AndroidHealthClinic

Het grote "ik minder met alcohol" topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dus je hebt een wijf gedoet maar je kan je het niet herinneren? ;) Hopelijk heb je een condoom gebruikt want je weet maar nooit :D
 
mja ik kan het me nog wel vaag herinneren maar nie meer zo goed:P en ja ik heb condoom gebruikt :D
 
hmm ik zal eens eens iets uitgebreider verslag doen van mijn zweden avontuur, woensdagavond kwam ik met een vriend van me daaraan. Hij kent iemand die daarwoont. hebben we eerst zweden rusland in een bowling baan zitten kijken onder het genot van wat heineken,toen zijn we naar een maat van die jongen gelopen om een fles wodka te halen om die vervolgens lopend naar een club bij een meer met een paar man optedrinken. eenmaal daaraan gekomen wilden die zweedse gasten dat we een long island(1/2 oz. Vodka, 1/2 oz. Gin, 1/2 oz. Rum, 1/2 oz. Tequila (optional), 1/2 oz. Triple Sec en 1 oz.Sweet & Sour gingen drinken ,zo gezegt zo gedaan,rest van de avond kan ik me niet veel van herinneren. Aleen dat ik nog met een blonde chick heb gezoend en een maat van mij had gekotst toen hij de taxi uitging. vervolgens bij die zweedse jongen op de bank geslapen,,naja niet veel geslapen,als ik mn ogen dichtdeed begon alles te draaien

Werd al om 7uur smorgens wakker met nekpijn en pijn aan mn arm omdat ik ****ing verdoet had gelegen, rond een uur of 1 zijn we kebab gaan eten. En mn kater begon al beetje wegtetrekken en zijn we erna naar het hotel gegaan om intechecken,savonds niet veel gedaan ,voetbal gekeken weet al niet meer welke wedstrijd,vervolgens rond een uur of 12 savonds gaan slapen.

Vrijdagmiddag werden we om half 4 opgehaald door de taxi en gingen we buiten de stad bij iemand zuipen en bbqen, stuk of 10 bier, 2 snaps(sterke drank ala 40% 50cl ) paar shotjes andere sterke drank ala 30% op,daar tot een uur of half 11 gezeten en toen met de taxi naar het centrum om vervolgens naar een club te gaan. daar bestelde een zweedse jongen 2 flessen champagne ala 70euro waarvan ik zo'n 5 glazen opheb en ook nog bier gedronken, voor de rest kan ik me erniet veel meer van herinneren alleen dat ik naakt wakker werd naast die chick uit muy thais topic :P en er werd me gezegt dat ik ook nog bekant iemand op zn bek had geslagen,maar dat was gelukkig nog goed afgelopen,zaterdags hele dag gaar op bed gelegen en savonds nog effe nederland gekeken maar ik was te gaar om plankgas te zuipen, al met al een geslaagd tripje :D

Herkenbaar .
 
Gisteren ook eens op stap gegaan . Sfeer was in orde totdat mijn maat een glas smeet naar zijn dealer . Moeten tussenkomen , heb zelf niets voor maar me maat is serieus getrakteerd . We hadden enkel bier gedronken maar toch redelijk dronken geworden .
Heb na het gevecht me maat naar huis gestuurd en ikzelf ben nog iets gaan drinken . In gesprek geraakt met een mooie meid (vriendin van een kennis) . Duurde niet lang of het ging over coïtus . Opeens ging het erover dat ze mij wel eens zou willen nken en vica versa . Ze zei me dat ik eruit zag als een jonge god , met een kathadraal vaan een figuur en dat ze graag onder handen genomen wou worden door mijn stevige armen :roflol:
Hele conversatie zaten we op 10 cm van elkaars hoofd en had ik een ****ing stijve want geloof me ze is heet . Heb haar dan toch gekust . Ze deed even mee maar ze voelde zich al snel schuldig en heb me dus ook willen excuseren . Heb dat niet gedaan want ze heeft me ****ing opgegeild . Nog een paar pinten mee gedronken en daarna ben ik doorgegaan omdat zij ook wegging naar haar vriendje thuis .
Geef me nog een paar ontmoetingen en ze is van mij . Ben ik zeker van . Ze wil me maar ze durft het niet omdat haar vriend gewoon een toffe gast is .

klinkt zo bekend....
 
Ik ben mijn vierde alcoholloos weekend vlekkenloos doorgekomen, donderdag zal het gele goud waarschijnlijk weer rijkelijk vloeien, wat kijk ik er naar uit.
 
