Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad kerel, hard trainen en eten, maar ook zuipen, dat kun je allemaal toch niet missen om 1 kg vvm
:D
Je bent fokking 17, wat weet jij nou van de 90's.

Wel bruut om naar ibiza op vakantie te gaan. Uitgaan is daar alleen een beetje duur.

Beetje kortzichtig? :D
Al die liedjes zitten nog in mijn hoofd van toen mijn broer nog thuiswoonde.
En het is gwn zalige muziek, veel beter dan commerciële negermuziek van nu...
Jij bent 22, dus je luistert enkel naar muziek van na 1986? :p

Ibiza is misschien wat duur maar toch... andere suggesties? :D
 
Thailand - Pattaya

Van Bangkok, als je van de luchthaven komt naar San Koa Road, van daaruit ga je naar je bestemming met de nachtrein, bus ....een nacht of dag rijden.
Eens je op je bestemming komt zullen er wel Thaise naar je komen en vragen '' guesthouse guesthouse " Voor 10 euro/nacht heb je een mooie guesthouse.

Enige wat je moet onthouden is San Koa Road, daar moet je zijn in Bangkok (en liefst zo snel mogelijk weg uit Bangkok) dag en nacht file, onvoorstelbaar, de rest loopt wel vanzelf

Naar phuket zou ik niet gaan, corruptie is daar hoog. Taxi's die 500bat vragen (10euro zoiets) :eek: voor in Thailand is dat gek veel, maar als er een taxi komt die lager vraagt is hij de volgende dag geen chauffeure meer.
 
Laatst bewerkt:
Als je 17 bent ga je jezelf even goed amuseren in zo'n spaans strandstadje a la Lloret. Zullen ook nog meer leeftijdsgenoten lopen
 
:D


Beetje kortzichtig? :D
Al die liedjes zitten nog in mijn hoofd van toen mijn broer nog thuiswoonde.
En het is gwn zalige muziek, veel beter dan commerciële negermuziek van nu...
Jij bent 22, dus je luistert enkel naar muziek van na 1986? :p

Ibiza is misschien wat duur maar toch... andere suggesties? :D

Dat niet.
maar ik heb wel een gedeelte van de 90's nog actief meegemaakt. Ik ga ook wel eens naar 80's en 90's party. Herken dan super veel nummers.
 
Dat niet.
maar ik heb wel een gedeelte van de 90's nog actief meegemaakt. Ik ga ook wel eens naar 80's en 90's party. Herken dan super veel nummers.

Voila.
Je bent ook voor 80's , en je bent geboren in '86
Dus waarom kan ik niet voor 90's zijn, ben geboren in '91 :p

(heb nog mooie collectie 90's op pc)
 
Thailand - Pattaya

Van Bangkok, als je van de luchthaven komt naar San Koa Road, van daaruit ga je naar je bestemming met de nachtrein, bus ....een nacht of dag rijden.
Eens je op je bestemming komt zullen er wel Thaise naar je komen en vragen '' guesthouse guesthouse " Voor 10 euro/nacht heb je een mooie guesthouse.

Enige wat je moet onthouden is San Koa Road, daar moet je zijn in Bangkok (en liefst zo snel mogelijk weg uit Bangkok) dag en nacht file, onvoorstelbaar, de rest loopt wel vanzelf

Naar phuket zou ik niet gaan, corruptie is daar hoog. Taxi's die 500bat vragen (10euro zoiets) :eek: voor in Thailand is dat gek veel, maar als er een taxi komt die lager vraagt is hij de volgende dag geen chauffeure meer.

Zelf gedaan?
(is wel wa ver natuurlijk..)
 
Tering, biertje of 25 a 30 en nog een shotje of 10 tequilla. Ik was officieel kapot. En vanochtend gewoon bikkelhard gewerkt.

Ik ga overigens nu echt serieus minderen.

Indien waar, diep respect. Maar kan het nauwelijks geloven.
 
Zelf gedaan?
(is wel wa ver natuurlijk..)

Anders zou ik je het niet aanraden....
Thailand is best te doen zonder reisbureau, je bent nog veel goedkoper af.

Ibiza ben ik ook geweest, zalig eilandje, duur, maar je bent in Ibiza.

Thailand is gewoon het paradijs, als je dacht dat de hemel niet bestond, vlieg dan maar eens 12 uurtjes. Kan goed zijn dat je niet meer terug komt

Pm me maar als je nog vragen hebt. Want dit gaat niet meer over alcohol ;)
 
Vannacht echt total los gegaan. Zeer knappe prestatie.
Ik had een straatfeest, en ik een maatje liepen om de haverklap ff naar zijn huis om ongenegeerd te snuiven. Het ging allemaal prima, totdat hij ineens een fles bacardi 75 ofzo uit de kast haalde.
De tering, die shit was bijna pure alcohol! Dat is geen speelgoed.
Ik ben nou nog dronken.

Ik heb me echt schandalig gedragen, echt respectloos.
Het wordt een keer tijd dat er iemand opstaat en het lef heeft om me een paar goeie klappen te geven, dan leer ik dat baldadige gedrag misschien een keer af.
Vrouwen versieren, doelbewust ruzie maken, schilderijen van de muren aftrekken, glazen kapot gooien, met bierviltjes op andere gasten gooien. Noem maar op.
Dat is echt iets van de laatste tijd, dat ik onder invloed de dringende behoefte hebt om baldadig te zijn.

edit; bacardi 151 was het, echt een aanrader voor de hardcore coma-zuiper.
 
