AndroidHealthClinic

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Europa is reddeloos verloren.

Wel grappig trouwens, over die Sunak die aan de macht is in de UK hoor je nooit iets. Terwijl Boris hier bijna elke dag het nieuws haalde. Net als Trump vs Biden. Over Biden hoor je bijna nooit iets.

Het is net alsof de media een bepaald narratief wilt vertellen.. hmmm... zou het?
 
Europa is reddeloos verloren.

Wel grappig trouwens, over die Sunak die aan de macht is in de UK hoor je nooit iets. Terwijl Boris hier bijna elke dag het nieuws haalde. Net als Trump vs Biden. Over Biden hoor je bijna nooit iets.

Het is net alsof de media een bepaald narratief wilt vertellen.. hmmm... zou het?
Complotdenker :(
 
We hebben een primeur:
"Yousaf is de eerste moslim die een grote partij in het VK leidt, en bovendien de eerste moslim die aan het hoofd staat van een land in West-Europa."

iu
Het interesseert me echt niets wat zijn achtergrond is, maar die speech van hem dat hij klaagt dat allerlei hoge posities ingenomen worden door blanken (Schotlandis 96% blank) is tenenkrommend en bron van zorg.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Het interesseert me echt niets wat zijn achtergrond is, maar die speech van hem dat hij klaagt dat allerlei hoge posities ingenomen worden door blanken (Schotlandis 96% blank) is tenenkrommend en bron van zorg.
Mij interesseert het wel iets.
 
Als we nu doping toestaan is het probleem toch opgelost? :emo:
 
In Raqqa had je dit probleem niet.
 
Ik zie vrij duidelijk een causale relatie tussen deze 2 zinsneden, jijzelf niet dan?
Niet noodzakelijk, er zijn genoeg blanke mannen van middelbare leeftijd die daar ook over klagen. Altijd zonder zelf plek te willen maken, datdanweerwel. Of vrouwen uit minstens de hogere middenklasse en dat het dan ten koste gaat van blanke mannen uit de lagere sociale klassen of zieken of gehandicapten (b.v. Josse de Voogd). Zogenaamd is dat wel diversiteit...

Meer privilege dan of zelfs evenveel als Sunak hebben de meeste blanke Britten niet.
 
Niet noodzakelijk, er zijn genoeg blanke mannen van middelbare leeftijd die daar ook over klagen.
Altijd zonder zelf plek te willen maken, datdanweerwel. Of vrouwen uit minstens de hogere middenklasse en dat het dan ten koste gaat van blanke mannen uit de lagere sociale klassen of zieken of gehandicapten (b.v. Josse de Voogd). Zogenaamd is dat wel diversiteit...

Meer privilege dan of zelfs evenveel als Sunak hebben de meeste blanke Britten niet.
Ja dat is waar, maar toch weer op een andere -cultureel bepaalde- manier, vanuit andere intenties en belangen.
De verschillen zijn subtiel maar aanwezig.

Het is een soort voorbarig gedrag, waarbij selectieve verontwaardiging en (gespeelde) verongelijktheid altijd hand in hand gaan.
Dat zijn mijn observaties in het algemeen, beter dan dit kan ik het ook niet definiëren.
 
Translobby misbruikt weer eens Intersekse personen, want het doel heiligt de middelen:
Das dan toch gewoon een hermafrodiet? Aka freak of nature.
 
Hoe de fuck kan je daar serieus blijven zitten en je koffie drinken of whatever terwijl er iemand doodgaat letterlijk 3 meter naast je.

Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij.
Het ziet er idd heel bizar uit.

Fight, flight, fright?

Angst?

Niet kunnen bevatten wat je voor je ogen ziet gebeuren?
 
Het ziet er idd heel bizar uit.

Fight, flight, fright?

Angst?

Niet kunnen bevatten wat je voor je ogen ziet gebeuren?

Het zal vast een combinatie van alles zijn, maar je wilt op zo'n moment toch actie ondernemen?

KIjken of er nog slachtoffers gemaakt worden, een hopeloze poging doen voor eerste hulp, jezelf en andere in veiligheid brengen als dat nodig is, 112 bellen, informatie over dader(s) zien te vinden, ect.

Ik zou echt handen en ogen tekort hebben in zo'n moment (denk ik). Uiteindelijk weet je natuurlijk nooit wat je zou doen tot je er staat, maar wat je zegt inderdaad, bizar om te zien dit..
 
Back
Naar boven