XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic

Bezoekers in dit topic

2 weken geen alcohol gedronken, wat ben ik slecht bezig. Volgende week vliegen we er terug in
 
De Darkside blijft maar aan je trekken he? ;)

Hij blijft mij aantrekken.
Ik blijf er voor wegrennen maar het is lastig.
Dit weekend ging erg goed, gemengde gevoelens heb ik erover.
Aan de ene kant helemaal top, vroeg m'n bed uit, goed eten de hele dag, kortom anabool bezig.
Aan de andere kant, niks meegemaakt.
 
Heb nu ong 3 weken niet gezopen ofzo. Volgende week belangrijke voetbal wedstrijd als we die winnen dan ga k mssn ff wat zuipen. Al moet ik dat nog maar zien ivm met de cut. Ik zie wel heb geen moeite met niet zuipen al is het wel alchen altijd.
 
ik betrap mezelf de laatste tijd ook weer ieder weekend te zuipen :P moet maar es wat gaan minderen want dat is niet echt goed voor mij.

btw: misschien stom maar wat nou als je na een avond zuipen gewoon alles uitkotst (geen calorie inname) :P
 
Gisteren aardig wat alcohol geconsumeerd. Wel flink over de dag verspreid en ik had tussendoor goed gegeten, dus echt dronken was ik niet toen ik thuis kwam van een dag vol bezigheden.

Over het algemeen ben ik ook niet echt aan het minderen, en hoef dit ook niet per se van mezelf. Kwa BB zie ik mezelf ook meer als een zomertrainer. Ik train gewoon het hele jaar door, maar in de herfst/winter let ik niet zozeer op m'n voeding. Niet dat ik me volmest en ik blijf standaard om de 2.5/3 uur eten, maar hetgeen wat ik eet is niet specifiek BB gericht. Als het weer februari is minder ik de alcoholconsumptie en richt ik mezelf weer op mijn lichaam. Beetje superdude gehalte... :D
 
haha ja moeilijk, vooral dat bier laten staan als je wilt cutten :)
 
Na 10 weken te hebben gecut zonder een druppel alcohol, heb ik me eindelijk eens goed laten gaan op zaterdagavaond. Ik zat lekker te webcam-skypen met me ouders en na 4 Corona's opgezopen te hebben, was helaas het bier op...ware het niet dat ik nog een fles champagne had liggen. Heb ik die er maar erachteraan getokkeld. --> Niet aan te raden. :D
Dat gesprek met mn ouders was trouwens fantastisch. :roflol:

De volgende ochtend was ik echt brak, wss door de grote hoeveelheid suiker in de chp. Anyways, die kater heeft zich nu omgevormd tot een lichte verkoudheid, waarbij ik vandaag heerlijk mn stem kwijt ben. Het was weer lachen op het werk met mn collega's. Normaal ben IK degene die iedereen voor de gek houd, maar vandaag was het een omgekeerde wereld, aangezien ik hetzelfde sprak als van die mensen met zo'n knopje in hun keel. :o

Net effe 2 Vicks Nyquil naar binnen gewerkt en nu lekker slapen. Hopelijk kan ik morgen weer lullen.
 
Gisteravond is het weer mis gegaan man.
Weer te veel bier. 3 keer ruzie.

Het was weer geslaagd.
Ik ga weer veder maffe

Later
 
Gisteren eerst bij maat gezeten en ingedronken, daarna met de boys de stad in geweest. Kankerzat geweest, ik zou echt totaal niet meer weten hoeveel ik gedronken heb maar zoals ik me nu voel moet dat nogal wat geweest zijn.

**** is dat man, de hele dag een depressief gevoel, geen eetlust gaar etc, in principe is het de drank niet waard. En zo is dit dus elke vrijdag en zaterdag. Kheb nooit echt zo serieus eraan gedacht om te stoppen met dat patroon als nu. Het moet leuk blijven en dus 2/3 biertjes en volgende dag lekker fit.

