sterker dan ik had verwacht.

psv zelfde selectie is niet helemaal waar. belangrijke spelers als ooijer en venegoor zijn weg+ handige wissels als lucius en die fin varyinen(ofzo) weg. Selectie is op dit moment te dun. Zegt al genoeg dat als extra spits beerens(18jaar) het verschil moet maken. Psv zal wel versterking halen dus ik hou wel rekening met ze

2 wedstrijden is idd erg vroeg. Heb je trouwens ajax zien spelen tegen kopenhagen? ajax speelde namelijk de 1e helft een geweldig ze raakte pas na 0-1 in paniek(helaas)

enne ajax is nooit kansloos voor de titel;)
 
Maakt Patje vanavond zijn debuut ? :)
 
Nope helaas niet. Ze willen hem nog fitter zetten. Zeggen wel dat ie het al super doet op trainingen en dat ie echt zin er in heeft.

Zo jammer van Feijenoord dat ze hem niet gehaald hebben.
 
Back
Naar boven