Fitness Seller

het grote karma depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurgan

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.886
Waardering
1
Ik wil me bij deze vrijwilliger stellen om al jullie overige en onnodige positieve karma aan mij te doneren :D iedereen die op deze post reageerd zal dan natuurlijk ook karma van mij ontvangen!!! dus heb je ergens in een hoek van je kamer/huis/doos nog positieve karma liggen dan help ik jullie hier GRAAG vanaf..............
 
kurgan zei:
Ik wil me bij deze vrijwilliger stellen om al jullie overige en onnodige positieve karma aan mij te doneren :D iedereen die op deze post reageerd zal dan natuurlijk ook karma van mij ontvangen!!! dus heb je ergens in een hoek van je kamer/huis/doos nog positieve karma liggen dan help ik jullie hier GRAAG vanaf..............

ik beschouw me zelf ook wel als een karma hoer dus.......
 
Het schiet al echt op Kurgan! Je hebt al één heel groot blokje ;)
 
Karma moet je verdienen ! Kost wat tijd maar voor je het weet heb je een streepje i.p.v. blokjes. Ik heb nog 120 punten te gaan, twee weekjes karma of zo.
 
ik ben t ook aan t verdienen door hier een ware karma-orgie te beginnen!!!!
 
volgens mij verkopen jullie je kont nog voor karma, of niet
 
sh*t mms ik kan jou niet gelijk teruggeven want je heb al gehad :(
en een beetje jammer dat de mod de enige is die niet trouw gedoneerd heeft :rolleyes: tja ericr als je meedoet duurt t niet een paar weekjes maar ben je er zo :D
 
Steek die karma maar in je reet, ik heb hier nog geen online supplementen site aangetroffen waarbij je met karma supplementen kan kopen.
 
Okee dan, nou niet meer zeuren hè slet :D

(p.s. doe mij dan ook ff wat :kiss: )
 
wat een karma hoeren hier!

gimme gimme gimme :P
 
dream warrior zei:
jij hebt nog te weinig posts om te kunnen genieten van je karma :D

Damn :p, gaat dat in vanaf 50 posts ofzo? Enne.. wat kan je er eigenlijk mee behalve dat het heel :cool: staat dan?
 
Apenootje zei:
Damn :p, gaat dat in vanaf 50 posts ofzo? Enne.. wat kan je er eigenlijk mee behalve dat het heel :cool: staat dan?

Supplementen kopen in het "Supps for karma" gedeelte.
 
En voor 200 Karma punten mag je een keer prive met Mars :D
 
Supplementen kopen in het "Supps for karma" gedeelte

je moet gewoon ff goed zoeken, ze hebben het een beetje verstopt zodat niet alle noobs gelijk de winkel leegkopen ;)

hmm van 12 naar 70 karma in een paar uur.... dat prive gesprekje is zo voor mij :D

damn... teveel karma uitgegeven... moet weer ff w8en tot middernacht dan kan ik weer gaan uitdelen, voel me net sinterklaas! :grin:
 
Laatst bewerkt:
Apenootje zei:
Damn :p, gaat dat in vanaf 50 posts ofzo? Enne.. wat kan je er eigenlijk mee behalve dat het heel :cool: staat dan?


je mag steeds karmapunten inleveren voor een date(bizarre coïtus inbegrepen) met de volgende personen:

de goedkoopste sletten kun je inruilen voor 100 karmapunten, dat zijn:
Rob G
Johny
Exarchos
Boogie

wat duurdere, 500 karmapunten, zijn:
Mr J.
Mars
braadkip
MmS
Knighty`

en pascalletjuhh is 1000 karmapunten, die is nog vers
 
Ericr zei:
En voor 200 Karma punten mag je een keer prive met Mars :D

Ja precies, naast adviezen for a better body ook een erotische massage.
Eric heeft hem al ondergaan en hij was er zeer te spreken over :p
 
Mars zei:
Ja precies, naast adviezen for a better body ook een erotische massage.
Eric heeft hem al ondergaan en hij was er zeer te spreken over :p
Was een supersessie Mars ;) Enige probleem was dat ik twee weken een beetje mank liep ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven