MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat gezegd zijnde: Veel sterkte met het verlies, een huisdier moeten afgeven is als familie verliezen en doet veel pijn.
Ik heb al meerdere familie leden verloren, nooit gehuild. Toen onze kat 2 jaar geleden overleed: gehuild. Beestje was nog geen 2 jaar
 
We zitten momenteel nog steeds in noodwoning (nog 2 maand dan verhuizen we terug naar ons eigen huis) en gisteren is onze poes naar buiten gelopen, gegrepen door een motorfiets... naar de spoed... inwendige bloedingen, er kon weinig gedaan worden. Spuitje tegen de pijn, meegebracht naar huis en tien uur later in mijn armen gestorven. Ben er tien uur bij gebleven hopende dat ze de kracht zou vinden om te overleven maar het heeft niet mogen baten. Het laatste uur was afschuwelijk, hoe ze haar muil opentrok haar tong uitstak en kreten slaakte die door merg en been gingen, hoe ze geleidelijkaan steeds zwakker werd en omviel als ze zich even wou verplaatsen; Ze werd steeds kouder, toen haar hartje stopte met kloppen, en haar ademhaling stilviel, zei ik haar naam in haar oor...Tigresse, en ze schoot terug even wakker, keek me aan, slaakte een diepe zucht en doofde terug uit. 5 keer lukte dit, daarna bleef ze me roerloos aanstaren. Ze is begraven in een zeer grote bloemenbak die we zullen meenemen naar ons eigen huis.
Het was de liefste poes die ik ooit heb gehad; Ze zal zwaar gemist worden.
Vreemd zat ze haar dan mee terug maar huis gegeven. Onnodig lijden en was niets meer aan te doen zeg je.

Iig sterkte.
 
Je omschrijft het bijna als een roman. Krijg gewoon een beetje een raar gevoel bij het lezen ervan. Helemaal omdat het zo recent is.
Ik beschreef gewoon wat er is gebeurd en hoe ik dat ervaren heb.
 
Vreemd zat ze haar dan mee terug maar huis gegeven. Onnodig lijden en was niets meer aan te doen zeg je.

Iig sterkte.
Ik heb ook nog wel andere dingen gezegd die er op wijzen dat de kans nog wel een kans maakte en ik die kans niet wil afnemen....
 
13 jaar is hij al

image.jpg
 
/care is wat zijn koppie zegt ;)
 
WP_20190720_23_24_55_Pro.jpg
WP_20190720_23_25_32_Pro.jpg
WP_20190720_23_25_41_Pro.jpg
Ook een paar forellen voor de katjes :D 18 gevangen voor 4 mensen die er eten :P
 
Mijn zus heeft 4 kittens ergens gevangen en opgevangen. Diegene op de foto heeft al een nieuw huisje gevonden.
De hond op de foto gaapt trouwens. Vond het niet leuk dat de poes haar eten op at maar ja kleine poezen moeten ook eten toch.
20190720_233610.jpg
 
Hoe het er buiten uitziet ziet het er binnen ook uit.

Zeggen ze wel is
 
Back
Naar boven