AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Altijd moe :p.

WP_20190828_22_25_36_Pro.jpg
WP_20190830_05_31_23_Pro.jpg
WP_20190903_11_46_50_Pro.jpg
 
Morgen naar de DA met een chronisch verkouden kat, ze loopt nu te snotteren... Iets vaker d'r flixotide spray lijkt te helpen

Tis overigens een ex-straat poes / oude dame waarvan de leeftijd niet helemaal duidelijk is :)
 
Thuis leerden wij onze katten de behoeften te doen op de bak. Hoe doen de mensen dat hier? Laten schijten buiten in de tuinen van buren, met alle gevolgen van dien, of thuis?
 
Hier altijd op de bak, zijn altijd buiten maar komen speciaal binnen om op de bak te gaan :p
 
Morgen naar de DA met een chronisch verkouden kat, ze loopt nu te snotteren... Iets vaker d'r flixotide spray lijkt te helpen

Tis overigens een ex-straat poes / oude dame waarvan de leeftijd niet helemaal duidelijk is :)

Sterkte met de oude dame!
 
Ik kan niet meer op smileys klikken.
 
Oke dan

Doordeweeks werkt hij voor defentie maar in het weekend veranderd Bert in een notoire naaktloper.
 
Laatst bewerkt:
received_740713526374435.jpeg


Hij heeft de doos helemaal zelf op zijn kant gezet :D
Volgens mijn vriendin eet hij niet als ik niet thuis ben, viel mij ook al wel op dat hij altijd begint te eten als ik thuiskom maar wist niet dat hij niet wilt eten als ik er niet ben.
Iemand bekend hiermee en wat kun je eraan doen?
 
Bekijk bijlage 466172

Hij heeft de doos helemaal zelf op zijn kant gezet :D
Volgens mijn vriendin eet hij niet als ik niet thuis ben, viel mij ook al wel op dat hij altijd begint te eten als ik thuiskom maar wist niet dat hij niet wilt eten als ik er niet ben.
Iemand bekend hiermee en wat kun je eraan doen?
Hoe heet dit artikel van XXL? Suprise box?
 
Back
Naar boven