MuscleMeat

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die komt volgend jaar, bij mijn FOK-kit, (Ferwijder Ongewenste Kinderen)
Compleet met abortusgarnituur met verschillende soorten potjes en bijbehorend
sterk water.

Gaiking_inst.jpg


Daar kan je deze ook voor aanschaffen.
 
Na een aantal drankfeestjes, voornamelijk rond m’n 16e (want ik mocht nog niet uitgaan)
met tequilla, pure zooi als passoa, hoefde ik die zooi niet meer.
Toen ik 18 was en ook echt uit mocht gaan, dronk ik ieder weekend bier en dropshot.
Voornamelijk dropshot. Ieder weekend minimaal aangeschoten ook en dan de zondag toch vroeg op omdat mijn familie dacht dat ik niet dronk.

Kreeg op mijn verjaardag nog een ‘ESBD-kit’ eerste slaapplek bij dronkenschappen.
(kotsemmer, schoonmaakspul, luchtverfrisser, handschoenen, ehbodoosje).
Ik woon op kruipafstand van het uitgaanscentrum en vertrouw het niet als vrienden in stomdronken toestand naar huis willen kruipen. = bank+kotsemmer)

Als ik nu gek doe drink ik max 1,5 fles canei. Dan ben ik goed vrolijk lichtelijk aangeschoten en is het tijd om te stoppen.
Anders is de zondag niks meer en het is zonde. Zonde van jezelf, zonde van het uitgaan zelf en zonde van het geld.

Mijn reden dat ik het aantal drankjes geminderd is simpel:
(1) heb gelogen over mijn drankgebruik tegenover de anesthesioloog. Dus zometeen krijg ik een foute verdoving en voel ik dus de operatie wel!(2) één flinke avond stappen staat gelijk aan één rijles. En aangezien ik aan het lessen ben dan zie ik dat als een duidelijke kostenbesparing, van 55,- uitgaan of van 15,-.

Welke operatie? Cupje D laten aanmeten:P:D
 
dubbel D zou mijn middel van knakken er komt niets bij, alleen verwijdering. (keelamandelen wel te verstaan:P)
 
dubbel D zou mijn middel van knakken er komt niets bij, alleen verwijdering. (keelamandelen wel te verstaan:P)

Als je nou gruwelijke veel zuipt, voel je ook niks van de operatie.
 
ruil het drinken in voor trainen, en je oogst suc6 met je rijmpje!
:thumbs:
:D

Ik zuip juist veel vanwege het droge feit dat ik door die schouderblessure niet
kan trainen.
Als ik train dan drink ik dus juist helemaal geen alcohol.

Ben daar zo psychisg ziek van dat ik daarom me klemzuip wekelijks.
 
Ik zuip juist veel vanwege het droge feit dat ik door die schouderblessure niet
kan trainen.
Als ik train dan drink ik dus juist helemaal geen alcohol.

Ben daar zo psychisg ziek van dat ik daarom me klemzuip wekelijks.

zeer herkenbaar bro, heb ik ook gehad.
 
Ik zuip juist veel vanwege het droge feit dat ik door die schouderblessure niet
kan trainen.
Als ik train dan drink ik dus juist helemaal geen alcohol.

Ben daar zo psychisg ziek van dat ik daarom me klemzuip wekelijks.


wees dan ook een vent en zuip je klem met melk, wordt je tenminste ook nog groter van!!
;):D
 
Alcohol werkt wel goed tegen spierpijn daar merkt je niks meer van :cool:
 
Alcohol werkt wel goed tegen spierpijn daar merkt je niks meer van :cool:

Echt bevorderend is het niet.

Gister lekker maar voor het eerst een paar biertjes gedronken, en toen lekker naar huis gegaan (mede omdat ik ook flink verkouden ben) :D

Maar werd om half 10 wakker, en het bevalt me prima, niet verrot, hele dag nog voor me, ik kan nog doen wat ik wil, zelfs trainen, ideaal :D
 
Stuk of 8 biertjes en twee sambuca. Weinig gedronken en nog voel ik me k*t. Volgende keer weer iets minder.
 
Stuk of 8 biertjes en twee sambuca. Weinig gedronken en nog voel ik me k*t. Volgende keer weer iets minder.

Ik vind 't echt relaxed hoor niet zo veel zuipen, je staat gewoon sochtends op, je heb de hele dag nog voor je je bent niet verrot, bij de tijd dat jij allang je hebbe en dingetjes heb gedaan worden mensen net verrot wakker met een kater ;)
 
zelf drink ik graag nog n pintje maar ga niet meer overdrijven daarin.
want heb dikwijls t gevoel dat mn ingewanden naar de kloten zijn hehe
 
Ik ben al een half jaar niet meer ontzettend dronken geweest. En het bevalt me prima. Gewoon de volgende dag lekker je ding kunnen doen.
 
vanochtend t plan getrokken om te gaan sporten ipv in bed blijven hangen na 't stappen.
Niet gelukt, volgende week weer een poging. Het is trouwens wel gewoon heerlijk om 'schoon' wakker te worden, zonder zo'n dranksmaak in je mond en zo'n doodgevoel. Wat ik altijd heb na 't uitgaan, met alcohol op of niet. Vrijdagnacht 4 biertjes op en gisternacht 2 en 2 chocomelk. Toch wel weer 20,- uitgegeven.. irritant dat voorschieten van uitgaansmuntjes want t geld zie je nooit meer terug maarja.
 
ik sport sinds vakantie belabbert door het feesten (als ik uberhaupt al een keer sport).. teveel bier te slecht eten.. nu eerstejaars student lukt het me ook niet om sport weer op te pakken
nog meer bier, nog vaker

leven zown chaos door elke keer heen en weer reizen en nieuwe studie blabla --> eten is k*t.. teveel drinken.. motivatie is weg

gatverdamme
 
de motivatie is inderdaad wat minder
m'n trainingsschema voor vandaag is n beetje in de war
 
Ik lust ook wel graag een biertje vooral in het weekend. Dan zuipen we samen met vrienden zoveel dat we er echt niet meer opkunnen. Maar ik zorg er wel voor dat ik voldoende water drink tijdens het drinken van alcohol en als ik ga slapen. Uitdroging is het ergste voor de spieren maar je kunt het natuurlijk niet helemaal voorkomen.
 
Ik heb totaal geen moeite met het weigeren van bier. Ik hou het bij eens in de 2 maanden.. Die ene keer dat ik dan zuip is het ook meteen goed haha. Maarja als ik met wat vrienden ben drink ik net zo goed water. Geen moeite mee.
 
Donderdag maar een biertje of 8 a 10 op. Vrijdag helemaal naar de klote. Zaterdag had ik de ergste kater van me leven en zaterdagavond heb ik niks gedaan, omdat ik er zondag vroeg uit moest.

Viel dus allemaal best mee. In totaal misschien zo'n 25 biertjes op en een halve fles sambuca.
 
Donderdag maar een biertje of 8 a 10 op. Vrijdag helemaal naar de klote. Zaterdag had ik de ergste kater van me leven en zaterdagavond heb ik niks gedaan, omdat ik er zondag vroeg uit moest.

Viel dus allemaal best mee. In totaal misschien zo'n 25 biertjes op en een halve fles sambuca.

:rolleyes:

Ik ben trouwens nuchter gebleven het gehele weekend, en vandaag was ik meteen een stuk sterker met trainen...
 
Back
Naar boven