XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet iemand ook een merk van t-shirts wat iets langer is dan normaal? Ik draag nu eigenlijk altijd xl maar die zijn echt te kort.

ik zag laatst bij de WE veel lange shirts.
 
Lekker shinen in de zomer

3366-SS14_330.jpg


1-product.jpg


ss14-8399_330.jpg

Leuke shirts, bij welke winkel haal/bestel je dit soort shirts?
 
Thanks ik zal eens even gaan kijken de WE is niet echt een optie die heb ik al maar zijn te kort en krimpen naar mijn idee. En de Zara is niet echt mijn stijl.
 
Goede winkel voor overhemden?

Ik heb altijd last hiermee (te strak, te los etc.), maar vind basic shirt + casual overhemd altijd wel leuke combinatie
 
FD817E31-D241-4221-90AA-C5702BF3CE63.jpeg
wie wil de held voor mij (en m’n chick) zijn, ze zoekt deze in maatje 38 groen.



Ik dacht via UK oid, maar weet niet welke websites. Maybe hoxyz
 
Bekijk bijlage 524369wie wil de held voor mij (en m’n chick) zijn, ze zoekt deze in maatje 38 groen.



Ik dacht via UK oid, maar weet niet welke websites. Maybe hoxyz
Enige site waar ik ze zo zie.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik lanceer het onderwerp opnieuw door jullie een eenvoudige vraag te stellen: vinden jullie de stijgende prijzen van Nike schoenen (in alle assortimenten?) ook schokkend? In het schoenenassortiment heb ik op dit moment een paar glitter schoenen uit deze collectie gekocht die het momenteel erg goed doen en ik vind ze geweldig!
 
Laatst bewerkt:
Ik lanceer het onderwerp opnieuw door jullie een eenvoudige vraag te stellen: vinden jullie de stijgende prijzen van Nike schoenen (in alle assortimenten?) ook schokkend?
Snap er werkelijk niks van
 
Schokkend niet, alles is duurder geworden, dus ook Nike kon niet achterblijven.
Ze deden vorig jaar ook maar 52 miljard USD, dat is natuurlijk ook een beetje karig.
 
Schokkend niet, alles is duurder geworden, dus ook Nike kon niet achterblijven.
Ze deden vorig jaar ook maar 52 miljard USD, dat is natuurlijk ook een beetje karig.
Idd, de kindjes komen niet meer rond hun 17 cent per dag!
 
Ik lanceer het onderwerp opnieuw door jullie een eenvoudige vraag te stellen: vinden jullie de stijgende prijzen van Nike schoenen (in alle assortimenten?) ook schokkend?
Geen idee kheb al 2 jaar geen nieuwe schoenen gekocht.
 
Back
Naar boven