Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Verleden weekend vrijdag zat en zondag dronken (15 pintjes per dag)
Dit weekend zuiver, maar de volgende 2 weer dronken

De alcohol is de grote boosdoener niet, maar het brakke gevoel dat zorgt voor mindere trainingen en discipline op gebied van voeding wel

was je de gehaktballen vergeten jongen?
 
Wat vinden jullie ervan als je gemiddeld 4-5 dagen per week de kroeg ingaat om te zuipen? Zou je dan lekker in je vel zitten?

Het is maar hoe je het bekijkt.
Het vel rondom je armen, schouders, borst en rug gaat losser zitten.
Het vel rondom je buik gaat strakker zitten. Sterker nog, met 5 avonden in de week maak je kans op straie rondom je buik.
 
afgelopen weekend was het weer om zeep ... over 3 dagen genomen is het
weer aardig opgelopen :p Wat een pak kcal seg :p

- 6 kasteelbier
- 5 duvels
- 2 Grimbergen
- 2 x coïtus on the beach (de cocktail idd)
- een sangria
- kwart fles Metaxa
- half fles Ouzo

Voeding is dan natuurlijk ook hopeloos. Dan vreet ik werkelijk alles op wat ik tegenkom.
Resultaat? Na het weekend +2.5kg aan vocht/vet/glyco
 
Klein weekendverslag :

-Donderdag : gaan werken , vroeg gaan slapen . Om 2 uur 's nachts wakker geworden . Kon echt niet meer slapen en wou mensen zien , dus ben ik wat mensen op gaan bellen . Zaten ze blijkbaar met z'n allen op de Vismarkt . Daarheen gegaan , in de Duvel gevlogen en paar uurtjes later en een Duvel of 7 rijker zat ik flink bezopen aan de toog waar mijn maat werkt . Was het barmeisje wat aan het uitschelden omdat ze een zuur gezicht trok en nooit eens kon lachen . Wat later uit 't café gezet . Nog wat gaan poolen en naar huis getrokken rond 7u30 's nachts . Opgestaan om 12 , gaan eten , trainen en kotsen .
-Vrijdag moest ik dan werken . Besloten het 'niet te laat' te maken en enkel na mijn werk wat bier te drinken . Uiteindelijk toch vrij dronken naar huis gegaan , maar de schade was beperkt gezien ik flink wat heb gegeten .
-Zaterdag na mijn werk met een vriendin (zus van mn beste maat) wat gaan drinken . Paar Duvels later zat ze op mijn schoot en waren we aan het kussen . Omdat ze het totaal verkeerd vindt -ik ken haar al jaren- wou ze niet mee naar huis . Mijn maat is er tussen gekomen en heeft gezegd dat ik moest oprotten .
-Zondag was totaal klote . Opgestaan , gaan werken en rond 16 uur is die zus van mn maat me komen helpen . Er viel veel te zeggen , maar toch was het stil .
-Maandag : vergadering gehad met onze band -1 lid is ermee gestopt- en flink in de pils gevlogen . Redelijk dronken naar mijn werk vertrokken en na een uurtje of twee zweten was ik terug nuchter . Na mijn werk is een maat me op 't terras komen bezoeken en hebben we wat gepraat over de problemen met zijn vriendin .
-Vanavond zal er weer gedronken wn want dan verjaart er iemand .
 
Het is maar hoe je het bekijkt.
Het vel rondom je armen, schouders, borst en rug gaat losser zitten.
Het vel rondom je buik gaat strakker zitten. Sterker nog, met 5 avonden in de week maak je kans op straie rondom je buik.

Lol:D Zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde mentaal 'lekker in je vel' zitten.
 
Zaterdag na mijn werk met een vriendin (zus van mn beste maat) wat gaan drinken . Paar Duvels later zat ze op mijn schoot en waren we aan het kussen . Omdat ze het totaal verkeerd vindt -ik ken haar al jaren- wou ze niet mee naar huis . Mijn maat is er tussen gekomen en heeft gezegd dat ik moest oprotten .

hahaha ik heb precies hetzelfde meegemaakt zaterdag!!!
Het jongere nichtje (17) van een van m'n goede vrienden ging een keer mee stappen. ****ing lekker wijf!
Dus ik heb haar "onder m'n hoede" genomen.
Af en toe kwam die maat ingrijpen, omdat het te close werd.
Wat hij niet weet is dat die meid mij nu dag en nacht aan het smsen is omdat ze helemaal gek van me is.

