Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

In meervoud is het met 4 lettergrepen.
 
un ter mensch en

De rechter ook trouwens met z'n uurtjes schoffelen. Castreren en bij herhaling in laten slapen zou beter zijn.

Maarja mag je niks aan doen.
 
un ter mensch en

De rechter ook trouwens met z'n uurtjes schoffelen. Castreren en bij herhaling in laten slapen zou beter zijn.

Maarja mag je niks aan doen.
Gefeliciteerd, je gaat door voor de Miele wasmachine!
 
Mooi toch al die extra culturen :') vooral in de omgang met vrouwen gaat het nooit fout.
 
Je zou er ongesteld van worden zeg..

FoEtkYmXEAACHdT
 
Spannende krantenartikelen. Maar waar het dacht ik om ging was dat een grote groep jongeren twijfelt aan de getallen.

Dat het er dus minder zijn dan 6 miljoen.


Dit is wat je krijgt als je twijfel strafbaar maakt (want ontkenning).
En massa immigratie.
 
Spannende krantenartikelen. Maar waar het dacht ik om ging was dat een grote groep jongeren twijfelt aan de getallen.

Dat het er dus minder zijn dan 6 miljoen.


Dit is wat je krijgt als je twijfel strafbaar maakt (want ontkenning).
En massa immigratie.
Gaat mij erom dat er weer is uit een mond gekotst wordt zonder context. Beeldvorming van die tieves media

Of t er nu 6 miljoen of 3 miljoen waren, ie geval kk veel...waarschijnlijk :D
 
Maar die 25% die hier niets mee heeft, kan je alles vertellen over de geschonden mensenrechten van de Palestijnen. Ik weet bijvoorbeeld heel weinig over die volkerenmoord van de Hoetsies en Toetsies. Of die van de Turken en die anderen.
Tis een cultuur dingetje.
 
Het pas geheel bij het frame van deze tijd om andersdenkenden in een (extreem) rechts blik met bijbehorend label te proppen. Zonder dat je het doorhebt, creëert men een bepaalde mate van urgentie en woekert men een onterechte angst aan. Op deze manier krijgen bijvoorbeeld het verbieden van partijen op bepaalde wet- en regelgeving steeds meer bijval. We kunnen immers niet hebben dat straks al die jongeren samen door die gevaarlijke nazistische partijen worden ingelijfd. Het helpt woke links enorm dergelijke berichten in de media.

Ik denk dat een groot deel van de mensen inderdaad niet goed weet te vertellen wat de holocaust nu daadwerkelijk is geweest. Niet gek ook als dit al zoveel decennia geleden is. De genocide in andere landen, van minder lang geleden (Srebrenica bijvoorbeeld) die zullen meer mensen beter kunnen duiden. En verder kun je je afvragen naar de context en doelgroep van het zogenaamde onderzoek, op basis waarvan dit bericht zo graag wordt gedeeld door de gevestigde media orde.
 
En daar komt nog eens bij dat men stelselmatig vergeet waarom dit allemaal mogelijk was. Het waren de politici die bepaalde groepen geld lieten verdienen terwijl anderen niets hadden.
Hee.... daar sturen ze nu ook weer op aan.
Daar krijg je rotzooi van.
Wie wind zaait zal storm oogsten.
 
Ja die 40 hectare graag ophalen bij opper-white-supremacist van de NWO Bill Gates. Wil ik ook wel een stukje van, een mooie ranch in Texas 😍😍😍
 
Back
Naar boven