MuscleMeat

Het grote eredivisie topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie wil er nu nog voor Real Madrid spelen :roflol: , volgens mij blijft hij dat heeft hij trouwens zelf al min of meer gezegd :)
 
Jonge jonge, Utrecht gaat echt slecht! Vorig jaar in dit gedeelte van het seizoen stonden ze volgens mij erg goed!
Ik denk dat AZ bijna net zo goed is als ajax en psv, maar dat AZ gewoon bang is voor topclubs(geld niet voor uefa) Ze laten te veel kansen liggen en ze krijgen te veel tegendoelpunten, en ze vallen aldoor helemaal terug(Wat erg frustrerend is voor een AZ-fan als ik) En PSV irriteert mij ook aldoor! Ze krijgen amper kansen! EN TOCH SCOREN ZE VEEL! Maarja, als je kijkt wat voor begroting ze hebben, dan kunnen ze makkelijk een superspits als Farfan kopen. Feyenoord is echt te slecht, ook al uit bekertoernooi door RKC!!!!!!!!!!!!!!! Moet je zien welke plaats ze staan!
 
AZ heeft een team dat vooral technisch erg sterk is. Maar buiten dat zijn het jonge jongens zonder veel fysieke kracht of ervaring. Tegen mindere tegenstanders kunnen ze het heel goed uitspelen maar als ze tegen een team moeten die behalve techniek ook fysiek sterke en ervaren spelers hebben leggen ze het af.

Farfan was trouwens maar 1 miljoen he. Charisteas kostte Feyenoord 2,5x zo veel. Met goede scouting en een grote naam kan je ver komen.
 
Die jonge spelers kunnen wel veel ervaring opdoen bij AZ, ze spelen nu al paar jaar in de UEFA cup(met succes) AZ koopt spelers en verkoopt spelers voor ongeveer 10x zo veel, dat is AZ's kracht(samen met de techniek)
 
AZ wint alweer met overtuigende cijfers, 5-0:D
De eerste 3 doelpunten waren toch wel magistraal te nomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die van schaars is wel keihard ja
 
Ik vond die van De Zeeuw wel het grappigst:roflol:
Al was die van Schaars PRACHTIG!
 
die van De zeeuw kwam alleen maar door de wint!! die van schaars zit er heerlijk in zeg!
 
1. PSV 12 10 1 1 31 31- 6 :D
2. Ajax 12 10 0 2 30 29- 8
3. AZ 12 9 2 1 29 38-10
4. Feyenoord 12 7 2 3 23 22-20
 
Kluivert waakt voor te vroege rentree

Patrick Kluivert heeft geleerd van zijn te vroege rentree voor PSV. De 30-jarige spits wil naar eigen zeggen 'voor duizend procent zeker' zijn dat hij écht weer kan spelen, zegt hij in het AD.
"Ik wil wel, ik wil heel graag", zegt Kluivert in de ochtendkrant. "Maar ik wil die shit niet nog een keer. Ik wil duizend procent zekerheid dat ik niet weer terugval", klinkt het voorzichtig.

Niet zo gek, wanneer je bedenkt dat de roemruchte aanvaller eigenlijk altijd met pijn speelt: "Ik weet zelf ook wel dat die knie niet helemaal honderd procent is", bekent hij eerlijk. "Maar heel veel spelers van mijn leeftijd hebben wel ergens last van slijtage. Ik ben ervan overtuigd dat het geen belemmering is om te voetballen en dat wil ik laten zien."

Wanneer Kluivert daadwerkelijk zijn rentree zal maken is nog niet helemaal duidelijk. Mogelijk neemt hij tegen Excelsior al plaats op de bank. Vorige week sloeg hij dat aanbod in de topper met Ajax af, omdat hij nog niet fit genoeg was.

Ik haat die dokter die hem vorige keer te vlug fit verklaard :mad: , dat die man nog bij PSV mag werken.
 
Dat kluivert nog kansen krijgt bij psv, ongeloofelijk.
 
Als Ronaldo een comeback kan maken kan Kluivert dat zeker, de vorige keer was Kluivert gewoon nog geblesseerd (niet 100%) dat heeft de club dokter dood leuk toegegeven.

Als alles goed gaat kan hij er dit seizoen nog 10-15 inleggen.
 
Als Ronaldo een comeback kan maken kan Kluivert dat zeker, de vorige keer was Kluivert gewoon nog geblesseerd (niet 100%) dat heeft de club dokter dood leuk toegegeven.

Als alles goed gaat kan hij er dit seizoen nog 10-15 inleggen.

De knie van Kluivert zal nooit meer 100 % zijn. Dat weet Kluivert, dokter Van Den Hoogenband en de rest van de medische staf en verder iedereen binnen PSV.

Dat wil niet zeggen dat hij niet meer van waarde kan zijn. Integendeel, als hij eindelijk eens wedstrijdritme opdoet, heeft PSV er een absolute topspits bij.
Zo niet, was hij het risico gezien de geringe kosten zeker waard.

Niet geschoten is altijd mis.
 
De knie van Kluivert zal nooit meer 100 % zijn. Dat weet Kluivert...

natuurlijk niet.

Integendeel, als hij eindelijk eens wedstrijdritme opdoet, heeft PSV er een absolute topspits bij.

precies
 
goeie overwinning van feyenoord :D , had ikzelf nooit verwacht

toch netjes 4de
 
goeie overwinning van feyenoord :D , had ikzelf nooit verwacht

toch netjes 4de

Wat versta je onder "goede"....
AZ domineerde zoals in elke wedstrijd en zoals gewoonlijk gingen de kansen er niet in!
Daarnaast hebben we ook nog een noob keeper, vuile schoft komt hopelijk niet meer in het eerste. AZ had met minstens 1-5 moeten winnen, met Henk in onze doel. Maar het is eenmaal zó.....
 
dag ado

doe maar even zwaaien :)
 
Back
Naar boven