XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Hij zat op zolder te klaag miauwen en ik vond hem kwijlend in de badkamer. Hij bedaarde nog wel, dus heb hem af en toe gecontroleerd, was om 12 uur 's nachts. De volgende dag naar de dieremarts en die vond een gezwel zo groot als de hele maag. Met prednison heeft hij zich nog anderhalve week goed gevoeld, maar we zagen dat het minder ging. Hij bleek 700 gram afgevallen in de tussentijd en we hebben hem in laten slapen voor hij pijn zou hebben. 13 jaar is hij geworden.

O wat ontzettend naar. Zoiets kan heel plots gaan. Heb dit 2 weken na het overlijden van mijn hond ook met onze kat gehad. Begon opeens enorm te hijgen en raar te doen. Gelijk naar de dierenarts. Meteen een spuitje. Daarna pas uitleg. Herseninfarct en vocht in longen en hersenen. Binnen 15 minuten.

Ik wens je veel sterkte toe.
 
Hij zat op zolder te klaag miauwen en ik vond hem kwijlend in de badkamer. Hij bedaarde nog wel, dus heb hem af en toe gecontroleerd, was om 12 uur 's nachts. De volgende dag naar de dieremarts en die vond een gezwel zo groot als de hele maag. Met prednison heeft hij zich nog anderhalve week goed gevoeld, maar we zagen dat het minder ging. Hij bleek 700 gram afgevallen in de tussentijd en we hebben hem in laten slapen voor hij pijn zou hebben. 13 jaar is hij geworden.

Oh wat naar:( sterkte
 
Ja was het zeker. Ook echt tot aan haar laatste weken een hele energieke hond geweest. Is raar he, hoeveel "troost " en blijdschap een dier kan geven.
En hoe je het voor lief neemt. Normaal als mijn kat irritant was omwille van aandacht, over het toetsenbord lopen bijvoorbeeld, dan schuif je hem aan de kant. Vanaf dat ik wist dat hij kanker had is hij elke seconde bij me geweest.
 
O wat ontzettend naar. Zoiets kan heel plots gaan. Heb dit 2 weken na het overlijden van mijn hond ook met onze kat gehad. Begon opeens enorm te hijgen en raar te doen. Gelijk naar de dierenarts. Meteen een spuitje. Daarna pas uitleg. Herseninfarct en vocht in longen en hersenen. Binnen 15 minuten.

Ik wens je veel sterkte toe.
Ik ben blij dat ik nog anderhalve week kreeg. Diezelfde dag bij de dierenarts was ik er nog niet klaar voor. Heb nu nog afscheid kunnen nemen.
 
Ik ben gek op mijn katten, maar ik denk dat het verlies van een hond veel pijnlijker zou zijn voor me. Daarom dat ik nog geen hond in huis heb gehaald.
 
En hoe je het voor lief neemt. Normaal als mijn kat irritant was omwille van aandacht, over het toetsenbord lopen bijvoorbeeld, dan schuif je hem aan de kant. Vanaf dat ik wist dat hij kanker had is hij elke seconde bij me geweest.

Klopt, ik irriteerde me als de hond weer 6 minuten aan het blaffen was omdat de bel ging. Maar nu, als de bel gaat, is het wel erg stil.
Ik had ook 1,5 week de tijd om afscheid te nemen. Ene kant fijn, je kan de tijd nemen, de andere kant niet, want je zit maar tegen die dag aan te hikken.
 
Toen mijn kat, mijn zwarte gevaar, overleed was ik daar best wel ff vertiefd van... hadden & hebben er nu weer 2. Blijft toch anders; nieuwe kat is niet zo onvoorwaardelijk mijn vriendin. Knuffelen met mijn kat & mijn vrouw was prima zolang ik niet in de ruimte was. Eigenlijk vind ik het nogsteeds kudt
 
90096f60ca13e5f5f995bbe2197c4e35.gif


Move bitch, get out the way!
 
Onze kat heeft ook een plastic zakken fetish. Alleen is de hare om ze op te vreten en dan op de bank uit te braken.
 
Onze kat heeft ook een plastic zakken fetish. Alleen is de hare om ze op te vreten en dan op de bank uit te braken.

Zwaar kut. Die van mij gaat er alleen aan likken alsof niets anders meer telt in het leven.
 
Zwaar kut. Die van mij gaat er alleen aan likken alsof niets anders meer telt in het leven.
lol die van mij niet de enige dus, als die nog maar denkt dat die plastic hoort komt die als een bezetene aangerend.
 
Back
Naar boven