Vannacht echt total los gegaan. Zeer knappe prestatie.
Ik had een straatfeest, en ik een maatje liepen om de haverklap ff naar zijn huis om ongenegeerd te snuiven. Het ging allemaal prima, totdat hij ineens een fles bacardi 75 ofzo uit de kast haalde.
De tering, die shit was bijna pure alcohol! Dat is geen speelgoed.
Ik ben nou nog dronken.

Ik heb me echt schandalig gedragen, echt respectloos.
Het wordt een keer tijd dat er iemand opstaat en het lef heeft om me een paar goeie klappen te geven, dan leer ik dat baldadige gedrag misschien een keer af.
Vrouwen versieren, doelbewust ruzie maken, schilderijen van de muren aftrekken, glazen kapot gooien, met bierviltjes op andere gasten gooien. Noem maar op.
Dat is echt iets van de laatste tijd, dat ik onder invloed de dringende behoefte hebt om baldadig te zijn.

edit; bacardi 151 was het, echt een aanrader voor de hardcore coma-zuiper.


Ik heb dat ook een tijd gehad, was voornamelijk toen we aan de marienburg zaten, en dan ook nog op lege maag. Werd agressief, irritant en kraakte iedereen af. Dat spul laat ik echt mooi links liggen nu. Maar wel een aanrader als je sterk wilt ;)
 
Heb een zwaar sportweekend gehad. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag bij elkaar misschien acht biertjes op heb. Geniaal. Het begin van het einde van mijn zuip perikelen!
 
Damn, dat ik dit topic nu pas ontdek is jammer, ben ook bezig met het minderen van mijn alcoholconsumptie. Vroeger dronk ik me 2 keer in de week helemaal klem, met blackouts, vandalisme en een hoop kwade mensen. Dit jaar pak ik het anders aan, probeer me nu reeds 3maand te houden aan 10-14 biertjes op een avond, wat 95% van de keren dat ik uitga (3xpw) wel lukt.

Nu ben ik sinds vorige week ook aan het experimenteren met ghb als alcoholvervanger. Alleen is de dosis wat moeilijk te bepalen, vooral dan het bijnemen. De vorige keren zat de eerste dosis goed (4,5ml) maar als die uitgewerkt was en ik nam 2uurtjes later 2,25ml dan voelde ik bijna nx meer.

Hier ervaringsdeskundigen met tips?
 
Indien waar, diep respect. Maar kan het nauwelijks geloven.

Ik was al vroeg op de avond begonnen. Als ik om 0.00 begin en dat opkrijg, ben ik ook gewoon dood.

Gisterenavond wederom niks gedronken. Netjes bij cola light gehouden.
 
Ik vind het trouwens echt raar dat sommige mensen agressief of baldadig worden van alcohol. Ik snap dat nooit zo. Hoe komt dat toch? Zelf ben ik namelijk nooit agressief en zou het ook echt niet kunnen worden. Ik vind alles best en heb schijt aan iedereen. Maar ik heb nooit de behoefte om shit te slopen.
 
Nee word zelf ook eerder relaxed in plaats van agressief. Maar goed, zal wel aan de aard van het beestje liggen denk ik.
 
Vannacht echt total los gegaan. Zeer knappe prestatie.
Ik had een straatfeest, en ik een maatje liepen om de haverklap ff naar zijn huis om ongenegeerd te snuiven. Het ging allemaal prima, totdat hij ineens een fles bacardi 75 ofzo uit de kast haalde.
De tering, die shit was bijna pure alcohol! Dat is geen speelgoed.
Ik ben nou nog dronken.

Ik heb me echt schandalig gedragen, echt respectloos.
Het wordt een keer tijd dat er iemand opstaat en het lef heeft om me een paar goeie klappen te geven, dan leer ik dat baldadige gedrag misschien een keer af.
Vrouwen versieren, doelbewust ruzie maken, schilderijen van de muren aftrekken, glazen kapot gooien, met bierviltjes op andere gasten gooien. Noem maar op.
Dat is echt iets van de laatste tijd, dat ik onder invloed de dringende behoefte hebt om baldadig te zijn.

edit; bacardi 151 was het, echt een aanrader voor de hardcore coma-zuiper.

:roflol: waar ken ik dat toch van
 
drink me bijna nooit zat , opstap gaan is hierdoor wel saai geworden.
misschien eens tijd om het eens te vervangen door G jammer dat ik al lange tijd uit die wereld ben zal wel duur worden zonder de connecties van vroeger.
ook stom als je alcohol doet kijkt niemand scheel maar bij een G'tje wel.
 
Damn, dat ik dit topic nu pas ontdek is jammer, ben ook bezig met het minderen van mijn alcoholconsumptie. Vroeger dronk ik me 2 keer in de week helemaal klem, met blackouts, vandalisme en een hoop kwade mensen. Dit jaar pak ik het anders aan, probeer me nu reeds 3maand te houden aan 10-14 biertjes op een avond, wat 95% van de keren dat ik uitga (3xpw) wel lukt.

Nu ben ik sinds vorige week ook aan het experimenteren met ghb als alcoholvervanger. Alleen is de dosis wat moeilijk te bepalen, vooral dan het bijnemen. De vorige keren zat de eerste dosis goed (4,5ml) maar als die uitgewerkt was en ik nam 2uurtjes later 2,25ml dan voelde ik bijna nx meer.

Hier ervaringsdeskundigen met tips?

Ik doseer ieder uur / uur en half bij. Ongeveer 75% van mijn begindosis dan. Al kan dat wel iets meer of minder zijn naargelang hoe hard de vorige dosis insloeg.

Beste advies dat ik kan geven is natuurlijk om thuis wat te experimenteren en zo jezelf te leren kennen.
 
Back
Naar boven