XXL Nutrition

Het grote fitness industry Rant topic

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Post hier al je dis en rant filmpjes die betrekking hebben op de fitness industrie.
Ik lag helemaal dubbel om deze filmpjes, zijn kanaal staat er vol mee. :D

Wil je zelf ranten over dit onderwerp hou het niet in en laat het lekker gaan.


[Link niet meer beschikbaar]
 
buiten het feit dat ik niks zie, weet ik ook de fok niet wie jij bent en je hebt meer posts dan mij...
 
buiten het feit dat ik niks zie, weet ik ook de fok niet wie jij bent en je hebt meer posts dan mij...
Oh shit wat oprecht vervelend voor je. Wat nu?

 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je zo'n fan was van Naudi Aguilar.
 
Nooit fan van hem geweest. Naudi komt bij mij over als een klein gefrustreerd mannetje die tegen iedereen aan het schoppen is. Dat is mijn inziens niet nodig om de kracht van zijn systeem over te brengen. Ik ben het wel eens met bepaalde gedachten die in FP zitten en zie zeker het nut van bepaalde oefeningen die voor elke sporter goed zijn om in een training te stoppen. Wil niet zeggen dat ik niet kan lachen om deze dis.

Kan de humor wel zien van de Rants, lag helemaal dubbel van het lachen. Sommige opmerkingen van die man, geweldig.
 
Die gast is echt alles behalve grappig..
 
Ben niet zo voor al dat schelden.
 

Fuck MTV

Je weet trouwens niet wat je ziet tijdens het bekijken van een Barry Bonds compilatie.
 
heb me dood gelachen, die gast is wel grappig.
 
Beetje dom dat iemand die nog geen kloten heeft bijgedragen aan de ' fitnessindustrie ' wat gaat ranten op Elliot Hulse, die waarschijnlijk veel bullshit in zijn video's verteld, maar ook veel mensen heeft geholpen.
 
Back
Naar boven