Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."

Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
 
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."

Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
....en een bullworker aanschaffen.
 
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."

Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?
Dat, of een Bullworker voor hem kopen.
 
Als de man die één van zijn kinderen “X Æ A-XIIl” heeft genoemd dit zegt gaan ze echt te ver.
En toch een die zoals Elon zegt beinvloed is om trans te worden.
 
Motorrijder of scootterrijder?
Met 131 een kruispunt naderen is per definitie debiel.

Dat je tussen kruispunten even het gas open trekt is niet heel gek, vooral op de motor, maar elke motorrijder weet ook dat je een ongeluk nooit moet laten afhangen van de andere partij.
 
Die wil toch geen contact meer met Elon? Volgens mij niet eens meer geassocieerd worden met hem.
Jep, heeft haar naam ondertussen ook veranderd naar de naam van haar moeder volgens mij.
 
Scherm­afbeelding 2023-03-17 om 10.33.20.png


Ik googelen en in eerste instantie dacht ik, dat is nog best goed gedaan, maar het is dus het kind rechtsonder. :D
 
"When our children tell us something it is our job as parents to belief them."

Dus als mijn zoontje over een jaar of 2 op een dag claimed een piraat te zijn dan moet ik zijn been amputeren, hem aan 1 oog blind maken en een papegaai in huis halen?

Ik zou met hem in een boot gaan wonen met een piratenvlag op het dek of zoiets, net zo makkelijk. :trollface:
 
Back
Naar boven