Dus ik ben benieuwd volgende week ;)
 
Gisteren stuk of 6 gedronken maar wel fit nu ;)
 
Verleden week 20 pintjes, ben er 2 maand slecht van. F*cking gips
 
Gisteren 8 biertjes op, na een hele tijd niks te hebben gedronken. Het gaat nog steeds erg goed. Maar als ik vanavond win met basketbal dan ga ik wel flink naar de klote.
 
al 2 weken geen alcohol gedronken, maar vanavond is het feest
 
Gisteren helemaal niks op :D
Vanaaf 2 biertjes want moet daarna nog op de scoot, echt k*t.
 
Dit topic ga ik weer tot leven helpen. Was altijd lache om te lezen.

Ik ga vanavond dus even niet minderen. Laatste week van de bulk. Dus ik ga vanavond los.
 
Dit topic ga ik weer tot leven helpen. Was altijd lache om te lezen.

Ik ga vanavond dus even niet minderen. Laatste week van de bulk. Dus ik ga vanavond los.

Ik heb me in December helemaal de tieves in gezopen, en m'n nieuwe doestelling is om heel deze hele maand nuchter te blijven.
De eerste weekenden van Januari heb ik al te pakken;

Ik hou me voorlopig ff gedeisd ja, als ik niet drink dan maak ik sowieso al weinig mee omdat ik dan weinig baldadigheid in me heb en meestal vroegtijdig de kroeg verlaat. Dus beter niet drinken voorlopig, dat is ook goed voor m'n relatie.

WEEKENDVERSLAG 3 JANUARI

Zaterdag wat wezen drinken met een vriendin. 2 baco's op. 3 uur thuis.
Daarna nog een banaantje en een shake op dus no damage.
Zondag kickboksen; flink aangepakt, gaat best goed als je nuchter op de training verschijnt.

WEEKEND 10 januari

Vrijdag; the heartbreak kid gekeken met een bakkie kwark
Zaterdag; the dark knight gekeken met een bakkie kwark
Zondag; tears from the sun gekeken met een bakkie kwark

Ain't nothing to it but to do it....

Hulde!
 
netjes Loo!

heb me zelf in december ook flink vol laten lopen en afgelopen vrijdag ook weer TE veel gedronken :(
kan er echt slecht tegen de laatste tijd , dus een mooi begin om te gaan cutten voor mij vanaf vandaag dus :)
ik ga 6 weken echt alles op alles zetten (lees geen snoep , alcohol , junkfood)

en dan met carnaval weer wat drinken (niet teveel) denk dat ik het de komende "drink" avonden gewoon op een pilsje of 6 houd , lekker aangeschoten en niet zat. Als ik mijn doel voor carnaval niet heb bereikt ga ik naar de carnaval lekker verder
 
Ik stel tegenwoordig bepaalde tijdsdoelen.

In februari heb ik bijvoorbeeld een feestje, tot die tijd probeer ik nuchter te blijven en op dat feestje ga ik total los.
In maart heb ik weer een feestje, tot die tijd probeer ik nuchter te blijven. Zo kan je ergens naar toe werken en is het (hopelijk ;) ) makkelijker vol te houden...
Nooit meer drinken is onrealistisch voor ons alcoholisten, maar 1x per maand is een reeël doel.
 
:D goe bezig

ikzelf raak geen alcohol meer aan tot mijn bday op 10 mei
 
Ik stel tegenwoordig bepaalde tijdsdoelen.

In februari heb ik bijvoorbeeld een feestje, tot die tijd probeer ik nuchter te blijven en op dat feestje ga ik total los.
In maart heb ik weer een feestje, tot die tijd probeer ik nuchter te blijven. Zo kan je ergens naar toe werken en is het (hopelijk ;) ) makkelijker vol te houden...
Nooit meer drinken is onrealistisch voor ons alcoholisten, maar 1x per maand is een reeël doel.

Bij mij is het gewoon met periodes. Soms drink ik een maand best veel, dan een maand wat minder. Als het eten maar goed is, zal de vooruitgang dat ook wel zijn. Het enigste waar ik op let is dat ik niet op stap ga de avond voordat ik moet trainen. Dus kan mijn trainingen altijd 100% doen en dan heb je er weinig last van. Je moet toch wat meemaken als je jong bent he.
 
Back
Naar boven