Fitness Seller

het grote kwark-probleem !!

Bezoekers in dit topic

sporty zei:
Ik koop mijn 'platte kaas' altijd in Delhaize. Op het deksel staat 'Magere verse kaas' en is van het merk CAMPINA. Potjes van 250 gram.... Er zitten 10.4 gr eiwitten per 100 gr. Is het hoogste wat ik toe nu toe heb kunnen vinden in Delhaize. Iets duurder misschien dan Aldi en Lidl maar 'uitstekende' kwaliteit. Probeer maar eens

En hoe ga je dan na dat die 'kwaliteit' beter is dan die van Aldi of de Lidl ? Ben geen vaste klant van de Aldi, buiten m'n kwarkbevoorrading dan, maar om meteen prijs en kwaliteit aan elkaar vast te knopen ... Hoe evalueer je die dan ? :D
 
Sonic1 zei:
ja, maar toch.. ik heb in andere threads gelezen dat er in Nederland zo veeeeel merken van kwark zijn..
En daar variëren de eiwitpercentages van 7 tot 11%..
kzou er liever ook hebben van 11 :)
Zijn hier ook te vinden. Kwestie van minder vocht en meer eiwit. Die zijn wel moeilijker te eten want meestal dikker.

Ik raad je aan cottage cheese en gewone kwark te kopen, en dan van elke pot 50% met de andere te mengen; zo heb je goed eetbare "cottage kwark" met relatief veel eiwitten aan een redelijke prijs. Zo doe ik het althans.
 
Back
Naar boven