MuscleMeat

Het grote eredivisie topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NAC WINT!!!! BREDAH BREDAH BREEEHDAAAH!!

Ajax staat op het moment achter, maar feyenoord ook dus maak me even niet druk.

Actuele stand ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu maar hopen dat Gifje blijft werken en iedere keer de goede stand tevoorschijn komt :)
 
ajax verloren en was dramatisch zwak.. feyenoord is in ze kont genomen door de scheids dat ze geen pingel kregen en een doelpunt afkeurde. psv-feyenoord 2-1 roda ajax 2-0
 
en weer geblesseerd..... ben benieuwd wat t vanavond gaat geven tegen bordeaux

saaie en vooral slechte wedstrijd. PSV is niet echt geconcentreerd bezig. Veel balverlies, en weinig beweging....
 
ach tgaat om het resultaat en dat is goed ;)
 
Dit weekend stunten in de Euroborg :rocknana:
 
0-1 is heel mooi resultaat, maar ze moeten nu absoluut niet denken dat ze door zijn, galatassaray uit is eg heeel moeilijk, denk dat ze daar gewoon verliezen, dan nog liverpool uit is heel moeilijk en bordeaux zal gebrand zijn op revanche vanwege hun zeer slecht, laf en makke optreden gisteren, ze werden zelfs uitgeflote door de fans
 
Ajax wint in de galgenwaard!!! :banana:


Utrecht - Ajax 2-3 (2e uitwinst pas in 8 jaar tegen Utrecht)

Als Ajax uit al gaat winnen van Utrecht kan het nog een mooi seizoen worden :cool:
 
Dit weekend stunten in de Euroborg :rocknana:

Typisch Vitesse weer! :mad: Jammer dat ik gistermiddag niet meer hoefde te trainen (anders had ik veel nieuwe PR's gezet :))
 
KLOTE AZ staat 2e :eek: :mad:
 
:D Yep! Die gaan wederom als een speer dit jaar. Ben benieuwd of ze dit vast kunnen houden.

PSV - AZ
3 - 1

Niet dus :D AZ is egt best of the rest, als ze vanavond maar winnen tegen grasshoppers
 
zo 12/11 Ajax PSV 12.30

Ajax PSV.. Zondag half 1, PSV gaat de koppositie overnemen :D
 
1-3 PSV's effectiviteit, al zou ajax het betere spel kunnen hebben
 
:haha: grapje zeker! Nee word een super mooie wedstrijd maar AJAX wint met 2-1:D :bierbang:
Get real, PSV is gewoon het beste. Leukste voetbal speelt AZ, en met vlagen Ajax ook.

(nee ben geen PSV'er)
 
Get real, PSV is gewoon het beste. Leukste voetbal speelt AZ, en met vlagen Ajax ook.

(nee ben geen PSV'er)

dat ben ik met je eens.. maar vind ajax psv gelijk waardig dus we zullen het zondag wel zien.. trouwens ben benieuwd als alex in de winterstop vertrekt naar real!!
 
dat ben ik met je eens.. maar vind ajax psv gelijk waardig dus we zullen het zondag wel zien.. trouwens ben benieuwd als alex in de winterstop vertrekt naar real!!
Alex naar Real? Hoe kom je bij die info?

Zou niet onlogisch zijn, absoluut niet. Alex is de beste verdediger in Nederland.
 
Back
Naar boven