XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet zeggen dat het bij mij tot nu toe goed gaat ... schat dat ik ongeveer
nog een 60% drink van wat ik normaal dronk. Dus dat is al iets :)
Helemaal stoppen met drinken doe ik 90% niet. Niets komt tussen een Vlaming en
zijn pint :p
 
Sinds maandag heb ik al zin om te kantelen. Potverdomme, ik ben bang dat ik dit weekend ga coma zuipen.
 
ik doe mee, ben geslaagd
vanavond morgen en overmorgen uit en dan is vrijdag ook nog eens EK
 
Hooooooooi! Eerste keer dat ik reageer in dit topic. Sommige kennen mij misschien wel en mij uitgaanssT, zoals Loo. Zuipen, zuipen, zuipen, scheef gaan, whatever. Comateus raken door allerlei benevelende, verdovende middelen. Elke week opnieuw, 1, 2, 3 of 4 keer per week. Gevolg: na een paar jaar zo uit te gaan, vet, belemmering groei, ****ed up trainingen. Eén keertje per week gaat nog wel, maar als je je meerdere keren lam zuipt, je kent het. Sinds kort ben ik weer beginnen joggen, ik heb altijd al een goede conditie gehad, mede door en voor het voetbal. Dat wil ik zo houden, ik wil er niet alleen goed uit zien en sterk zijn. Ik wil ook een atleet zijn die een sprintje kan trekken en een uur flink doorlopen, of een intervalsport zonder problemen beoefenen. Sinds 30 mei heb ik samen met een maatje een 4-weken durende alcoholstop ingelast. Tot nu toe gaat het prima, al twee weekends niks gedronken, nog twee te gaan.
Daarna ga ik me weer lekker lam zuipen, maar ik blijf verder aan mijn conditie werken en ga 's nachts geen frieten meer proberen vreten. De maandag na de 4 weken stop vertrek ik namelijk naar Bodrum:cool:.
 
Hooooooooi! Eerste keer dat ik reageer in dit topic. Sommige kennen mij misschien wel en mij uitgaanssT, zoals Loo. Zuipen, zuipen, zuipen, scheef gaan, whatever. Comateus raken door allerlei benevelende, verdovende middelen. Elke week opnieuw, 1, 2, 3 of 4 keer per week. Gevolg: na een paar jaar zo uit te gaan, vet, belemmering groei, ****ed up trainingen. Eén keertje per week gaat nog wel, maar als je je meerdere keren lam zuipt, je kent het. Sinds kort ben ik weer beginnen joggen, ik heb altijd al een goede conditie gehad, mede door en voor het voetbal. Dat wil ik zo houden, ik wil er niet alleen goed uit zien en sterk zijn. Ik wil ook een atleet zijn die een sprintje kan trekken en een uur flink doorlopen, of een intervalsport zonder problemen beoefenen. Sinds 30 mei heb ik samen met een maatje een 4-weken durende alcoholstop ingelast. Tot nu toe gaat het prima, al twee weekends niks gedronken, nog twee te gaan.
Daarna ga ik me weer lekker lam zuipen, maar ik blijf verder aan mijn conditie werken en ga 's nachts geen frieten meer proberen vreten. De maandag na de 4 weken stop vertrek ik namelijk naar Bodrum:cool:.

:roflol:
 
Vanavond Nederland-Frankrijk in de kroeg kijken met een paar maten en aansluitend op stap. Heb van 1 januari geen alcohol meer gehad, dus geheelonthouder, maar hier stop ik mee en ga gewoon 2x per maand 1 dag in het weekend lekker op stap onder het genot van een biertje. Moet ook beetje genieten van het leven! Heb er echt zin in.. :D
 
Enkele keren per maand moet toch kunnen.
Enkele keren per week zul je wel aan je fysiek zien, maar dat is je eigen schuld

Wat een gedoe om wat alcohol :roflol:
 
fysiek smysmiek.
 
hardcore smartcore

ik heb expres geen fles bacardi gekocht voor vanavond.
nu zit ik te twijfelen of ik die fles g ook uit de auto ga halen voordat ik weg ga.
**** it ik laat hem toch maar liggen, beter 1 g in je auto dan 10 ergens anders.
 
Ik drink bijna nooit, heel af en toe maar dan ben ik al lam bij een biertje of 3 a 4 meer lust ik dan ook niet. En als ik thuis kom 1ltr water naar achter en 1 lt water naast mijn bed en lurken maar. Volgende dag nergens last van zoms zelfs helemaal uitgerust.

Gister 4 biertjes op nou ik voelde dat al :D, Maar Nederland heeft idd gewonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
Ik ben echt een ****ing pussy als het op alcohol aankomt. :bierbang:
 
Het was me een dol avondje. :D
 
Weer gedronken en gesnoven, olé!
 
Na jaren van blessures operatie rechterschouder,verleden jaar de linkerschouder/revalideren enz enz (lange lange weg)
Lijkt het er nu eindelijk is op dat ik weer eens echt kan gaan trainen welliswaar rustig aan qua gewicht maar toch!:)

Toen ik dus niet kon trainen dronk ik veel,heel veel......
Daar ben ik dus nu radicaal mee gestopt:)


Vergeet het maar:rolleyes:
Schouder begaf het weer,operatie nr 3...........
Het was te verwachten,daar die operatie nooit is goedgegaan
 
heey deze thread leeft nog :eek:
Ik heb al 2 weken niks meer gedronken !!! Examens :(
 
hardcore smartcore

ik heb expres geen fles bacardi gekocht voor vanavond.
nu zit ik te twijfelen of ik die fles g ook uit de auto ga halen voordat ik weg ga.
**** it ik laat hem toch maar liggen, beter 1 g in je auto dan 10 ergens anders.

beetje jammer dat daar een tafel vol drank stond...

WEEKEND 13-14 JUNI

Vrijdag

Tuinfeest met op groot projectie-scherm nederland-frankrijk. 4-1 geworden. Er stond een grote tafel vol met drank. Kansloze missie om nuchter te blijven. Vier uur thuis.

Zaterdag

Grootste gedeelte van de dag op bed gelegen. S'avonds een verjaadagsfeest. Iedereen ging daarna naar een dance-feest, maar dat kwam me wel goed uit want ik had geen kaartje dus ik kon niet mee. WRONG!!!! Iemand had een kaartje over. Dus uiteindelijk daar belandt, hier en daar een g''tje genomen. Half vijf thuis.

Zondag de hele dag op m'n nest gelegen...
 
Je bedoeld Defqon?
 
ik drink helemaal geen drank. 1x in de tijd een dikke joint dat is pas genieten:D
 
ik drink helemaal geen drank. 1x in de tijd een dikke joint dat is pas genieten:D

Hehe, de tijden dat ik op die manier stoned wordt van een blow zijn allang voorbij :(
 
Back
Naar boven