Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog zo'n mooie...

Een ding is in ieder geval zeker:

Media-onheilsbodes van klimaat-alarmisme, blaten wereldwijd gemiddeld genomen allemaal dezelfde onzin uit.

FrLOU7cXwAEKJrp

Droogste
jaar
OOIT!!

Sinds het ontstaan van deze planeet een paar miljard jaar geleden is het nog nooit zo droog geweest als vorig jaar. En dat komt allemaal omdat u, de blanke Nederlandse heteroseksuele man, teveel vlees en te weinig insecten eet.
 
Nog zo'n mooie...

Een ding is in ieder geval zeker:

Media-onheilsbodes van klimaat-alarmisme, blaten wereldwijd gemiddeld genomen allemaal dezelfde onzin uit.

FrLOU7cXwAEKJrp
Het grootste deel van de aardoppervlakte is water en dat warmt nu eenmaal langzamer op.
 
Het grootste deel van de aardoppervlakte is water en dat warmt nu eenmaal langzamer op.

Ja en Pinguïns op Antarctica zijn gemiddeld een stuk groter dan pinguïns die rond de evenaar leven.
Dat komt omdat een grotere inhoud versus oppervlakte ratio gunstiger is om warmte vast te houden.

Volgens mij mis je het punt dat ik probeer te maken met het plaatje hier echt volledig Steks.
(of je zit me te trollen natuurlijk)
 
Ja en Pinguïns op Antarctica zijn gemiddeld een stuk groter dan pinguïns die rond de evenaar leven.
Dat komt omdat een grotere inhoud versus oppervlakte ratio gunstiger is om warmte vast te houden.

Volgens mij mis je het punt dat ik probeer te maken met het plaatje hier echt volledig Steks.
(of je zit me te trollen natuurlijk)
Je moet niet alles zo serieus nemen deze avond voor de verkiezingen.
 
Hij had voorrang, voerde zijn advocaat aan.
Blijkbaar werkt dat tot op zekere hoogte ook gewoon zo.

De rechtbank bestrijdt niet dat de scooterrijder voorrang had moeten verlenen. Normaal gesproken moet je dat ook doen, zelfs wanneer een andere weggebruiker te hard rijdt. “In de regel weegt een voorrangsfout in het verkeersrecht zwaarder dan een overschrijding van de maximumsnelheid”, zo staat in de uitspraak.
 
Blijkbaar werkt dat tot op zekere hoogte ook gewoon zo.
Motorrijder of scootterrijder?
 
Back
Naar boven