MuscleMeat

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maat je bent wel bekend met de verhouding gerapporteerde t.o.v. daadwerkelijk gepleegde overvallen?

    Sinds wanneer hebben wij geknikkerd dan? :p

    Maar om te reageren op je vraag, lijkt me vragen naar de bekende weg. Het gaat mij om de trend, een patroon. Die lijkt me helder.
     
    Sinds wanneer hebben wij geknikkerd dan? :p

    Maar om te reageren op je vraag, lijkt me vragen naar de bekende weg. Het gaat mij om de trend, een patroon. Die lijkt me helder.
    Die ene keer bij het Slotplein ben je vergeten?

    Ik snap wat je wilt aantonen en zo op het eerste oog lijkt dit grafiekje iets te zeggen, net zoals deze.

    3924B96C-37EE-4CB8-A4F3-32DDC2C0B5CA.jpeg
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Die ene keer bij het Slotplein ben je vergeten?

    Ik snap wat je wilt aantonen en zo op het eerste oog lijkt dit grafiekje iets te zeggen, net zoals deze.

    Bekijk bijlage 562496

    Ziet er positief uit, ervaring leert wel dat positieve grafieken met een korrel zout moeten worden genomen en negatieve grafieken, wat minder vaak :p
    Heb wel vlakbij het Slotplein gewoond trouwens!
     
    Ziet er positief uit, ervaring leert wel dat positieve grafieken met een korrel zout moeten worden genomen en negatieve grafieken, wat minder vaak :p
    De klimaatverandering als gevolg van menselijke activiteiten, is dat een negatieve grafiek, of toch positief omdat de temperatuur toeneemt?
     
    De reacties ook onder het artikel. :D

    pahan
    15 jul. 2022 - 7:35
    Wetenschappelijk onderzoek door dokter Clavan heeft aangetoond dat files veroorzaakt worden door de mensen die er in staan. Nog wetenschappelijker onderzoek door dokter Clavan toont aan dat het gedrag voor voornoemde mensen een grote factor is.

    Oplossing is vrij simpel: Genadeloos handhaven.
     
    De reacties ook onder het artikel. :D

    pahan
    15 jul. 2022 - 7:35
    Wetenschappelijk onderzoek door dokter Clavan heeft aangetoond dat files veroorzaakt worden door de mensen die er in staan. Nog wetenschappelijker onderzoek door dokter Clavan toont aan dat het gedrag voor voornoemde mensen een grote factor is.

    Oplossing is vrij simpel: Genadeloos handhaven.
    Kzat ze ook al door te lezen. Knettergek die deugers.
     
    Kzat ze ook al door te lezen. Knettergek die deugers.
    Je vraagt je wel eens af als mensen zo'n bron van al deze ellende zijn waarom die deugers dan niet zelf uit het leven stappen, waarom heeft Jesse Klaver drie kinderen?

    De oplossing is vrijwel altijd iets wat iemand anders moet doen.
     
    Je vraagt je wel eens af als mensen zo'n bron van al deze ellende zijn waarom die deugers dan niet zelf uit het leven stappen, waarom heeft Jesse Klaver drie kinderen?

    De oplossing is vrijwel altijd iets wat iemand anders moet doen.
    Do as I say, don't do as I do.
     
    Je vraagt je wel eens af als mensen zo'n bron van al deze ellende zijn waarom die deugers dan niet zelf uit het leven stappen, waarom heeft Jesse Klaver drie kinderen?

    De oplossing is vrijwel altijd iets wat iemand anders moet doen.
    Ja, de klagers brengen de oplossingen. ;)
     
    Ja, de klagers brengen de oplossingen. ;)
    De reflex dat de oplossing of zelfs het probleem bij de ander ligt is niet exclusief een probleem van de deugmensch.

    Typische D66 uitspraken als "door de EU iedereen een maandsalaris erbij" en recent van Kaag: "samen stukje armer" zijn van die mooie sommen en gemiddelden. De realiteit is dat de hoogopgeleide D66'er profiteert en het wel kan opvangen (kleiner deel salaris naar vaste lasten), maar dat een steeds grotere groep de rekeningen niet meer kan betalen.
     
    Een oplossing zou zijn als al die klimaathysterici vandaag nog van een hoge brug afspringen.
     
    De reflex dat de oplossing of zelfs het probleem bij de ander ligt is niet exclusief een probleem van de deugmensch.

    Typische D66 uitspraken als "door de EU iedereen een maandsalaris erbij" en recent van Kaag: "samen stukje armer" zijn van die mooie sommen en gemiddelden. De realiteit is dat de hoogopgeleide D66'er profiteert en het wel kan opvangen (kleiner deel salaris naar vaste lasten), maar dat een steeds grotere groep de rekeningen niet meer kan betalen.
    Dan heb ik dus altijd op de verkeerde partij gestemd. :D
     

    Ja, want ik vervoer mijzelf doorgaans met de fiets of trein..:p

    Zien jullie nou, zo slecht hebben we het hier nog niet. :grinny:

    Jawel, maar het in andere landen is het duidelijk net zo slecht of slechter, daarom ben ik hier nog.
    Iets met wet van behoud van ellende. :dance:
     
    Met sokken in sandalen?

    Neen, zo'n "bioloog" bent ik nou ook weer niet.
    Ook geen racefiets met fietstassen dus.
    En nee ik ben ook geen vogelaar, dus geen verrekijker die continu om de nek hangt.
    Oh ja, ik vreet ook massa's vlees.

    Tussen april en oktober draag ik meestal leren teenslippers (zonder sokken) van Reef, i.c.m. met een korte spijkerbroek en iets van een t-shirt of polo.
    Behalve wanneer het dus echt te koud is, dan heb ik gewone spijkerbroek of pantalon met heren-schoenen.

    Overigens, als het wat kouder wordt trek ik een katoenen vest aan.
    Ik heb wel ook een wollen vest, maar die vind ik al gauw weer te warm.
    Dat wollen vest of mijn winterjas, draag ik daarom alleen als de temperatuur zo onder de 0 graden Celsius komt.
     
    Back
    Naar boven