MuscleMeat

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe je zegt in één zin dat je het liefst niet drinkt doordeweeks, dat je het stom vindt, maar dat je het toch wel doet. Gaat goed man.

Er is een verschil tussen een biertje en zuipen, maar jij praat alsof je elke dag alcohol nodig heb.
 
Ja echt, waar maak je dat uit op?!

Ik word ga elke zaterdag avond helemaal los, zonder alcohol. En ja, vrienden lopen te zeuren waarom ik niet aan het vaatje mee drink, en waarom ik niet drink, des te beter vind ik het van mezelf om nee te zeggen. Jullie hebben een beeld van mensen die niet drinken, die hebben geen vrienden. Waar slaat dat in godsnaam op? En Loo, ik hou ook van bodybuilding, maar ik ga nog steeds elke zaterdag uit. Het zij dan zonder alcohol. En ik zie het resultaat aan mijn fysiek, en voel me er fijn bij. Als ik me elke zaterdag lam zou zuipen zou ik ook geen pr's meer zetten op de maandag, en zou ik ook niet lekker los kunnen gaan in de gym, wat voor mij even, zo niet belangrijker is als uitgaan.

Maar als jij niet kan feesten zonder alcohol, dan mag je van mij gaan zuipen.

En btw, wie zegt dat ik je zwak noem Loo? Je hoeft je niet aangevallen te voelen.

Whaaha..kijk hier man...menneke van 16 :roflol:

Moet jij niet in parken en buurten rondstruinen met een dikke toeter tussen je lippen. Moet jij niet op je vrijdagmiddag na school rondhangen bij de school met 8 ephedera in je mik en champagne voor je moeder???

Denk je nou echt dat je met dit volwassen gelul op jouw leeftijd indruk maakt bij of jezelf? Je jeugd begint net..reken maar dat je die behoefte krijgt vroeg of laat.

Juist ventjes als jij zijn gevaarlijk...doen niets en als ze dan eigenlijk al te oud zijn raken ze verslingerd aan de goorste rotzooi..Wat een afknapper op dit forum, ongehoord. Gayass moraalriddertjes allemaal.

Ik weet niet wat voor een leven jullie er op na houden maar ik ken NIEMAND die zo leeft, dat zegt mss wat over mij maar ook genoeg over die ander..

Vanavond lekker voetballen gevolgd door katabool bier rammen, lekker KaTaBoOl...*proest*
 
Whaaha..kijk hier man...menneke van 16 :roflol:

Moet jij niet in parken en buurten rondstruinen met een dikke toeter tussen je lippen. Moet jij niet op je vrijdagmiddag na school rondhangen bij de school met 8 ephedera in je mik en champagne voor je moeder???

Denk je nou echt dat je met dit volwassen gelul op jouw leeftijd indruk maakt bij of jezelf? Je jeugd begint net..reken maar dat je die behoefte krijgt vroeg of laat.

Juist ventjes als jij zijn gevaarlijk...doen niets en als ze dan eigenlijk al te oud zijn raken ze verslingerd aan de goorste rotzooi..Wat een afknapper op dit forum, ongehoord. Gayass moraalriddertjes allemaal.

Ik weet niet wat voor een leven jullie er op na houden maar ik ken NIEMAND die zo leeft, dat zegt mss wat over mij maar ook genoeg over die ander..

Vanavond lekker voetballen gevolgd door katabool bier rammen, lekker KaTaBoOl...*proest*

Hahahahahhaha, wat ben jij een ongelofelijke dikke stakker.

Dus omdat hij niet doet wat de massa doet, is hij gek en geniet hij niet van zijn jeugd?:eyes:

Ga eens snel dood, en lekker doen wat anderen ook doen, omdat het ''moet''. *proest*.
 
Whaaha..kijk hier man...menneke van 16 :roflol:

Moet jij niet in parken en buurten rondstruinen met een dikke toeter tussen je lippen. Moet jij niet op je vrijdagmiddag na school rondhangen bij de school met 8 ephedera in je mik en champagne voor je moeder???

Denk je nou echt dat je met dit volwassen gelul op jouw leeftijd indruk maakt bij of jezelf? Je jeugd begint net..reken maar dat je die behoefte krijgt vroeg of laat.

Juist ventjes als jij zijn gevaarlijk...doen niets en als ze dan eigenlijk al te oud zijn raken ze verslingerd aan de goorste rotzooi..Wat een afknapper op dit forum, ongehoord. Gayass moraalriddertjes allemaal.

Ik weet niet wat voor een leven jullie er op na houden maar ik ken NIEMAND die zo leeft, dat zegt mss wat over mij maar ook genoeg over die ander..

Vanavond lekker voetballen gevolgd door katabool bier rammen, lekker KaTaBoOl...*proest*

in parken en buurten rondstruimen kan toch ook gzllg zijn met een stel vrienden?
al zou ik niet weten waarom je dat doet aangezien er zat tenten zijn waar je toegelaten wordt als je 16 bent maartoch:rolleyes:
maar daar gaat het ff niet om...

ik bedoel hij zegt toch dat hij uit zen dak gaat elke zaterdag avond... wat maakt het nou uit waar hij dat doet en of hij daar alcohol bij drinkt ofniet? is toch zijn keus?
of moet je je volgens jou elke zaterdag in de grootste discotheek helemaal klemzuipen? is dat de enige manier om uit je dak te gaan?

en dit stukje...
Ik weet niet wat voor een leven jullie er op na houden maar ik ken NIEMAND die zo leeft, dat zegt mss wat over mij maar ook genoeg over die ander..

zeg alleen over jou dat je die mensen niet kent, en zegt nix over een ander omdat niet iedereen is zoals de mensen die jij kent.
 
