- Lid geworden
- 15 nov 2008
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
- Topic Starter
- #1.601
Goed om te zien dat het beter gaat met Joe. Hij begint steeds verstandigere dingen te zeggen.
Gewoon een weekje laten logeren bij @Sanca Saxon, komt goed!Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
Dan weet ik iig wel dat ie über mannelijk wordt later.Gewoon een weekje laten logeren bij @Sanca Saxon, komt goed!![]()
Of voor meerdere misschien?RTL Nieuws gebruikt "hen" als voornaamwoord voor een Amerikaanse Dragqueen.
pluralis majestatisRTL Nieuws gebruikt "hen" als voornaamwoord voor een Amerikaanse Dragqueen.
Nee, het ging over die ene in de repo die non-binair zou zijn.Of voor meerdere misschien?
Als onderwerp van de zin?pluralis majestatis
Als in `Wij, koninginnen der Nederlanden`.Als onderwerp van de zin?
Jij focust teveel op het 'queen' in drag queen.
En, draadje van Bart Nijman:RTL Nieuws gebruikt "hen" als voornaamwoord voor een Amerikaanse Dragqueen.
Kwats!We hebben nu ook een kwartsprobleem.
![]()
ProRail moet stoppen met kankerverwekkende steentjes tussen rails
De Arbeidsinspectie kan ProRail een boete opleggen of het werk stilleggen als het bedrijf doorgaat met het gebruik van steentjes met de kankerverwekkende stof kwarts tussen de rails. Minister Van Gennip van Sociale Zaken en Werkgelegenheid veegde de bezwaren van de spoorwegbeheerder daartegen...www.rtlnieuws.nl
De schrijver van het artikel heeft duidelijk teveel kwarts binnengehad.ProRail heeft dus 25 jaar de tijd gehad om de stenen gehad om te vervangen, meldt Zembla.
Goh, hij bleek natuurlijk ook een activist te zijn!Standaard procedure voor Amerikaanse politie, magazijn legen en herladen...
Jesus wat een kogelregenStandaard procedure voor Amerikaanse politie, magazijn legen en herladen...
Jesus wat een kogelregen
Die laatste 8 zijn toch lastig te verklaren voor die agent, al denk ik dat hij sws dood was geweest.