MuscleMeat

Het grote 'Hoe overleef ik samenwonen' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik moet schijten en zeiken, ga ik niet eerst staand mn blaas legen om vervolgens al zittend mn bruine anjer het werk te laten doen :D

Dat lijkt me logisch ja.
 
quote van Lauw. Mischien heb je er wat aan.

Wat een gelul! Wat een onzin schrijft die vent. Het is allemaal de schuld van mannen! Als jij zit opgescheept met een k*twijf als vrouw / vriendin dan is dat voor de volle 100% je eigen schuld.

Toen jij je vrouw / vriendin leerde kennen was het toen al de * materialistische / egoïstische / frigide / hysterische / k*thoer die het nu is? Nee natuurlijk niet want anders was je NOOIT verliefd op haar geworden, laat staan dat je een relatie met haar wilde.
Toen je haar leerde kennen was het een * vrolijke / lieve / opwindende / intelligente / leuke / vrouw. (* doorhalen wat niet van toepassing is).

Dus er is iets vreselijk misgegaan met haar. En dat is jouw schuld. Weet je waarom? Omdat je de ballen niet had om tegen haar in te gaan. Omdat je de lieve vrede wilde bewaren.

Een voorbeeld:
Er is voetbal op televisie en jij wilt dat graag zien. Echter, tegelijkertijd is er op er op SBS6 De Bevalling of Druk een gillende kleibint uit je Kanaal of hoe dat geweldige real-life programma van SBS 6 ook mag heten. En dat wil je vriendin zien.
Je weet van te voren dat dat ruzie wordt. Nu volgt de belangrijkste tip die je relatie redt of je behoedt voor een relatie met een feeks. Je maakt de afweging: Wat heeft zei de laatste tijd voor mij gedaan? Juist ja, bij een dreigende conflictsituatie met je liefje denk je als eerste aan wat zei de laatste tijd voor JOU heeft gedaan. Als jij bijvoorbeeld vorige week al het vakantiegeld hebt uitgegeven aan anabolen dan is het misschien wel een goed idee om haar ook wat te gunnen, ook al is dat een 60 minuten durende martelgang over vrouwen die met een rode plofkop woest brullend een gerimpelde poepfabriek uit hun doos persen (ik houd niet zo van kinderen en zwangere vrouwen. valt dat op?)
Maar als het tegenovergestelde het geval is, als jij vorige week al je hele zondag hebt verprutst bij haar ouders, als jij je hele zaterdag hebt verkloot bij de Ikea en als je ‘ik hou van je’ tegen haar hebt gezegd terwijl je vrienden erbij zaten (ik ook van jou poepieknuffie), dan heb jij RECHT op jouw voetbalwedstrijd. Jij hebt de laatste tijd genoeg rekening met haar gehouden, nu is het tijd dat zij rekening met jou houdt. Het is geven en nemen in een relatie.

Het probleem is dat veel vrouwen dankzij een halfslappe vent gewend zijn geraakt om alleen maar te Nemen. Als ze een keer zelf moeten Geven, als zij een keer moeten inleveren of rekening houden met de wensen van haar man dan is het huis te klein.

Zoals als we allemaal weten zijn vrouwen meesters in mentale oorlogsvoering. Als jij probeert haar te overtuigen met redelijke argumenten dan zal zij haar hele psychologische trukendoos opentrekken. Alles maar dan ook echt alles wordt erbij gehaald om aan te tonen wat voor een egoïstische ongevoelige hufter jij wel niet bent. Zoals toen je 4 uur ’s morgens stomdronken uit de kroeg kwam rollen na avondje stappen met je vrienden. Zoals toen je de naam van haar hamster vergat. Zoals dat je vrienden sowieso niet deugen. Zoals toen jij wilde nken en zij eigenlijk niet maar het toch maar deed. Zoals toen je niet meewilde naar de huishoudbeurs. Enzovoort.

Al je foutjes, versprekingen, vergeten data, misplaatste grapjes en onaangepast gedrag uit de geschiedenis van jullie relatie en ver daarvoor krijg je om je oren geslagen. Wees daar niet gevoelig voor. Houdt voet bij stuk. Als je toegeeft dan is het einde zoek. Je vriendin weet dat ze ongelijk heeft en je vriendin weet dat ze oneerlijke argumenten gebruikt. Ze maakt ruzie om 2 redenen: 1. ze hoopt dat ze haar zin krijgt. 2. ze wil kijken of je een vent bent die weet wanneer hij gelijk heeft of dat je een makkelijk af te richten doetje bent. Jij ben geen doetje, jij bent een echte vent die weet wanneer hij moet toegeven maar die ook weet wanneer het tijd is voor een Avondje Voetbal. Met Bier.

Om gezichtsverlies te voorkomen zal je schatje haar ongelijk niet toegeven (ook al weet ze het donders goed) en ze zal nog een dagje blijven mokken. Dat is niet erg, op de lange termijn zal ze het leren waarderen dat je af en toe voor jezelf opkomt.

Er is ook nog een kleine kans dat ze boos blijft, zelfs agressief wordt of dreigt je te verlaten. In dat geval moet je direct helpen haar koffers te pakken, of zo snel mogelijk je eigen koffers pakken. Want in dat geval is pijnlijk duidelijk geworden dat je vriendin absoluut niet bereid is ook maar enigszins aan jouw wensen tegemoet te komen. Dan heb je 2 keuzes: of je vlucht, of je accepteert een leven zonder vrijheid.

Als je alsmaar toegeeft dan is het evenwicht in je relatie zoek. Dan gaat de zweep er pas echt over. In mijn vrienden kring loopt daarvan een schrijnend voorbeeld. Als zij op verjaardagen of feestjes op haar horloge kijkt dan springt hij in de houding om te vertrekken. Het is dieptriest. Zo wil je als man niet eindigen.

Voor de dames: Yep, er lopen ook genoeg kerels rond die in de loop van de tijd hun vriendin hebben afgericht tot een opgewaardeerde huishoudster met coïtusuele nevenfuncties (als hij daar zin in heeft). De remedie tegen dat soort kerels is hetzelfde. Vrouwen lopen dan nog het risico dat de mannen hun fysieke overwicht aanwenden om hun gelijk te krijgen. Remedie: vluchten, onderduiken, aanklagen en leegplukken voor alles wat hij waard is. Of je kan ook ’s nachts in zijn slaap zijn testikels eraf snijden, maar dat schijnt verboden te zijn.
 
Haha, ik lees die posting voor het eerst maar zegt meteen alles wat er te zeggen valt..!!!:eek: :D

Ik heb mijn hele vriendengroep overigens op bovengeschreven manier verloren en zijn nu allemaal ja-knikkende en -ja, schatje- zeggende schoothondjes geworden... :(


ik houd niet zo van kinderen en zwangere vrouwen. valt dat op?)

:roflol:
 
blijf wel gewoon jezelf anders gaat het fout, en zeg tege haar eerlijk dat je je daaraan irriteert alleen zeg het wel met tactiek;)

laat haar dus dit topic niet lezen;)
dan zal ze denk ik zeggen: "waarom bespreek jij dit met die "beesten" en niet met mij?"

succes ermee kerel:D
 
haha wat een verhaal van lauw! had em ook nog niet gelezen :roflol:
 
Laat staan dat die bitch van een lauwmans z'n topic over z'n "duivels dilemma" eens komt updaten :D

Misschien zit hij wel vast omdat hij die meid genomen heeft tegen haar wil in, ik hoorde hem als laatst hier iets roepen over "it's raping time" ofzo? :rolleyes:


Lauwtje ow Lauwtje, waar ben je? :D
 
Je moet naar elkaar toegroeien , geven en nemen .En als ze wakker van je word in de ochtend dan moet je oordoppen voor haar kopen .
Earwax ofzoiets ik heb ze ook namelijk .
Dan hoort ze niets meer .
Jullie zijn nog jong dus jullie kunnen naar elkaar toegroeien .
Komt wel goed , maar praat er wel over !!!!!
Succes
 
Je moet haar een paar nachten op het balkon laten slapen of droge anale coïtus schenken. Dan leert ze wel hoe relatief al die kleine ergernissen zijn. Laat je niet in een hoekje drukken Guido, sommige dingen zijn echt krankzinnig, zoals dingen opruimen en die opa en oma.

Wiedoetwat.nl Maak een duidelijke rollenverdeling, ik houd bij voorkeur een wat klassieke aan. Dat houdt in dat zij schoonmaakt, opruimt, eten kookt en optieft naar de slaapkamer alwaar ze haar gaten kan gaan strekken.

Voorbeeld doet volgen hé. ;)
 
Back
Naar boven