Fitness Seller

Het GROTE Gitaren topic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ESP LTD EC500:
54jzexz.jpg


BC-RICH Warlock:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rocktron Cameleon 2000:
6aju2s8.jpg


Mesa Boogie 50/50:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En zo'n gewone Marshall kast, weet het type niet precies.

En dat gebruik in in MySpace.com - PESTIS - NL - www.myspace.com/pestisnl
 
Hebben vorige week eens wat tops en cabinets getest, winnaar is Diezel Herbert met een Engl 2 x 12" PRO Cabinet E 212 VH. De Engl Invader top is mja, een opgefokte marshall, te scherp voor mijn smaak.

Zit je wel rond de 4000 Euro, maar wel een geluidje, 180 Watt buizen :hedbang: .
 
Jaar geleden besteld;naar mijn zin laten maken. Vanmorgen in de bus. Ben er tevreden mee:) Niemand heeft deze:)
4vgtix1.jpg

btw merauder hoe wast op Ieperfest?
Kwas veel te laat om jullie op t vroege uur te zien. Ma t komt er wel es van!

twas vet jong :)
toch nog wel wa volk en ambiance gehad voor zo'n vroege uren
 
nqbtz9.jpg

mijn grootste hobby:D:D:D ,leuk topic
 
Nice bump alweer, haha :D
Had het topic nog nooit gezien.

OT:
Simpele accoustic.
Fender Stratocaster (Mexican, geen 'echte')
Epiphone Gibson Les Paul
 
nqbtz9.jpg

mijn grootste hobby:D:D:D ,leuk topic
Dat is een aardige collectie!

Ikzelf heb zo'n starterspakketje gekocht een jaar geleden (had ik niet moeten doen).
De gitaar zelf speelt niet zo vreselijk, maar de versterker is wel bagger
Verder heb ik nog een zwarte semi-acoutische Crafter
 
Dat is een aardige collectie!

Ikzelf heb zo'n starterspakketje gekocht een jaar geleden (had ik niet moeten doen).
De gitaar zelf speelt niet zo vreselijk, maar de versterker is wel bagger
Verder heb ik nog een zwarte semi-acoutische Crafter
starterspakketjes zijn k*t,ben ik ook ooit mee begonnen:D
vlnr:bc rich warlock,yamaha bas,fender lite ash,ltd kh 602,taylor 110 ce ,fender
 
Laatst bewerkt:
heb jaren geleden deze schijt gekocht maar er nooit wat mee gedaan. Ofwel begin ik met leren spelen na nieuwjaar als hobby buiten het trainen of ik hang em aan m'n muur als decoratie. Hoe dan ook we'll see

Picture0015.jpg
 
nu nog ff geen foto´s maar heb:

gitaren:
twee semi-akoestische Segovia gitaren (staal snarig)
een Spaanse gitaar (Prudencio Saez)
een driekwart Spaanse gitaar (eerste gitaar)
Ibanez '95 SV470OL

versterkers:
Engl Powerball 100 W
Engl Standard Cabinet V-60
Engl Z5 Custom Floorboard
Marshall 8080 Valvestate

update, heb de versterkers verkocht en nu een megaklein Orange combootje. :( Mis de brute ENGL wel....
 
Hier die van mij:

th_10337_Picture_32_122_715lo.jpg
(KLIK OM TE VERGROTEN)(dat k*t imagevenue heeft wel veel popups dus houdt daar rekening mee)

Een akoestische Ibanez (stale snaren), electrische Ibanez (GRX-40) en een Ibanez basgitaar (GSR190JU-TR). En buiten beeld heb ik ook nog een kleine 3/4 formaat akoetische gitaar van Yamaha.

Ik vind persoonlijk die Ibanez "stratocaster" fijner spelen dan bijvoorbeeld Fender. De hals van Ibanez is iets dunner dus sneller spelen voelt aangenamer. En de meeste Ibanez gitaren hebben een humbucker bij de brug. Ik vind wel het clean geluid van Fender iets beter dan van mijn Ibanez gitaar, maar ik speel meer met effecten. Mijn effectenbak is trouwens een Korg Toneworks AX100G.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mijn gitaar heb ik een 25 watt versterker (ook Ibanez) en voor m'n basgitaar een 10 watt versterker (je raadt het al, ook Ibanez). Ik ben wel van plan een keer een betere basversterker te kopen, maar op zich is deze krachtig genoeg voor wat spelen hier op zolder.

EDIT: Damn, ik had "akoestische" gewoon verkeerd gespeld, als "acoustische". Ik ben ook meer gewend aan het engelse woord "acoustic".
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
i6clg8.jpg


Ibanez RG320 PG en een LTD EX-401
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven