Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Wij gaan hem hier ook opzetten na sinterklaas wss. Ben benieuwd. Nieuwe kat is nu 6 weken. Maar echt een terrorist. De oude kat deed nooit zulke streken als haar. En ze heeft een partij ADHD dat ik bang ben dat de boom door de woonkamer heengaat....
 
Wij gaan hem hier ook opzetten na sinterklaas wss. Ben benieuwd. Nieuwe kat is nu 6 weken. Maar echt een terrorist. De oude kat deed nooit zulke streken als haar. En ze heeft een partij ADHD dat ik bang ben dat de boom door de woonkamer heengaat....
Touwtje er rond en vastmaken aan de muur.
En best alleen plastiek erin...
 
Had de kerstboom een paar jaar geleden net een half uurtje staan, lag om toen ik terug kwam.
Toen hij weer rechtop stond klommen ze steeds via de stam omhoog en drukten ze de takken los van de stam :rolleyes:
 
1d1bc27d-4bdc-456c-b602-52c4dc2f18ac.jpg
dbd88a06-f654-4d0b-a90b-077d28796bf2.jpg

Ik heet jullie welkom aan mijn kat , Pablo
 
Mooie beesten, wat voor katten zijn dit?
Bengalen. We hadden eerst een klassieke gele met zwarte stippen en een geheel grijze. Nu deze. De grijze is een silver rosetted en de beige een snow rosetted en dan de seal-lynx variant van de snow. Zie ook: https://www.bengalcats.co/bengal-cat-colors-patterns/

Ze hebben ook al even ons pas geboren dochtertje bekeken in die box nu.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice, een kattentopic :)

Ik heb twee katers, eentje van 4 jaar oud en eentje van 7 maanden. Geen kerstboom dit jaar dus, die kitten spoort niet! En die oudere kater ging ook altijd in de kerstboom zitten, robotstofzuiger vreet weer een slinger op. Ik denk met beide katten dat ik dan elke keer thuiskom in complete chaos.

Kerststal ook geen succes, kindeke jezus heeft al geen armen meer en jozef geen hoofd.
 
Back
Naar boven