MuscleMeat

Het grote 'ik kan niet trainen' uithuil topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Heb je weer een blessure? Kun je echt niet meer onder verplichtingen uitkomen? Is de gym ineens vroeger dicht? Is je auto of je fiets kapot? Kom hier en lamenteer over deze grove misdaden jegens het groeien!



Ja, de aanleiding is voor mij dit:
Ik moet op een pand passen totdat ik word afgelost. De kerel die mij komt aflossen sTAAT IN DE FILLIUIIUUUUUHH!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik kan hier niet weg omdat die dwaas geen sleutel heeft en hier de weg niet kent. De gym is over een anderhalf uur dicht. Hij gaat het niet halen!!! :( :(
En ik had zo'n zin!!! Ik ga vanavond thuis geen half werk verrichten door te improviseren. Ik schuif de hele shit dan maar op :(
 
boehoehoe ik kan niet trainen :p krijg ik nu karma omdat ik hier heb gepost ? :D
 
Blessure aan rechterschouder nog steeds... Al een week of 2 niet meer getraind en daarvoor 1 week maar heel licht. Deze week ook niet trainen, en dan 2 weken op vakantie. Zal wel 73kg wegen ofzo ipv 80.5kg wat ik voor m'n blessure woog. Maarja, who gives a ****, shit happens all the time. Komt wel goed na de zomer. Hopelijk haal ik dan eens 85kg ofzo.
 
snik, ik kon vandaag niet trainen omdat ik de hele dag bezig was met het lakken van een kast. S' avonds trainen kan ik niet, ik heb een daluren abbo.
 
SideShow zei:
boehoehoe ik kan niet trainen :p krijg ik nu karma omdat ik hier heb gepost ? :D

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

Nee dus :D
 
sinds vrijdag weer wat last van me schouders, ik ga effe een weekje rusten
 
je krijgt van mij wel wat hoor;) voor wat hoort wat:D
 
ik had een weekje rust ingelast in mijn schema, en wou deze week terug gaan knallen, zit ik volop in de verhuis... alles maar een weekje opschuiven zeker? :sob:
 
Ik ben net terug begonnen, 2 maand stilgelegen. Ow shit nu krijg ik zeker neg. karma? :o
 
ik heb net lekker getraind...
hmm zouden jullie ook eens moeten doen!
 
Na mijn vakantie weer met een nieuw schema begonnen deze week. Goddomme wat een spierpijn overal zeg.

Maar klagen doe ik niet :D
 
ga over een uurtje naar de GYM hope dat ik geen ongeluk krijg voor die tijd :eek:
 
bwhuhuhuhu ik moet nog steeds half enschede doorfietsen, m'n gymmetje op 2 minuten afstand is aan het verbouwen sinds mei.

nog 28 dagen, 17 uur, 49 minuten en 50 seconden

(ben wel geweest trouwens, maar de staat van mijn fiets maakte het een alles behalve plezierig ritje)
 
Kan door k*t werk tegenwoordig maar 3x per week trainen :@:@:@:@:@:@:@:@:@
 
Sportscholen dicht hier in de buurt.. klote 4daagse.. is allemaal zo catabool als de pest dat gewandel..
 
ik ga zo meteen LEKKER TRAINEN, eat that!
 
Back
Naar boven