Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Is dat een echte wetenschap?
Filosofie kan richting geven aan wetenschap en is weer helemaal terug na bijna een eeuw sudderen na de inzichten van Einstein en Schroedinger. Ik gaf ook statistiek en noemde dat samen met filosofie "methodologie". Kan de recente boeken en artikelen van met name Nick Bostrom van Oxford aanbevelen. Op het gebied van evolutiebiologie, het boek van John Endler.
 
De groep van John Endler van de uni van Californië en die van Paul Brakefield en mij van de RU Leiden waren verwikkeld in een strijd wie het eerst natuurlijke selectie in de natuur zou kunnen aantonen en meten. John was de grote filosoof en actief met schutkleur bij guppies in midden Amerika en wij in Malawi met schutkleur van vlinders met seizoenspolyfenisme. Ik had zelf de wiskundige statistiek helemaal uitgewerkt en wist zeker dat ik zou winnen maar dat is me niet gelukt.
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
De groep van John Endler van de uni van Californië en die van Paul Brakefield en mij van de RU Leiden waren verwikkeld in een strijd wie het eerst natuurlijke selectie in de natuur zou kunnen aantonen en meten. John was de grote filosoof en actief met schutkleur bij guppies in midden Amerika en wij in Malawi met schutkleur van vlinders met seizoenspolyfenisme. Ik had zelf de wiskundige statistiek helemaal uitgewerkt en wist zeker dat ik zou winnen maar dat is me niet gelukt.
Wiskunde is soms net powerliften, bijna maar net niet.
 
Filosofie kan richting geven aan wetenschap en is weer helemaal terug na bijna een eeuw sudderen na de inzichten van Einstein en Schroedinger. Ik gaf ook statistiek en noemde dat samen met filosofie "methodologie". Kan de recente boeken en artikelen van met name Nick Bostrom van Oxford aanbevelen. Op het gebied van evolutiebiologie, het boek van John Endler.
Heb het iconische boek van John Endler gevonden!
IMG20240318211514.jpg
 
En wederom gestopt met het volgen van een topic vanwege een oeverloze en nutteloze discussie. Way to go, Hell!
Ik ben een week weg en dit topic veranderd opeens in het Palestina topic.
 
Hele gebeuren in Gaza berust op de belofte van Yahwe aan Abram, later Abraham, die volgens het Oude Testament samen met zijn vrouw Sarah en hun zoon Isaac het land zou krijgen en bevolken. Volgens de koran is deze belofte gemaakt tussen allah, abraham, hagar en hun zoon ishmael. Dus het ene boek belooft het aan de ene het ander aan de ander… dus…. Eeuwenoude conflictsituatie en niemand die wil afgeven want afgeven is toegeven dat hun boek fout is en dusdanig de hele religie fout is.
Amen
 
Linkse, ongekozen burgemeesters.
Utrecht, Rdam, Amsterdam.
In een tijd waar stemmend Nederland een ander beleid wenst te zien.

Tergend.

EC7DD42B-CB52-4D6A-8AFE-FC6C8F05C586.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven