Fitness Seller

Het grote eredivisie topic

Bezoekers in dit topic

PSV blijft domineren, mooi resultaat ondanks verlaten van Guus Hiddink. Zes doelpunten tegen in 16 wedstrijden is ongelofelijk.

PSV ftw ;)
 
Davids in de basis tegen Feyenoord

De kersverse Ajax-aankoop Edgar Davids start zondag in de klassieker tegen Feyenoord in de basis. Dat zei trainer Henk ten Cate vandaag tijdens de persconferentie, al is niet bekend op welke positie hij zal spelen.

Davids heeft in zijn eerste week een goede indruk gemaakt op de trainer. "Hij praat heel veel met de spelers en gaat af en toe stevig het duel aan. Dat vind ik zeer positief". Ook bleek uit medische tests dat de 33-jarige middenvelder tot de meest fitte spelers van de Ajax-selectie behoort. "Slechts twee spelers scoorden beter", aldus Ten Cate.

Thomas Vermaelen en John Heitinga zullen, nu Jaap Stam geschorst is, tegen Feyenoord het centrale verdedigingsduo gaan vormen. Andere posities wilde Ten Cate nog niet prijsgeven. Hedwiges Maduro ontbreekt zondag in Amsterdam. Hij is geveld door een virus, dat hij waarschijnlijk tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika heeft opgelopen.[/QUOTE]

geloof ik geen reet van.hij word gewoon gepasseerd en is dit de smoes naar de media toe(terecht trouwens dat hij niet speelt)

ot goede zaak zondag ga ik in de arena eindelijk weer genieten van edgar
 
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, hoop echt dat hij helemaal opbloeit :thumbs:
 
PSV blijft domineren, mooi resultaat ondanks verlaten van Guus Hiddink. Zes doelpunten tegen in 16 wedstrijden is ongelofelijk.

PSV ftw ;)

Bedoel je niet 7 doelpunten tegen in 3 duels :D



PSV - AZ 2-3

AZ op 6 punten Ajax kan op 5 komen. Misschien toch nog een spannend slot van de competitie ?
 
PSV 2x op rij verloren :eek:

Dit is de kans voor Ajax.
 
Hell yeah, was een aantrekkelijke wedstrijd, met name de eerste helft.
Al met al had ajax het beste van het spel en hebben ze deze belangrijke overwinning verdiend!

Mooi rentree voor de pitbull (onvermijdelijke gele kaart :D)

Sneijder man of the match, hattrick :thumbs:
 
Ik word echt para van die Louis van Gaal. Eerst de hele tijd dat "mijn club" gezeik en nu openlijk solliciteren bij Bayern Munchen terwijl z'n contract nog niet afloopt.

Wat een klootzak.
 
1e helft was genieten in de arena.2e helft was stukken minder maar sneijder was wel ff de man...opvallend dat huntelaar 0minuten kreeg
 
Mooi resultaat van AZ
 
Iemand dit hoogstandje nog gezien :D


Sansoni bijt zich in z'n tegenstander vast ..........:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, wat was de aanleiding? Die speelt bij Vitesse zeker, aan het truitje te zien.
 
Aanleiding? Gewoon wat onenigheid op het veld, hij is inmiddels al geschorst door vitesse en ook de tuchtcommissie gaat het incident onderzoeken aangezien het de arbiter is ontgaan.

Mafkees...
 
Tja , komt ervan als je Kluivert op de bank zet.
 
Ajax en AZ terug in de titelstrijd. Feyenoord raakt verder achter op Twente...kan niet beter
 
haha, eerst vereren in de eerste seizoenshelft en nu is het gelijk "k*t koeman":D

ik heb koeman nooit vereerd hoor. Denk ook niet echt dat dit aan Koeman te wijten is. Het is een dipje dat iedere ploeg normaal gesproken in het seizoen wel eens tegenkomt. Kijk maar naar Lyon en Werder Bremen bijvoorbeeld...
 
Back
Naar boven