haha die usernamed wat een anus. ik heb nooit gedronken en krijg die behoefte ook nooit. dus ga nu maar bier in je smoel stampen oude zuiperd
 
Er is een verschil tussen een biertje en zuipen, maar jij praat alsof je elke dag alcohol nodig heb.

nee is absoluut niet zo hoor. Ik kom alleen vaak op plaatsen waar een biertje genuttigd wordt en waar het compleet acceptabel is. En dan drink ik er ook gewoon één of twee. Na basketballtraining op woensdag en op vrijdag en zaterdag zijn het er echter geen één of twee, maar heel wat meer. Ik voel me daar verder prima bij. Mensen die niet drinken: Goed van je. Maar ga niet om schouderklopjes vragen. Het riekt altijd naar zelfverheerlijking: 'Oeh kijk mij, ik heb het leuk zonder alcohol'. Lekker boeiend. Ik heb het ook leuk zonder alcohol, en mèt ook.
 
Zolang je maar gelukkig bent, niet ?
 
Whaaha..kijk hier man...menneke van 16 :roflol:

Moet jij niet in parken en buurten rondstruinen met een dikke toeter tussen je lippen. Moet jij niet op je vrijdagmiddag na school rondhangen bij de school met 8 ephedera in je mik en champagne voor je moeder???

Denk je nou echt dat je met dit volwassen gelul op jouw leeftijd indruk maakt bij of jezelf? Je jeugd begint net..reken maar dat je die behoefte krijgt vroeg of laat.

Juist ventjes als jij zijn gevaarlijk...doen niets en als ze dan eigenlijk al te oud zijn raken ze verslingerd aan de goorste rotzooi..Wat een afknapper op dit forum, ongehoord. Gayass moraalriddertjes allemaal.

Ik weet niet wat voor een leven jullie er op na houden maar ik ken NIEMAND die zo leeft, dat zegt mss wat over mij maar ook genoeg over die ander..

Vanavond lekker voetballen gevolgd door katabool bier rammen, lekker KaTaBoOl...*proest*

Wat is eigenlijk jouw probleem? Je begint gelijk te praten alsof je net 4 negers je moeder hebt zien verkrachten:roflol:

Post voor de lol je stats en krachtstats eens.
 
Wat is eigenlijk jouw probleem? Je begint gelijk te praten alsof je net 4 negers je moeder hebt zien verkrachten:roflol:

Post voor de lol je stats en krachtstats eens.

ehm... en dan? gaan we er dan een 'ik ben beter dan de rest omdat mijn stats en krachtstats beter zijn dan die van jullie' topic beginnen?

laat hem gewoon lekker onzin uitkramen...hij ken jou toch niet ofweldan..?
 
ehm... en dan? gaan we er dan een 'ik ben beter dan de rest omdat mijn stats en krachtstats beter zijn dan die van jullie' topic beginnen?

laat hem gewoon lekker onzin uitkramen...hij ken jou toch niet ofweldan..?

Ja je hebt gelijk, maar ik wil hem op zijn plaats zetten.
 
Nja moet wel zeggen.. toen ik 16 was ging ik eigenlijk niet uit laat staan zwaar drinken. Ben ik eigenlijk pas vanaf me 18e gaan doen..
Wss verander je nog wel heel van gedachten als je wat ouder bent / verder studeert / ... whatever :)
 
Brrrr...wat een internethelden zeg..potverdomme..

Stats?

bench 1x130
dead 1x170
squat 1x122.5

Hey een plaats, zet jij me dr even op jochie?
 
Hahahahahhaha, wat ben jij een ongelofelijke dikke stakker.

Dus omdat hij niet doet wat de massa doet, is hij gek en geniet hij niet van zijn jeugd?:eyes:

Ga eens snel dood, en lekker doen wat anderen ook doen, omdat het ''moet''. *proest*.

Pas je een beetje op je woorden knaapje? Komt beetje dom over via internet..beetje het verhaal van zegheteensrechtinmegezicht etc..niet nodig.
 
Pas je een beetje op je woorden knaapje? Komt beetje dom over via internet..beetje het verhaal van zegheteensrechtinmegezicht etc..niet nodig.

hoop wel dat je 'doodgaan' opvat in de zin van flink veel zuipen, kotsen, alles wat erbij hoort enz. enz....
hij wil je egt niet dood hebben hoor...

en hou eens op met je 'internethelden', 'komt een beetje dom over via internet', 'het verhaal van zegheteensrechtinmegezicht'... enigste wat je met zulke opmerkingen bereikt is irritatie en ruzie, of nie dan 'internetheld';)
 
Jongens jongens jongens, er is maar één echte interheld, en dat ben ik en verziek Loo zijn topic niet zo, back on topic of ik geef je een kaart
 
Jongens jongens jongens, er is maar één echte interheld, en dat ben ik en verziek Loo zijn topic niet zo, back on topic of ik geef je een kaart

Ik ben de laatste die een relletje tegen houdt, maar idd stoppen straks gaat er een slotje op dan moet ik een nieuwe maken.

OT;

Vrijdagavond, weekend. Ik heb het gevoel dat ik niks ga drinken dit weekend, vorig weekend was een absoluut dieptepunt erger dan dat kan het bijna niet worden.
 
Pas je een beetje op je woorden knaapje? Komt beetje dom over via internet..beetje het verhaal van zegheteensrechtinmegezicht etc..niet nodig.

Wat jij zegt komt ook nogal dom over, dus who cares?:eyes:
 
Brrrr...wat een internethelden zeg..potverdomme..

Stats?

bench 1x130
dead 1x170
squat 1x122.5

Hey een plaats, zet jij me dr even op jochie?

bench 90
dead 190
squat 140

1.80m, 90kg 16 jaar

Done:roflol:

Ok Loo, ik kap nu.
 
Back
Naar boven