Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

palardo_shiny_black_3.jpg


Nu ben ik een ekte G.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs (tot 100 euro) grote maat spijkerbroeken kan halen?
vanaf breedtemaat 40/42
 
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs (tot 100 euro) grote maat spijkerbroeken kan halen?
vanaf breedtemaat 40/42

We hebben redelijk overeenkomende stats, mochten je benen ook enorm voorlopen zoals mijne:
Mijn benen passen goed in de PME broeken met breedtemaat 38. Heb een beenomtrek van 71 cm.
 
We hebben redelijk overeenkomende stats, mochten je benen ook enorm voorlopen zoals mijne:
Mijn benen passen goed in de PME broeken met breedtemaat 38. Heb een beenomtrek van 71 cm.

Ga ik 's proberen! Thnx!
 
Maar breedtemaat 38 dat is een waistmaat van ongeveer 100-105cm oid.. Hebben jullie dan zo'n dikke pens ook? :o
 
Maar breedtemaat 38 dat is een waistmaat van ongeveer 100-105cm oid.. Hebben jullie dan zo'n dikke pens ook? :o

Nee zonder ziem zakken de broeken van mn reet af :(
 
Nou ik vind dat echt helemaal niks broeken met een veel te wijde taille.. Dan moet je die riem zo strak doen en dan kropt die hele broek op langs je taille en het zit voor geen meter :o
 
Nou ik vind dat echt helemaal niks broeken met een veel te wijde taille.. Dan moet je die riem zo strak doen en dan kropt die hele broek op langs je taille en het zit voor geen meter :o

Met jouw ectobeentjes hoef je je daar ook geen zorgen over te maken :o
Ik heb 2 opties:
1. Goed bij benen en te wijd bij middel, dus riem erom.
2. Goed bij middel. Skinnyjeans om mn benen en scheuren uit na tijdje.

of 3. Joggingbroek all day, err day. Maar das geen optie.
 
welke faggot koopt er nou skinnyjeans.

wait

don't answer that.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Met jouw ectobeentjes hoef je je daar ook geen zorgen over te maken :o
Ik heb 2 opties:
1. Goed bij benen en te wijd bij middel, dus riem erom.
2. Goed bij middel. Skinnyjeans om mn benen en scheuren uit na tijdje.

of 3. Joggingbroek all day, err day. Maar das geen optie.

Je mist echt de meest belangrijke optie imo; Jeans met Stretch ;)
 
Dan zit dat alsnog als een skinny...

Een stretch 36 zit sowieso een stuk beter dan een stugge 38 met ruimte voor nog 3 personen rond je waist.. Maar hey dat is mijn mening he :D
 
Back
Naar boven