Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 466172

Hij heeft de doos helemaal zelf op zijn kant gezet :D
Volgens mijn vriendin eet hij niet als ik niet thuis ben, viel mij ook al wel op dat hij altijd begint te eten als ik thuiskom maar wist niet dat hij niet wilt eten als ik er niet ben.
Iemand bekend hiermee en wat kun je eraan doen?

Op tijd naar huis komen? Of misschien nog wat tijd geven, als jij thuis bent is schijnbaar alles goed.
 
Bekijk bijlage 466172

Hij heeft de doos helemaal zelf op zijn kant gezet :D
Volgens mijn vriendin eet hij niet als ik niet thuis ben, viel mij ook al wel op dat hij altijd begint te eten als ik thuiskom maar wist niet dat hij niet wilt eten als ik er niet ben.
Iemand bekend hiermee en wat kun je eraan doen?
Je contestfoto's aan de muur hangen.
 
Bekijk bijlage 466172

Hij heeft de doos helemaal zelf op zijn kant gezet :D
Volgens mijn vriendin eet hij niet als ik niet thuis ben, viel mij ook al wel op dat hij altijd begint te eten als ik thuiskom maar wist niet dat hij niet wilt eten als ik er niet ben.
Iemand bekend hiermee en wat kun je eraan doen?
Heb jij hem toevallig in de beginperiode veel gevoerd of eten gegeven?
Of als je thuiskomt en eet dat je hem ook wat gafoid?
Of was je veel thuis toen op zijn voedertijd?
 
Heb jij hem toevallig in de beginperiode veel gevoerd of eten gegeven?
Of als je thuiskomt en eet dat je hem ook wat gafoid?
Of was je veel thuis toen op zijn voedertijd?
Ja, vooral de 1ste 3a4 weken.
Als ik thuis kom komt hij zo tussen mijn benen draaien en schuren en dan begeleidt hij me naar zijn eetbakje en dan moet ik fletsen met hem en dan begint hij pas te eten. Later op de avond nog een paar keer dezelfde routine (want dat is het ondertussen).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja, vooral de 1ste 3a4 weken.
Als ik thuis kom komt hij zo tussen mijn benen draaien en schuren en dan begeleidt hij me naar zijn eetbakje en dan moet ik fletsen met hem en dan begint hij pas te eten. Later op de avond nog een paar keer dezelfde routine (want dat is het ondertussen).
Daar heb je de oorzaak. ;)
Ook dieren hechten zich aan gewoontes..
Misschien moeten jullie proberen dat als jij thuiskomt je vriendin hem zijn eten geeft. Hem daaraan laten wennen. Dan kan je langzaam proberen dat ie overdag ook meer accepteert dat je vriedin hem eten geeft.
 
Daar heb je de oorzaak. ;)
Ook dieren hechten zich aan gewoontes..
Misschien moeten jullie proberen dat als jij thuiskomt je vriendin hem zijn eten geeft. Hem daaraan laten wennen. Dan kan je langzaam proberen dat ie overdag ook meer accepteert dat je vriedin hem eten geeft.
Pavlov?
 
Turkse supermarkt kat(tin)

kattin.jpg
 
Pirate cat.
 
Als je nou zorgt dat er een voorraadje West-Vleteren staat, dan kom ik wel gratis op poezenbeest passen als jullie op vakantie gaan.

Mijn ouders komen al op poezenbeest passen als we weg zijn zonder dat ik de precious West-Vleteren moet delen :p.
 
Mijn ouders komen al op poezenbeest passen als we weg zijn zonder dat ik de precious West-Vleteren moet delen :p.
Ik kan wel tussen ze inslapen, maar zonder West-Vleteren lukt t niet.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven