XXL Nutrition

Het grote kak je medemens uit topic

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Aangezien de topic soms verhit worden met heftige verwijten tegenover uw medeforumer ...

Stel ik voor :

Het grote kak je medemens uit topic :D

Hier mag je iedereen eens goed je gedacht zeggen zonder er daar over vroegingen mogen zijn.

Het is me gewoon beu altijd die testo levels die veel te hoog rijzen en daardoor een verhitten ruzie veroorzaken tussen 2 forummers.

Dus hier mogen jullie mekaar eens goed uitkakken ...

Snappen jullie een beetje het concept.

Greetz and begin!

ps: ik ga hier niemand uitkakken vind iedereen wel een toffe peer :nut:

mja, ik vind iedereen ook wel chill weetje
k'eb met iedereen weleens een mening verschil
en dan is het voor mij niet gelijk ruzie hoor :P
ik hou wel van een pittige discussie ! :D

Ik vind die Speedy G toch altijd een eigenaardige gozer... Beetje een mafketel om het zo maar te zeggen!

heb nog geen reden om dit te doen :D
zal ook niet komen denk ik,ik respecteer ieder z'n mening

Jongens jongens ... dit is het gare hanen forum, niets is wat het lijkt en dit is niet bedoeld om iemand uit te schelden ... gewoon voor de fun ... maar hou het een beetje deftig.

Kijk naar Rob G, die x dresser heeft het goed begrepen :D

Zal ik toch maar een serieus antw geven, stoor me aan niemand maar hou zelf wel van een discussie; Espi dat is nou wat dat betreft mijn 'relmaatje'.

Vooral sigaretten en auto's zijn altijd een leuk onderwerp geweest, en staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.

Verder, haat? niemand.....

Floyd zei:
Zal ik toch maar een serieus antw geven, stoor me aan niemand maar hou zelf wel van een discussie; Espi dat is nou wat dat betreft mijn 'relmaatje'.

Vooral sigaretten en auto's zijn altijd een leuk onderwerp geweest, en staan we echt lijnrecht tegenover elkaar.

Verder, haat? niemand.....

Waar idee me ontsproot : Ik zag de woordenwisseling (topic , zonder t-shirt ) tss jou en CQ ... dus dacht ik zou het niet leuk zijn deze woorden in een bepaald topic te zetten en dus zodat je de anderen niet vervuild met al jullie lasterdraagende woorden :D

Is dus niet echt bedoeld om eens echt je gedacht te zeggen, dit is het garehanenhok ...

Waar is de garehanen mentaliteit naartoe ... gestorven met ons oompje :bawling:

Ps: haat is een groot woord hoor ... tegen dat je iemand haat laat staan tegenover iemand van een forum die je nog niet gezien hebt in levende lijven.

Allez genoeg serieus ...

Have no fear the cosmic fool is here :laugh:

Ja tuurlijk Speedy,

kijk ik zou CG het liefst recht in z'n bek schijten en Espi met een kettingzaag willen bewerken om der, voor het oog, nog iets van te maken. Maar haat? neuh, dat niet.........

(geintje..........)

ik vind iedereen hier maar een stel stumpers. allemaal van die mietjes die zogenaamd in een een verkeerd lichaam zitten en wanhopig proberen daar verandering in te brengen. bah, ik walg van jullie.

Floyd zei:
Ja tuurlijk Speedy,

kijk ik zou CG het liefst recht in z'n bek schijten en Espi met een kettingzaag willen bewerken om der, voor het oog, nog iets van te maken. Maar haat? neuh, dat niet.........

(geintje..........)

Dude, jij bent BRUUT! :roflol:

wahaha idd.... had het nog niet echt gelezen, maar dat gaat ver floyd, haha!! ik neem aan dat je wel beseft dat ik jou hetzelfde lot toewens!!

Zolang Floyd en ik het dus niet over auto's en sigaretten hebben, kunnen we nog door 1 deur geloof ik.
Ergerlijker dat hij niks leest hierzo... ik dacht niet dat ik hem ooit zie posten op voeding of training.. alleen maar in chat forum... dan denk ik toch???

Maar verder.. nee, ben vergevingsgezind zolang mensen me maar niet het bloed onder de nagels vandaan halen. Snel kwaad maar ook snel weer gekalmeerd.. D. kan trouwens wel een potje breken bij me.. evenals RobG, Big Steve, eh.. Dandyman en dan natuurlijk 3XL ... de trainingsgoeroe hierzo. Ach ja, moet ook wel om Axe lachen. Enne Speedy G. En dan weer die nieuwe My4Day4 of hoe het ook mag wezen.. en die weetgierige An_G niet te vergeten! Maar goed, dan ga ik het off-topic maken..

Maar.. zoals al ooit gezegd.. Nilsje heeft het voorgoed verbruid bij mij.. geen vergeving meer mogelijk. Na 3x in de fout gaan is het welletjes geweest.

Maar gaan jullie rustig door... met hilarisch wezen..lees het zo af en toe. Moet nog altijd nagrinniken om bodybuilder0102's mopje over die man met een penis van 40cm die 'm tot 5 cm wist te reduceren... ;)

Espi

Esperantisto zei:
D. kan trouwens wel een potje breken bij me.. evenals RobG, Big Steve, eh.. Dandyman en dan natuurlijk 3XL ... de trainingsgoeroe hierzo

Ik vind eigelijk niemand aardig alleen Espi :D

Floyd zei:
Ja tuurlijk Speedy,

(geintje..........)

*CQ mofo

Esperantisto zei:
Zolang Floyd en ik het dus niet over auto's en sigaretten hebben, kunnen we nog door 1 deur geloof ik.
Ergerlijker dat hij niks leest hierzo... ik dacht niet dat ik hem ooit zie posten op voeding of training.. alleen maar in chat forum... dan denk ik toch???

Espi

Hahaha, Espi toch, jammer, maar duidelijk. De bewering, laatste 2 regels, heb ik niet gezien, om je een terechte afbrander te besparen. Dat ik niks post wil nog niet zeggen dat ik het niet lees. Ben regelmatig op bepaalde secties te vinden, maar post er niks, dat laat ik aan mensen over die er (veel) meer verstand van hebben,..... zou jij oo... laat maar.

waaaaaaaaaaaaaaaaaa dies hard floyd!!!
en kom op en kom op... oei oei oei.
ga er maar vanuit dat het niet gemeend is!!
arme espi :(
hoe zeggen ze dat in brabant.... cherm ofzo :D

Floyd zei:
Hahaha, Espi toch, jammer, maar duidelijk. De bewering, laatste 2 regels, heb ik niet gezien, om je een terechte afbrander te besparen. Dat ik niks post wil nog niet zeggen dat ik het niet lees. Ben regelmatig op bepaalde secties te vinden, maar post er niks, dat laat ik aan mensen over die er (veel) meer verstand van hebben,..... zou jij oo... laat maar.

espi weet heel veel..zou het zo zijn dat knowledge equals looks..maar helaas.. :p:P

Jullie zijn allemaal stuk voor stuk mietjes

Bodybuilders whanna by`sssssss.

OOO, ik zit in een waardeloos sportschooltje en heb een dumbbell in mijn handen.
oooo, ik zit op een forumpje en ik weet wat goed is.
00000, ik geef mijn oma voeding advies.
00000, ik slaap op de benchpress
00000 ik ben een echte bodybuilder

Nee hoor, terwijl je gewoon in je bedje ligt te huilen omdat je geen vrienden hebt. Ja hoor ik heb wel vrienden, mijn teddy en kakakoekoekonijn.

Jullie maar denken dat je nuttig bezig bent, pffffff

o schit ik ben te laat want ik zit te posten en ik moet nog naar de sportschool dumbeltje vast houden omdat ik vanavond naar oma moet....
mzzl JOPIE

Back
Naar boven