Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jezus Christus ik weet niet wat er in het drinkwater zit in dat land maar de bevolking is knettergek
:roflol:
nuf said
Frwm7mUaEAEq9Be
 

Dit is ook zo'n mooi voorbeeld. Heeft er niks mee te maken overigens, maar ik moest gek genoeg hier aan denken.

 
1680079211000-1680119192696.jpg
 
Bekijk het van de positive kant, als deze belofte niet door gaat zal de belasting op vlees of frisdrank ect verhogen dus ook nooit gebeuren.

Want ja dat is toch te moeilijk en levert niks op?
Oh dat begrijp je helemaal verkeerd. Belasting verhogen, is nooit een probleem. Dat is ook waarom ik bang voor de wijzigingen in box 3. Als daar een verlaging van box 1 tegenover staat, ben ik helemaal voor. Maar ik vrees dat box 3 verhoogd wordt en de verlaging uiteindelijk niet of beperkt doorgaat, waardoor ik onderaan de streep nog meer afdraag.
 
Oh dat begrijp je helemaal verkeerd. Belasting verhogen, is nooit een probleem. Dat is ook waarom ik bang voor de wijzigingen in box 3. Als daar een verlaging van box 1 tegenover staat, ben ik helemaal voor. Maar ik vrees dat box 3 verhoogd wordt en de verlaging uiteindelijk niet of beperkt doorgaat, waardoor ik onderaan de streep nog meer afdraag.

Het was helaas sarcastisch.
 
Back
Naar boven