MuscleMeat

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
39.952
Waardering
52.878
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
idontwanttoliveonthisplanet.jpg

De titel zegt het al. What the fuck is er mis met mensen.

Het topic voor alle absurde achterlijke fratsen die mensen uithalen. Kzag dit voorbij komen en vond het een verzameltopic waardig.

 
Op een ander planeet gaan leven behoort nu nog niet tot de mogelijkheden, stoppen met leven wel.
 
Op een ander planeet gaan leven behoort nu nog niet tot de mogelijkheden, stoppen met leven wel.
Als je ziet wat er buiten rondloopt dan vraag ik me vaak af of dat al kan.

De twijfel is dan of de ander op een andere planeet leeft, of ik daar opeens wakker ben geworden.
 
Ah, good old Stephie. Ook een zo een potje van haar gekocht. Ik hou van wel van zaakjes waar een luchtje aan zit.

Hèèrlijk :)
 
Op een ander planeet gaan leven behoort nu nog niet tot de mogelijkheden, stoppen met leven wel.
Ik raad het al die mensen aan.
 
Moeder (43) slachtoffer van "virtuele groepsverkrachting" in Facebooks Metaverse

"Within 60 seconds of joining — I was verbally and sexually harassed — 3–4 male avatars, with male voices, essentially, but virtually gang raped my avatar and took photos — as I tried to get away they yelled — “don’t pretend you didn’t love it” and “go rub yourself off to the photo”. A horrible experience that happened so fast and before I could even think about putting the safety barrier in place. I froze. It was surreal. It was a nightmare."

*bron geenstijl
 
Als je gelooft dat een spijker in je hoofd het geslacht van je kind kan voorspellen, dan verdien je ook echt wel een spijker in je hoofd.
Maar de vraag is nu natuurlijk; is het een jongetje geworden?
 
Back
Naar boven