Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Wat een schatje zeg :treuren:
We hebben plek zat, maar ik denk dat Spits het wel genoeg vind op het moment. Hij speelt eindelijk met Floki en dat is al heel wat..
 
Wat een schatje zeg :treuren:
We hebben plek zat, maar ik denk dat Spits het wel genoeg vind op het moment. Hij speelt eindelijk met Floki en dat is al heel wat..
:sad:
 
:roflol:

Moet maar niet he hahahaha
 
Groetjes
 
  • Like
Waarderingen: mat
6 is wel wat veel, zelfs op 150m² :roflol:
 
6 is wel wat veel, zelfs op 150m² :roflol:

Ik hou heel erg van katten, maar ik ben blij dat ik niet meer thuis woon bij mijn ouders en hun 2 beesten. Zodra ik op de bank ging zitten had ik 2 roodharige monsters op schoot zitten. En letterlijk overal in huis dwarrelen haren. Zelfs in mijn avondeten. Misschien wel omdat mijn moeder die beesten over het aanrecht en de eettafel laat lopen? :roflol:

Mocht ik een kat nemen, dan neem ik zo'n haarloos ding.
 
Ik hou heel erg van katten, maar ik ben blij dat ik niet meer thuis woon bij mijn ouders en hun 2 monsters. Zodra ik op de bank ging zitten had ik 2 roodharige monsters op schoot zitten. En letterlijk overal in huis dwarrelen haren. Zelfs in mijn avondeten. Misschien wel omdat mijn moeder die beesten over het aanrecht en de eettafel laat lopen? :roflol:

Mocht ik een kat nemen, dan neem ik zo'n haarloos ding.

:roflol: Wij hebben er 3 die langharig zijn.. Ik maal er niet meer om, een haar meer of minder in mijn mond, ik vreet gewoon door. Ben er klaar mee :haha:

Enige wat ik irritant vind is met je bezweette kop in de gym je handdoek gebruiken en dan overal pluisharen in je bek krijgen.. :mad:
 
:roflol: Wij hebben er 3 die langharig zijn.. Ik maal er niet meer om, een haar meer of minder in mijn mond, ik vreet gewoon door. Ben er klaar mee :haha:

Enige wat ik irritant vind is met je bezweette kop in de gym je handdoek gebruiken en dan overal pluisharen in je bek krijgen.. :mad:

Tering :roflol: Nachtmerrie hahah. Katteneigenaren zijn wel asociaal merk ik. Mijn moeder geeft geen fuck dat de visite altijd met een ton haren op de kleding weer naar huis gaat.
 
Tering :roflol: Nachtmerrie hahah. Katteneigenaren zijn wel asociaal merk ik. Mijn moeder geeft geen fuck dat de visite altijd met een ton haren op de kleding weer naar huis gaat.

:roflol:

Ik bied iedereen altijd mijn roller aan om ze te "ontharen" als ze weer weggaan, en als we visite krijgen dan stofzuig ik het huis tot in de puntjes. Ik vind die haren zelf ook echt ontzettend vervelend... maar de katten zelf maken voor mij een hoop goed..
 
Ik ben ook zo'n aso inderdaad, overal waar ik kom laat ik een beetje kat achter... OVERAL
 
:roflol:

Ik bied iedereen altijd mijn roller aan om ze te "ontharen" als ze weer weggaan, en als we visite krijgen dan stofzuig ik het huis tot in de puntjes. Ik vind die haren zelf ook echt ontzettend vervelend... maar de katten zelf maken voor mij een hoop goed..

Ja de vreugde die katten geven maken in principe wel alles goed. Een goede roller is wel een must. Inmiddels wel een ervaringsdeskundige hiermee :roflol: Je moet die velletjes hebben die individueel zijn vastgeplakt en je makkelijk eraf kan trekken. Geen afwasbare shit en niet die rollers waarvan je het papier moet afscheuren.
 
Ik ben ook zo'n aso inderdaad, overal waar ik kom laat ik een beetje kat achter... OVERAL
JIJ BENT NET EEN N OVERAL LAAT JE ROMMEL ACHTER
Ik heb 2 van die wollen vriendjes myselluf
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: Wij hebben er 3 die langharig zijn.. Ik maal er niet meer om, een haar meer of minder in mijn mond, ik vreet gewoon door. Ben er klaar mee :haha:

Enige wat ik irritant vind is met je bezweette kop in de gym je handdoek gebruiken en dan overal pluisharen in je bek krijgen.. :mad:
vergeet niet te vermelden dat je kleding continu onder zit en je er bij loopt als een verwarde lijpo die denkt dat ie een katachtigen dan wel hondachtigen is met behaarde shirts dan wel broecken van dergelijke orde
 
vergeet niet te vermelden dat je kleding continu onder zit en je er bij loopt als een verwarde lijpo die denkt dat ie een katachtigen dan wel hondachtigen is met behaarde shirts dan wel broecken van dergelijke orde

Waarvan akte
 
mijn lieve "Felix kat" guusje. schat van een ding!

20171028035736_IMG_0074.JPG
 
Vakantieadres in Lorraine streek.
Soms ga ik wel eens de Vogezen in, regio Thann etc.. maar meestal op doortocht naar Zwitserland. Heb jij nog aanraders in die stukken frankrijk met beetje natuur? Ik ben beetje klaar met de Vogezen persoonlijk... PB me dan even)
 
Back
Naar boven