MuscleMeat

Sticky Metal Topic

Bezoekers in dit topic

Hmmz, ik ben op dit moment de nieuwe cd van Guns n' Roses aan het downen. Maar ik kan bijna niet geloven dat het echt is, maybe een hoax, ik zal het zo horen.

Music : Rock : MP3/Variable
Today From Sammy1971´s Archives; GUNS N´ ROSES !

Info: Mp3 / 60,3 mb / VBR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TrackList:
1. Better
2. Irs
3. There was a time
4. Catcher in the rye
5. Chinese democracy
6. Blues
7. Madagascar
8. Rhiad and the bedouins
9. Oh my god
10. Silkworm
 
Hmmz, ik ben op dit moment de nieuwe cd van Guns n' Roses aan het downen. Maar ik kan bijna niet geloven dat het echt is, maybe een hoax, ik zal het zo horen.

Music : Rock : MP3/Variable
Today From Sammy1971´s Archives; GUNS N´ ROSES !

Info: Mp3 / 60,3 mb / VBR

[Link niet meer beschikbaar]

TrackList:
1. Better
2. Irs
3. There was a time
4. Catcher in the rye
5. Chinese democracy
6. Blues
7. Madagascar
8. Rhiad and the bedouins
9. Oh my god
10. Silkworm

Omg?
Link? NU?
Net lekker losgegaan met een wijf in een cafe op One :D
 
Ja het was natuurlijk een hoax. Deze plaat is erger dan Duke Nukem Forever. Toch een leuke plaat maar het is een bootleg van wat live nummers en wat demo's. Je kan hem vinden op demonoid spier. Het 1e nummer better krijg ik wel niet uit mijn hoofd, zeker lekker.
 
Ja het was natuurlijk een hoax. Deze plaat is erger dan Duke Nukem Forever. Toch een leuke plaat maar het is een bootleg van wat live nummers en wat demo's. Je kan hem vinden op demonoid spier. Het 1e nummer better krijg ik wel niet uit mijn hoofd, zeker lekker.

Teringzooi, mjah als het te goed is om waar te zijn is het meestal ook niet zo
Dan maar eens wat softe shit opzetten :(
 
best lekkere plaat die nieuwe van Machine Head, maar het niveau van Burn my Eyes hebben ze niet meer gehaald sindsdien imo. Nou ja, dat is verder eigenlijk ook geen schande, want die plaat staat ook bol van de meesterwerken, gauw even blood for blood opzetten :D allemachtig wat een knapp'n.... :rocker:
 
Solarisis in aktie @ Metropool Hengelo :D

Drums: Robert
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



gitaar: Bart
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vocals/bass Gijs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toetsen/vocals: Frank
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gitaar Bram
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff beetje promotie :D

voor de geinteresseerden:

Raising the cane (rough mix) rustigste nummer van het nog uit te brengen album Of Plague Proportions. (alles klaar, als iemand nog een label weet :D)

[Link niet meer beschikbaar]
 
ben niet echt thuis in de rock scene, ben meer een house mannetje,maar die muziek van shinedown vind ik toch wel vet
 
puik werk builderB !

mooie sound en alles goed gemixt... petje af ! :)

hoeveel nummers hebben jullie in totaal ?
 
thnx, dit is nog een rough mix he

staan 12 nummers klaar om geperst te worden. als je nog een label weet :D
 
Ben je serieus op zoek?

Is de Paus Rooms? :D

Jazeker zijn we serieus op zoek! Het album en het artwork zijn helemaal af. Mastering is een paar weken geleden gefinetuned, moeten nog een paar bandfoto's in de inlay gezet worden, tadaaa: drie kwartier metal met een duidelijk eigen karakter. Hard, melodieus, een goede strot en relaxte lui :D

Ken je iemand?
 
Laatst bewerkt:
Luister op het moment weer veel naar Sepultera. Die tribal drum ritmes in combinatie met snoeiharde trash is echt geweldig. Heeft er iemand voor mij namen van bands die dezelfde combinatie laten horen?
 
Soulfly, Ektomorf
 
Yep Soulfly ken ik, dat Ektomorf ga ik vanavond eens opzoeken. Leuke bandnaam trouwens hehe.
 
Luister op het moment weer veel naar Sepultera. Die tribal drum ritmes in combinatie met snoeiharde trash is echt geweldig. Heeft er iemand voor mij namen van bands die dezelfde combinatie laten horen?

check this :

Top Thrash Metal bands - Rate Your Music

ook leuke plaatjes uit de 'oude doos' zijn :

nuclear assault : out of order
testament : the gathering
prong : cleansing
suicidal tendencies : how will I laugh tomorrow...when I can't even smile today

;)
 
Back
Naar boven