MuscleMeat

Het grote "ik minder met alcohol" topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bij veel smartshops kan je nog wel ephedra (herbal kruid) kopen. Maar dat vind ik persoonlijk niet relaxed. Ephedrine is wel erg chill, misschien hebben ze het bij sommige shops nog wel, ff vragen of ze nog tabs hebben onder de toonbank.

Meeste ephedrine tabs zijn 25 a 30 mg. Als je een dosis neemt van ongeveer 150 a 200 (als je watervaring hebt) mg dan voel je hem meestal wel flink hangen. Als het dan lekker er in kickt en goed werkt, na een uurtje ofzo, dan neem je een dikke buis G. Ik neem hem dan iets groter dan normaal want door de uppers (dus ik heb het hier niet over alcohol!!!) kan je wat meer hebben. Dan voel je je helemaal de koning. Het is een beetje moeilijk om die perfecte sweet spot te vinden qua doseren, maar als je die hebt dan begrijp je waar ik het over heb, dat gevoel is echt werelds.

en hoeveel moet je dokken voor die tabs?
 
Veel meer dan 50 ct. voor een 25 mg tab hoef je denk ik niet te betalen. Normaal koop je een potje met 100 tabs ofzo wel voor 30 euro volgens mij, maar weet niet zeker.
 
Mja de dingen waar je het mee combineerd geven je idd wel een kater. Maar ik vind persoonlijk dat als je ephedrine en xtc bijvoorbeeld bekijkt, dan is het in combinatie met G echt 1 + 1 = 3. Ik heb nog nooit speed gehad, maar dat schijnt in combi met ghb ook super te zijn. Zijn natuurlijk allemaal dingen die je niet te veel wil doen.

Ook met alcohol is het goed combineren, maar weet natuurlijk wel waar je mee bezig bent. Maar als je beetje ervaring hebt is het heerlijk om gewoon lekker te drinken en dan een keer een klein buisje G er bij.

Combi numero uno, amfetamine en ghb, maar katastrofaal voor je lichaam.

Dan kun je beter alcohol gaan drinken
 
Ja haha dat geloof ik. Maar ik heb het idee dat het gevoel van ephedrine wel een beetje op een lijn ligt met speed niet?

Maar sowieso, die dingen zijn voor mij ook extreme uitzondering. Ephedrine neem ik nagenoeg nooit, en xtc ook max 2 a 3x per jaar. Dan maakt me de catabole shit niet uit.
 
uitgaan wordt gewoon stuk minder leuk zonder alcohol, het effect van alcohol zorgt natuurlijk voor goede stemming maar het is ook wel zo (voor mij) dat je met biertje in je hand kan staan
kan ook wel gaan roken natuurlijk, maar roken om niet te drinken is wel heel scheef
in de vakantie hou ik het op 1x in de 2weken niet op drinken letten gewoon doen waar ik zin in heb.. op avondje 2biertjes te drinken maakt niet uit (als het niet elkedag standaard is)
 
1 juni gaat toch dat rookverbod in?
hoe doen ze dat vanavond?
 
is dat 1 juni? of 1 juli?
 
bij nader inzien toch 1 juli geloof ik.
 
ze zijn bij de locale disco hier al paar maanden een rokersbar aan het maken, zal vanaf 1 juli wel tyfus druk zijn daar, al die nicotine verslaafden
 
Vanavond trouwens twee feestjes, dus morgen weekend verslag.
Maatje van mij belde al weer dat hij nog anderhalf ponypack van gister over had, dus dat voorspelt weinig goeds.

weekend 31 mei

Schandalig, echt schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.

22.00 nog vol goede moed een bak cruesli gegeten.
23.00 naar party 1.
24.00 3 dubbele baco's op. Allemaal gekregen trouwens, niks zelf besteld.

En toen begon de ellende. Ik dacht slim te zijn en over te stappen op de g.
Maatje van me deed ook mee, en ongeschreven regel van uitwisselen van dope is dan dat hij mij ook wat aanbiedt, in dit geval sos.
Nee! zei ik vol overtuiging, want ik weet dat de handrem er dan af gaat en de boel in de zesde versnelling gaat.
Nog wat g'tjes verder was het inmiddels 01.30.
Tijd voor party 2.

02.00 aankomst bij party 2, baco'tje met een g'tje erin. Nu begint hij er goed in te klappen.
Kom ik diezelfde gozer weer tegen. Hij wil een g'tje van me.
"loop ff naar buiten joh dan nemen we ff 1 nakkie".
"is goed ik loop wel ff mee" zeg ik met m'n domme hasses. Eigenlijk nog steeds met de bedoeling om niks te nemen.
Maar voor ik het wist verdwijnen er een paar flinke scheppen wit goud in m'n neusgat, om na enkele minuten vrij te komen in m'n bloedbaan.

