AndroidHealthClinic

Het grote @#!@%#@^%!$#^ FRUSTRATIES & IRRITATIES topic

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
Dit topic kan je al je frustraties en irritaties kwijt.

Ik word GVD elke keer gekicked op een server van een spel omdat ik constant scheld. Dit recht heb ik me toegeëigend omdat ik altijd own. Nu zit er een nieuwe admin en die bakt er niets van dus dat moet ik er wel flink inpeperen. Nu scheld ik haar dan ook uit voor "whore" "idiot" en "retard" maar dat is meer omdat ze elke keer als ze me vermaant iets niet te doen ze spelfouten maakt. Dit ga ik dan steeds verbeteren, en zeg ik achter elke zin "idiot" en dat vind ze op de een of andere manier irritant:D

Verder had ik vandaag ****ing koppijn van 5 bier gisteren op de DBB mini-meet.
 
****ing verkiezingen shit! Vervuiling van de media!

En nog iets, die hangjeugd met bontkraag!

En , die oude mensen in een auto!
 
Dit topic kan je al je frustraties en irritaties kwijt.

Ik word GVD elke keer gekicked op een server van een spel omdat ik constant scheld. Dit recht heb ik me toegeëigend omdat ik altijd own. Nu zit er een nieuwe admin en die bakt er niets van dus dat moet ik er wel flink inpeperen. Nu scheld ik haar dan ook uit voor "whore" "idiot" en "retard" maar dat is meer omdat ze elke keer als ze me vermaand iets niet te doen ze spelfouten maakt. Dit ga ik dan steeds verbeteren en dat vind ze op de een of andere manier irritant:D

Verder had ik vandaag ****ing koppijn van 5 bier gisteren op de mini-meet.

n00b!!! :p











Zo dat was eruit ;) :p
 
5 bier koppijn? Dan zou ik ook gefrustreerd zijn
 
Met stip op 1: Knappende schoenveters
2: De belastingdienst
3: Drukte in de gym
4: Verkeer wat niet door rijdt..
5: de rij in de supermarkt
 
ik heb binnekort een meet met een iranees en een kerel die ieder wijf doet dat hij ziet . hij houdt vooral van tieten met weinig klierweefsel

ben me aan het voorbereiden met 3 kwests per avond
 
Buiten de sportschool: Te weinig coïtus..

In de sportschool: Chinezen die constant alle machines afgaan en barbell curlen. Na iedere set BB curls met 50 herhalingen naar de weegschaal rennen, en vervolgens constateren dat ze niet zijn aangekomen... En daarna nog maar een setje doen.
 
Mensen die klagen over dingen die je toch niet kan veranderen....:p
 
Dat ik ****ing verkouden ben, proestend en rochelend door het leven ga, langer dan me lief is.
 
Dat constant de woordenketting threads gesloten worden
 
Dat ik een derde been in me kont heb:mad:
 
jamba reclames. nuff said.
 
Ziek zijn is ****ing frustrerend!
 
Dat ik ****ing verkouden ben, proestend en rochelend door het leven ga, langer dan me lief is.

Fles graanjenever, dat doet wonderen !
 
Dit topic kan je al je frustraties en irritaties kwijt.

Ik word GVD elke keer gekicked op een server van een spel omdat ik constant scheld. Dit recht heb ik me toegeëigend omdat ik altijd own. Nu zit er een nieuwe admin en die bakt er niets van dus dat moet ik er wel flink inpeperen. Nu scheld ik haar dan ook uit voor "whore" "idiot" en "retard" maar dat is meer omdat ze elke keer als ze me vermaant iets niet te doen ze spelfouten maakt. Dit ga ik dan steeds verbeteren, en zeg ik achter elke zin "idiot" en dat vind ze op de een of andere manier irritant:D

Verder had ik vandaag ****ing koppijn van 5 bier gisteren op de DBB mini-meet.

Dat je steeds gekicked word he, met welk spel is dat? Speel namelijk altijd CS:Source en ja, kick af en toe ook nog wel es iemand vanwege grove opmerkingen :-P
 
dat ik verdomme verkouden ben al 2 weken lang :mad:
 
Dit topic kan je al je frustraties en irritaties kwijt.

Ik word GVD elke keer gekicked op een server van een spel omdat ik constant scheld. Dit recht heb ik me toegeëigend omdat ik altijd own. Nu zit er een nieuwe admin en die bakt er niets van dus dat moet ik er wel flink inpeperen. Nu scheld ik haar dan ook uit voor "whore" "idiot" en "retard" maar dat is meer omdat ze elke keer als ze me vermaant iets niet te doen ze spelfouten maakt. Dit ga ik dan steeds verbeteren, en zeg ik achter elke zin "idiot" en dat vind ze op de een of andere manier irritant:D

Verder had ik vandaag ****ing koppijn van 5 bier gisteren op de DBB mini-meet.

:roflol:je bent ook echt kansloos af en toe he


OT; ik heb een hekel aan mensen als pk die iedereen zomaar beginnen uit te schelden, omdat ze denken dat ze goed zijn:D
 
Back
Naar boven