Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

ef11f467b7f22a7f9052dd89f5e54bb7.gif
 
Oppassen met kaas, katten zijn er dol op maar zijn van nature lactose intolerant. Kan een belasting op GI systeem geven...
 
Oppassen met kaas, katten zijn er dol op maar zijn van nature lactose intolerant. Kan een belasting op GI systeem geven...
Thanks, wist ik niet! Ze was toch meer verzot op de hesp :p
Ik heb ook een paar bakjes natte kattenvoeding meegebracht, zou ze dat al mogen hebben? Ze at er iig wel al van maar als het niet mag hou ik het voorlopig bij de (verdunde) kattenmelk, daar kwam ze daarjuist zelf om 'vragen' en toen ging er toch vlot 4,5 spuitjes achtereen in :)
 
Thanks, wist ik niet! Ze was toch meer verzot op de hesp :p
Ik heb ook een paar bakjes natte kattenvoeding meegebracht, zou ze dat al mogen hebben? Ze at er iig wel al van maar als het niet mag hou ik het voorlopig bij de (verdunde) kattenmelk, daar kwam ze daarjuist zelf om 'vragen' en toen ging er toch vlot 4,5 spuitjes achtereen in :)
4 jaar geleden, mijn Toulouse, die toen twee dagen bij ons was en al mooi was aangesterkt:
 
Thanks, wist ik niet! Ze was toch meer verzot op de hesp :p
Ik heb ook een paar bakjes natte kattenvoeding meegebracht, zou ze dat al mogen hebben? Ze at er iig wel al van maar als het niet mag hou ik het voorlopig bij de (verdunde) kattenmelk, daar kwam ze daarjuist zelf om 'vragen' en toen ging er toch vlot 4,5 spuitjes achtereen in :)
“Katten melk”.

Is dat hoe strongman deelnemers de inhoud van hun spuitjes noemen?
 
“Katten melk”.

Is dat hoe strongman deelnemers de inhoud van hun spuitjes noemen?
"...hou ik het voorlopig bij de (verdunde) kattenmelk, daar kwam ze daarjuist zelf om 'vragen' en toen ging er toch vlot 4,5 spuitjes achtereen in :)". Ik denk dat Sanca naar sperma verwijst....
 
Mijn Siamees was ooit bijna eens in twee denk ik door een dichtslaande deur. Onze voordeur is redelijk zwaar en heeft aan het uiteinde, aan de rand zeg maar, een stalen contstructie. Door een enorme wind die vanuit de keuken de gang invloog, klapte die deur extreem hard dicht. Mijn kat was net op weg naar buiten maar hij hoorde iets, draaide zich om en was dus blijven staan. Ik zag de deur met een rotvaart toevliegen en ik schreeuwde. Hij was nog net op tijd buiten. Het was so close dat het laatste haartje van zijn staart wellicht tussen de deur zat. ALtijd opletten met dichtslaande deuren.
 
Update, Snuffeltje 'snake in the eye' doet het schitterend, het eet goed, is erg speels, rent door het hele huis en is zindelijk, echt een prachtbeest.
Het is wel een deugniet aan het worden :roflol:
received_10211746817455268.jpeg
 
"Laten inslapen"???? What the hell. Hij is verlamd, en dan gaan ze dat beest dan maar laten inslapen? Ben ik het echt niet mee eens.

Wij hebben dit ook meegemaakt. Advies was inslapen, maar dit hebben we gelukkig niet gedaan. Masseren en het beestje laten lopen en dan de achterkant ondersteunen heeft ervoor gezorgd dat er nu niets van te zien is.
 
Hoe gaat het met Snuffeltje?
 
Back
Naar boven