En een half uur later was elke vorm van rationeel denken en handelen verdwenen en maakte deze plaats voor een schaamteloze geilheid.
G vloeide in de volgende uren rijkelijk, afgewisseld door baco. Vrouwen alom, ik wisselde de een met de ander af. Spanningen bouwden zich op, want de een vindt het niet leuk als je met de ander praat. Maar m'n kortheid was een goed excuus voor onacceptabel gedrag. Ze kennen me langer dan vandaag.
Uiteindelijk zes uur s'ochtends thuis, het was al licht buiten en de vogeltjes fluiten al.

Spijt? Nu nog niet. Over een paar uur wel denk ik.
 
Laatst bewerkt:
valt niet mee om te stoppen als je jezelf in een omgeving brengt waar de verleiding groot is
blijven proberen, ooit zal het je lukken ;)

maar wat gebruiken veel hier drugs alsof je het bij je boodschappen in de supermarkt koopt..
 
weekend 31 mei

Schandalig, echt schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.

22.00 nog vol goede moed een bak cruesli gegeten.
23.00 naar party 1.
24.00 3 dubbele baco's op. Allemaal gekregen trouwens, niks zelf besteld.

En toen begon de ellende. Ik dacht slim te zijn en over te stappen op de g.
Maatje van me deed ook mee, en ongeschreven regel van uitwisselen van dope is dan dat hij mij ook wat aanbiedt, in dit geval sos.
Nee! zei ik vol overtuiging, want ik weet dat de handrem er dan af gaat en de boel in de zesde versnelling gaat.
Nog wat g'tjes verder was het inmiddels 01.30.
Tijd voor party 2.

02.00 aankomst bij party 2, baco'tje met een g'tje erin. Nu begint hij er goed in te klappen.
Kom ik diezelfde gozer weer tegen. Hij wil een g'tje van me.
"loop ff naar buiten joh dan nemen we ff 1 nakkie".
"is goed ik loop wel ff mee" zeg ik met m'n domme hasses. Eigenlijk nog steeds met de bedoeling om niks te nemen.
Maar voor ik het wist verdwijnen er een paar flinke scheppen wit goud in m'n neusgat, om na enkele minuten vrij te komen in m'n bloedbaan.

En een half uur later was elke vorm van rationeel denken en handelen verdwenen en maakte deze plaats voor een schaamteloze geilheid.
G vloeide in de volgende uren rijkelijk, afgewisseld door baco. Vrouwen alom, ik wisselde de een met de ander af. Spanningen bouwden zich op, want de een vindt het niet leuk als je met de ander praat. Maar m'n kortheid was een goed excuus voor onacceptabel gedrag. Ze kennen me langer dan vandaag.
Uiteindelijk zes uur s'ochtends thuis, het was al licht buiten en de vogeltjes fluiten al.

Spijt? Nu nog niet. Over een paar uur wel denk ik.

:roflol: Hahaha goed bezig baas!

Ik heb het zelf beetje rustig aan gedaan. Vrijdagavond feestje hier in de flat, waar ik voor het eerst in mijn leven moeite heb moeten doen om onder coïtus vandaan te komen. Haha, meisje hier was helemaal wasted, kon zelf haar kamer amper meer vinden. Dus toen heb ik haar naar bed gebracht. Eenmaal daar aangekomen stond ze er op dat ik haar alle hoeken van de kamer liet zien. Maar ze was zo wasted dat het echt een afknapper was (ik was zelf aardig nuchter). Ieder excuus wat ik gebruikte werd van de tafel gesmeten ('ik heb geen condooms bij' zei: 'maakt niet uit, die heb ik liggen', uhhhh). Uiteindelijk heb ik gezegt: je bent te dronken, ik ben weg, later. Was een rare gewaarwording.

En gisteravond naar club Tresor geweest, voor een avondje Jeff Mills. Was prima, maar niet zo tof als ik gehoopt had, dus lag al weer rond uurtje of 5 in mijn bedje met een bescheiden 7 flesjes bier en een paar whisky in mijn maag.

Vandaag lekker chillen.
 
weekend 31 mei

Schandalig, echt schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.

22.00 nog vol goede moed een bak cruesli gegeten.
23.00 naar party 1.
24.00 3 dubbele baco's op. Allemaal gekregen trouwens, niks zelf besteld.

En toen begon de ellende. Ik dacht slim te zijn en over te stappen op de g.
Maatje van me deed ook mee, en ongeschreven regel van uitwisselen van dope is dan dat hij mij ook wat aanbiedt, in dit geval sos.
Nee! zei ik vol overtuiging, want ik weet dat de handrem er dan af gaat en de boel in de zesde versnelling gaat.
Nog wat g'tjes verder was het inmiddels 01.30.
Tijd voor party 2.