Ik wil ook minderen met alcohol, gewoon omdat ik mij elke week belachelijk maak doordat ik zo zat ben. Ik val in de grond of val van trappen, duw mensen omver, moet braken.. Probleem is als ik éénmaal licht ben dat ik niet kan stoppen gewoon omdat ik denk te vlug nuchter zal worden.:o Drink hierdoor steeds door tot ik echt dronken ben en meestal een black out heb de volgende dag.

De boosdoener is vooral Cointreau. Laatste weken drink ik nu pisang/malibu maar éénmaal de fles uit is ben ik nog altijd niet echt dronken, dan begin ik maar cointreau te drinken waardoor het altijd uit de hand loopt...

P.S. Ik begrijp niet dat iedereen hier loopt te zeuren van hoe katabool het wel niet is. Ik heb nog nooit iets gemerkt van spierverlies of minder spierkracht door mijn alcoholgebruik. Als ik een weekend niet uitga en niet drink heb ik de week erop evenveel kracht/spiermassa als wanneer ik dat wel doe. Imo blaast iedereen dit serieus op.

van een kale kip kan je ook niet plukken.






:roflol:
 
zuip nooit tot ik uitga met een maat die in de horeca werkt.. Dan haal ik alle schade in 1 keer in. Beetje jammer altijd:D
 
Ik was in Basel afgelopen weekend. Ik ga nooit meer drinken. Nouja, de komende weken even niet. Ben het helemaal zat.
 
Ik was in Basel afgelopen weekend. Ik ga nooit meer drinken. Nouja, de komende weken even niet. Ben het helemaal zat.

Ben je weer op een verlaten plein wakker geworden met een volle condoom in je reet...?
 
Ik minder ook met drank, kost een hoop geld en de dag erna is ook niks.
afgelope weekend 2 bier, 1 flugel, half glas rode vodka op en verder 3 cola en een ice tea
 
Ik minder ook met drank, kost een hoop geld en de dag erna is ook niks.
afgelope weekend 2 bier, 1 flugel, half glas rode vodka op en verder 3 cola en een ice tea

neem je toch lekker ghb?

PM me maar we gaan wel een keertje stappen.
 
Dat wordt ballen.
 
Ik minder ook met drank, kost een hoop geld en de dag erna is ook niks.
afgelope weekend 2 bier, 1 flugel, half glas rode vodka op en verder 3 cola en een ice tea

Dat kost je alsnog wel meer als een 10tje toch?
 
Ben je weer op een verlaten plein wakker geworden met een volle condoom in je reet...?

Het was m'n eerste keer.

Oke, ik kom terug op mijn besluit om te stoppen. Ik ga gewoon minderen. Dat is een realistischer doel.
 
Het is echt een wonder. Ik ben gisteren na vijf biertjes gestopt. Wat een motivatie. Ook alweer een feestje afgezegd vanavond, omdat ik morgen ga knallen. Ik ben goed bezig!
 
Sow, gisteren was het weer erg nasty. Samen met een maat thuis begonnen met paar halve liters. Toen naar een feestje van het werk bij een chick thuis. Daar nog een aantal halve liters gedronken. Toen om een uur of 3 met m'n maat en een chick van het feest naar Club Watergate. Daar een ****ing uur in de rij gestaan en toen stonden we nog met 10 man voor die tent ging het sluiten...
Dus toen maar naar een andere tent daarna gegaan. We komen daar binnen zie ik 3 naakte wijven op de bar elkaars voeten likken. I LIKE! Whaha, zie ik daar 2 chicks voor de bar staan die echt staan te geilen op die naakte chicks op de bar, dus ik zeg tegen iets tegen 1 van die chicks over het overduidelijke staatgedrag en ze kijkt me al zo raar aan. Dus ik kijk een beetje die tent rond, lopen overal chicks met opgeschoren kapsels en in politie pakken en whatnot. Staan we in een vette lesbo tent. Whaha. Naja daar nog wat flessen bier en luisteren naar de lesbo ervaringen van die chick van werk die we mee hadden. Toen richting S-Bahn. MaccyD, fles bier en naar club Weekend. Die was dicht toen we er aan wamen (7 uur). Toen nog maar een bvo'tje en rond een uur of half 10 lag ik te pitten.
 
Geslaagd avondje zo te horen..:P
Voor mij geen bier dit weekend, volgende week hertentamens. :(
 
Back
Naar boven