MuscleMeat

Het grote iPhone topic

Bezoekers in dit topic

iPhone markt is goed :D net 2 4S 16GB voor 900p/s verkocht
 
Net iOs 5 untethertert jailbreak om mn 3Gs gezet (alleen mogelijk met oude bootrom) en loopt als een zonnetje. Afgelopen vrijdag mn abbo omgezet naar sim-only want de prijzen van de 4s zijn gewoon belachelijk!
 
Waar heb je ze vandaan gehaald? Duitsland?
Duitsland voor 630 each

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 12:54 ----------

Net iOs 5 untethertert jailbreak om mn 3Gs gezet (alleen mogelijk met oude bootrom) en loopt als een zonnetje. Afgelopen vrijdag mn abbo omgezet naar sim-only want de prijzen van de 4s zijn gewoon belachelijk!
2 weken wachten is die in nederland voor 630
 
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar naar Duitsland ga, woon vlak bij de grens :) Stonden er flinke rijen of viel het mee? En hoeveel mag je er per klant meenemen?
 
2 per klant, wel 5 uur op gewacht dus dan mogen ze wel wat opbrengen. Stonden in zijn totaliteit denk ik 1500 man. Waarvan ik bij de eerste 500 zat.
 
Dat rechtvaardigt de prijs wel ja.. Welke winkel was je dan?
 
Apple Store in Oberhausen :)
 
Iphone is waardeloos


Voor mensen die totaal motorisch gestoord zijn en geen telefoon vast kunnen houden wel ja. Maar het glas van de iPhone is nog altijd tig keer krasbestendiger dan dat plastic van Samsung. Lijkt me toch van iets groter belang...
 
Laatst bewerkt:
Als ie toevallig precies met het glas plat op de grond valt, vanaf schouderhoogte...

Je kunt er uiteraard pech mee hebben, maar ik heb hem toch al een keer of 3 laten vallen met alleen lichte schade aan de hoekjes tot gevolg.

Als je er wel bang voor bent kun je hem altijd nog laten verzekeren
 
1x men iphone 3gs laten vallen van heuphoogte en meteen gebarsten scherm :(
 
Zojuist geüpgraded naar iOS 5 en gejailbreaked :)

Enige nadeel nu dat ik hem iedere keer als ik hem opnieuw opstart aan de computer aan moet sluiten tot er een volledige jailbreak is.
 
Ik heb sinds 29 oktober mijn 4s 16gb en het is echt een droomtoestel , de dual core processor maakt hem echt een beest ik neem ongeveer 2 foto's per seconde(8.0 mp) en indien ik de front camera neem zijn het er 5 ps ofzo, uit slaapstand komen en foto's nemen duurt zo'n 2 seconden.
Het enige minpunt is dat er apps zoals keynote en Pages niet standaard opzit, wel jammer want voor deze programmas betaal je toch 7€ elk.
 
Heb mijn blackberry bold eindelijk kapot gekregen, maar het was de bedoeling te wachten op de iphone 5. Nu zou ik in tussentijd nog een 4 of 4s kopen, weet alleen niet goed welke kiezen. Serieuze reacties
 
Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en ook een 4S gehaald. Damn wat een relaxt apparaat hé, ik neem niks anders meer!
 
Iedereen van mn vriendengroep stapt over naar iPhone, zijn onderhand al 7 man ofzo :)

Ideaal omdat veel services alleen maar werken iPhone naar iPhone zoals facetime en imessage
 
Hmmz, in mijn omgeving gaat iedereen van iPhone naar HTC. Ik ga binnenkort ook de stap maken. Flink klaar met iTunes.
 
Back
Naar boven