02.00 aankomst bij party 2, baco'tje met een g'tje erin. Nu begint hij er goed in te klappen.
Kom ik diezelfde gozer weer tegen. Hij wil een g'tje van me.
"loop ff naar buiten joh dan nemen we ff 1 nakkie".
"is goed ik loop wel ff mee" zeg ik met m'n domme hasses. Eigenlijk nog steeds met de bedoeling om niks te nemen.
Maar voor ik het wist verdwijnen er een paar flinke scheppen wit goud in m'n neusgat, om na enkele minuten vrij te komen in m'n bloedbaan.

En een half uur later was elke vorm van rationeel denken en handelen verdwenen en maakte deze plaats voor een schaamteloze geilheid.
G vloeide in de volgende uren rijkelijk, afgewisseld door baco. Vrouwen alom, ik wisselde de een met de ander af. Spanningen bouwden zich op, want de een vindt het niet leuk als je met de ander praat. Maar m'n kortheid was een goed excuus voor onacceptabel gedrag. Ze kennen me langer dan vandaag.
Uiteindelijk zes uur s'ochtends thuis, het was al licht buiten en de vogeltjes fluiten al.

Spijt? Nu nog niet. Over een paar uur wel denk ik.

haha,

ik heb gister ook een puntje gepakt, ghb overheerst de coke extreem... eerste keer coke voor mij trouwens, ik probeer het de volgende keer wel nuchter, ik had wel een verdoofde neusholte maar voor de rest...

voor de rest ffies 7 ml gbl (14 ml GHB) op over een periode van 6 uur... muziek was k*t dus ik had het wel nodig...
 
gister naar Rush geweest en maar zo'n 10 bier op en voor de rest water,dus was nog wel te doen:)
 
I'm in for this one ...

Afgelopen weekend was de score weer te erg:
- fles bruine rum
- halve liter rode wijn
- 1.5 liter Hoegaarden
- 4 Leffe
- 3 Half Litertjes Jupiler
- 40cl Biertje op terras in Maastricht
- Paar shots Elixir d'Anvers
- 2 x cocktail (bols blue, wodka, schuimwijn)
- 1 x Mojito Royale (bruine rum & champagne)

Resultaat? Brak gevoel, eten om zeep, niet wezen lopen en de maandag
training was ook alles behalve om over naar huis te schrijven.

Conclusie? Ik ga minder drinken !

Even de rekening maken van afgelopen weekend ...

- Fles Sambuca
- 8 half litertjes Jupiler
- 2 Leffe
- 1 Grimbergen
- 1 Sangria
- 3 x Schuimwijn

Conclusie? Het is minder but still -> FAILED :p

Volgend weekend dan maar weer proberen
 
Mooie lijst, maar ik denk echt dat hier NIEMAND kan stoppen/minderen.

Ik heb mezelf al zóóóvaak belooft om niet meer te drinken, minder te drinken, maar elke weekend maak ik weer een fles bacardie soldaat of lopen we met een aantal kratten te sjouwen.

Ik probeer het niet eens meer
 
ik wacht al een tijdje op het nieuwe topic

" Het grote "ik ga meer alcohol zuipen " topic
 
Mooie lijst, maar ik denk echt dat hier NIEMAND kan stoppen/minderen.

Ik heb mezelf al zóóóvaak belooft om niet meer te drinken, minder te drinken, maar elke weekend maak ik weer een fles bacardie soldaat of lopen we met een aantal kratten te sjouwen.

Ik probeer het niet eens meer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach bij mij is t altijd zo als we gaan zuipe op vrijdag, dan word er gevraagd of ik pakketten ga halen, dan zeg ik nee, eenmaal een zooi bier in me strot zie ik ineens dat de eerste pakketten uit de zakken worden gehaald, dan krijg ik toch een nakkie (te moeilijk om te weerstaan dan) en dan ga ik zelf halen, en zo gaat t bijna ieder weekend, alcohol is gewoon een killer, ik neem ook nooit me pinpas mee want dan gaat t echt fout.
 
Ach bij mij is t altijd zo als we gaan zuipe op vrijdag, dan word er gevraagd of ik pakketten ga halen, dan zeg ik nee, eenmaal een zooi bier in me strot zie ik ineens dat de eerste pakketten uit de zakken worden gehaald, dan krijg ik toch een nakkie (te moeilijk om te weerstaan dan) en dan ga ik zelf halen, en zo gaat t bijna ieder weekend, alcohol is gewoon een killer, ik neem ook nooit me pinpas mee want dan gaat t echt fout.

zeer verstandig!
 
Back
Naar boven