XXL Nutrition

Sticky Metal Topic

Bezoekers in dit topic

AmenRa man
Live is het helemaal overweldigend:
Beste doom band en op het moment toch wel mijn favo metal band.
huh dacht dat je niet zo'n fan was?
Probeer ze zelf zo vaak mogelijk live te zien. Geniale band imo.
 
huh dacht dat je niet zo'n fan was? Probeer ze zelf zo vaak mogelijk live te zien. Geniale band imo.

Volg ze zelf sinds 2009. Vetste optreden toen ook met randanimatie.
Volgende week op Dunk!festival :cool:
 
Morgen naar Fortarock

Hatebreed, parkway drive en slipknot sowieso checken.
 
Slipknot was echt een mega vette show. Alleen jammer dat ik hun nieuwe werk een stuk minder tof vind dan hun oudere werk. Self titled en iowa waren echt heel goed.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Hoop shows deze maand. Vorige week body count gezien met ice T. En vanavond naar merauder in utrecht. Heb ze nooit gezien dus ben benieuwd
 
Slipknot was echt een mega vette show. Alleen jammer dat ik hun nieuwe werk een stuk minder tof vind dan hun oudere werk. Self titled en iowa waren echt heel goed.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Hoop shows deze maand. Vorige week body count gezien met ice T. En vanavond naar merauder in utrecht. Heb ze nooit gezien dus ben benieuwd

nice. hoe was parkway drive? lijkt me ook heel vet om live te zien
 
[Link niet meer beschikbaar]

awesome, laatste tijd vaak Eye of Solitude tijdens werk aanstaan... erg goed
 
Slipknot was echt een mega vette show. Alleen jammer dat ik hun nieuwe werk een stuk minder tof vind dan hun oudere werk. Self titled en iowa waren echt heel goed.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Hoop shows deze maand. Vorige week body count gezien met ice T. En vanavond naar merauder in utrecht. Heb ze nooit gezien dus ben benieuwd

Slipknot is sowieso hard!

http://youtu.be/wG6G4XBnvLQ
 
Dit album wordt pure hnng

5FDP - Got Your Six (preview)

[Link niet meer beschikbaar]
 
bump3.jpg

 
Back
Naar boven