Maar ik heb nog normen en waarden, al is ze nog zo ****ing lekker, ik ga er geen vriendschap voor op het spel zetten.
Jammer want het is wel een leuke meid.
 
hahaha ik heb precies hetzelfde meegemaakt zaterdag!!!
Het jongere nichtje (17) van een van m'n goede vrienden ging een keer mee stappen. ****ing lekker wijf!
Dus ik heb haar "onder m'n hoede" genomen.
Af en toe kwam die maat ingrijpen, omdat het te close werd.
Wat hij niet weet is dat die meid mij nu dag en nacht aan het smsen is omdat ze helemaal gek van me is.

Maar ik heb nog normen en waarden, al is ze nog zo ****ing lekker, ik ga er geen vriendschap voor op het spel zetten.
Jammer want het is wel een leuke meid.

LOL ik ga toevallig zo wat met haar drinken :D

OT;

VRIJDAGAVOND

verjaardgsfeestje van twee ex-vriendinnen(zijn toevallig huisgenoten), geen druppel alcohol gedronken. twee uur thuis.

ZATERDAGAVOND


Sensation black. K*tfeest. 4 BrEeZah"s met wat g erin, toen ben ik overgestapt op de fanta. Rond 4 uur was ik al weer nuchter. 8 uur thuis, dat wel.
 
jaja... de kasteelbierkes en den duvel... ik kan er moeilijk vanaf blijven.. ik denk dat ik binnenkort een total stop ga inzetten.. proberen geen drup meer te drinken want het is klote de dag na de overdaad!
En ook omdat ene altijd smaakt naar meerdere.. :-)

"zit de drank in de man, zit het verstand in de kan"
 
jaja... de kasteelbierkes en den duvel... ik kan er moeilijk vanaf blijven.. ik denk dat ik binnenkort een total stop ga inzetten.. proberen geen drup meer te drinken want het is klote de dag na de overdaad!
En ook omdat ene altijd smaakt naar meerdere.. :-)

"zit de drank in de man, zit het verstand in de kan"

same here ... minderen lukt blijkbaar niet, dus ik ga een stop van 8 weken inlassen.
 
Ik was alleen donderdagavond he-le-maal naar de tyfus. De rest van het weekend compleet nuchter gebleven. Ik ben een held.

Alleen was dat meer omdat ik vrijdagavond een etentje had, waardoor ik helemaal vol zat en niet meer kon zuipen. Zaterdag heb ik daarentegen wel weer een verjaardag overgeslagen. Maar dat was omdat ik zondag moest werken om 8.00.

Maar het gaat natuurlijk om de pure resultaten! Ik ben lekker bezig heren.
 
Nou jongens... mijn bevindingen van 10 dagen op Mallorca;

Elke dag helemaal los gegaan op bier en uiteindelijk pure sterke drank, omdat ik helemaal niets meer voelde. Ik had een all-in hotel en voor 12 uur 's avonds waren er al 20 glazen bier en nog wat mix-drankjes doorheen gegaan. Met stappen nog eens 60-70 euro aan bier a 2 euro. Laatste dagen alleen maar aan de whisky cola (light :D ), want het bier kwam mijn strot uit en voelde er niets meer van.
Uiteindelijk stond ik, na het vele indrinken bij het hotel, in de discotheek met 2 volle colaglazen whisky met een rietje om er een beetje in te komen. Toen kwam ik pas weer een beetje los. En begon het echte zuipen pas :D
****ing hell, ik wist niet dat een menselijk lichaam zoveel alcohol kan hebben. Dit was gewoon puur comazuipen, elke dag weer, zonder helemaal wasted te zijn (???). Als ik dit thuis had gedaan, lag ik allang in het ziekenhuis. Tuurlijk zweet je direct weer veel alcohol uit op zo'n vakantie, maar ik sta er echt versteld van..
Ik ben wel helemaal gesloopt, maar het trainen gaat wel lekker eigenlijk. Geen kracht verloren :D Wel weer iets vetter/vochtiger, maar dat is in een week (of 2) weer hersteld.
Maar ik ben wel weer even gelezen, pleurisdrank.

Ik drink noooooooit meer! (whahahahaha)
 
Maar 15 biertjes deze maand gedronken......Normaal eerder 40 per weekend haha. Belagrijk is gewoon wat anders te doen hebben.......Dagje weg met vrouwtje, even thuis zitten wat biertjes en daarna water. Gister jointje met daarna mc donalds en lekker vroeg op bed. Heb een hele leuke maand gehad. Straks op vakantie wel weer los, maar ik blijf verder lekker minder drinken, is best te doen, niemand dwingt me om te drinken. Hoe staat het met de anderen hier??? Lukt het met minderen in de vakantie tijd???
 
Nou jongens... mijn bevindingen van 10 dagen op Mallorca;

Elke dag helemaal los gegaan op bier en uiteindelijk pure sterke drank, omdat ik helemaal niets meer voelde. Ik had een all-in hotel en voor 12 uur 's avonds waren er al 20 glazen bier en nog wat mix-drankjes doorheen gegaan. Met stappen nog eens 60-70 euro aan bier a 2 euro. Laatste dagen alleen maar aan de whisky cola (light :D ), want het bier kwam mijn strot uit en voelde er niets meer van.
Uiteindelijk stond ik, na het vele indrinken bij het hotel, in de discotheek met 2 volle colaglazen whisky met een rietje om er een beetje in te komen. Toen kwam ik pas weer een beetje los. En begon het echte zuipen pas :D
****ing hell, ik wist niet dat een menselijk lichaam zoveel alcohol kan hebben. Dit was gewoon puur comazuipen, elke dag weer, zonder helemaal wasted te zijn (???). Als ik dit thuis had gedaan, lag ik allang in het ziekenhuis. Tuurlijk zweet je direct weer veel alcohol uit op zo'n vakantie, maar ik sta er echt versteld van..
Ik ben wel helemaal gesloopt, maar het trainen gaat wel lekker eigenlijk. Geen kracht verloren :D Wel weer iets vetter/vochtiger, maar dat is in een week (of 2) weer hersteld.
Maar ik ben wel weer even gelezen, pleurisdrank.

Ik drink noooooooit meer! (whahahahaha)

Alcohol uitzweten?
 
Alcohol uitzweten?

Tja, denk het. Hoe verklaar je anders dat ik geen probleem heb met 60+ biertjes op vakantie en als ik dat thuis zou doen in coma zou liggen??
 
Vorig weekend 4 dagen Dour festival... het was schandalig...
 
Tja, denk het. Hoe verklaar je anders dat ik geen probleem heb met 60+ biertjes op vakantie en als ik dat thuis zou doen in coma zou liggen??

Ik geef je geen ongelijk. Integendeel, op meerdaagse basketbal-zuiptoernooien ben ik na het wakker worden helemaal brak. Maar als ik dan mijn eerste wedstrijd speelt (9.00 's ochtends al) ben ik daarna gewoon weer fit. Op de vermoeidheid na dan.

Maargoed, heeft dat te maken met alcohol uitzweten? Kan dat uberhaupt?
 
Ik denk eerder dat je zoveel kan zuipen omdat je er aan wend. Na een paar dagen zuipen word je steeds minder snel zat....Heb ik ook altijd op die zuipvakanties
 
Vorig weekend 4 dagen Dour festival... het was schandalig...

Hehe ken ook mensen die daar heen zijn geweest ja, lijkt me indd vet.

Gister Dominator geweest :rocknana: :hedbang:

Was weer slecht voor me gezondheid, maar wel kicke :joint:
 
net terug uit rimini, het was te gruwelijk vet !!!!
mis het nu al, altijd mooi weer, sfeer super, goed uitgaan.. ongekend
10dagen slecht gegeten, leven op pizza en troep..2x per dag eten, en verder bende alcohol
verbaasd me wel dat ik op de been kon blijven van zo weinig/slecht eten en vooral zo weinig slaap
gemiddelde nachtrust was toch zown 2uur

de les die ik hiervan heb geleerd: ga elk weekend uit, doe wat je wil.. niet drinken/uitgaan voor sport is overrated
 
Back
Naar boven