XXL Nutrition

Sticky Metal Topic

Bezoekers in dit topic

AMON AMARTH!
Met diep gegrunte stem vikings verhalen door je boxen dreunen terwijl je aan het trainen bent!

www.myspace.com/amonamarth
Runes to My Memory (ff doorluisteren)


en voor de rest heb ik bergen Metalcore:
Haste the Day
As i lay dying
All That Remains
Destroy The Runner
Gunmetal Grey
Parkway Drive
Unearth
ect.

momenteel 42 GB aan metal :rolleyes:

Metalcore heb ik ook nog kilo's liggen hier. Mijn favoriten zijn toch wel

- Heaven Shal Burn
- Feast For The Crows
- All Shall Perish
- 12 Tribes
- Diecast
- Unearth
- God Forbid
- Unearth
- All That Remains


Mja al moet ik zeggen dat ik nu de traditionele metalcore minder goed trek en toch meer richting de hardcore trek. Of de wat brutere bands als de bovenste van mijn lijstje.

Mijn voorraad metal is nu 186 GB en wordtnog steeds dagelijks aangevuld :)
 
Ik heb geen voorraad aan GB maar een voorraad aan CD's! Zoals het zou moeten zijn. Ik heb het ook minder voor de metalcore zoals job for a cowboy enzo, maar dan meer voor de traditionele ofwel de hardcore zelf, zoals beatdown, h8000, 2step enz.

Ofwel de goeie ouwe death metal, heavy metal, speed thrash enz...

M'n favoriete hardrock tot nu toe: WHITESNAKE!!!
 
Nu hier toch over hardcore wordt gepraat:

Age of Panic - Rotterdam Hardcore

Wie kent deze band nog meer? Ik heb ze ooit is 1x live gezien. Ik vind ze erg strak spelen en ze hebben vette nummers. Op die site zijn er 3 te downloaden.
 
Metalcore heb ik ook nog kilo's liggen hier. Mijn favoriten zijn toch wel

- Heaven Shal Burn
- Feast For The Crows
- All Shall Perish
- 12 Tribes
- Diecast
- Unearth
- God Forbid
- Unearth
- All That Remains


Mja al moet ik zeggen dat ik nu de traditionele metalcore minder goed trek en toch meer richting de hardcore trek. Of de wat brutere bands als de bovenste van mijn lijstje.

Mijn voorraad metal is nu 186 GB en wordtnog steeds dagelijks aangevuld :)

Heaven Shal Burn, All That Remains en oude God Forbid ook geweldig jah

als je van hardcore houd zal je ook wel raised fist, comeback kid, hatebreed luisteren?



Mongsky geef je gelijk maarja als ik alle cd's die ik lusiteren kocht dan was ik nog armer, maar als ik een band echt goed vind dan koop ik de cd wel uit respect, zoals ik hier As I lay dying, Caliban, Heaven Shall burn ect. liggen en alle Fearfactory's, Soilwork en Static X ect. uit me jonge jaaren :D
 
Laatst bewerkt:
Nu hier toch over hardcore wordt gepraat:

Age of Panic - Rotterdam Hardcore

Wie kent deze band nog meer? Ik heb ze ooit is 1x live gezien. Ik vind ze erg strak spelen en ze hebben vette nummers. Op die site zijn er 3 te downloaden.

dope tracks ja, kende ze nog niet.

als we het dan toch over Metalcore hebben, wat dope clips:

 
SWORN ****ING ENEMY!!!!!!
en Do Or Die zijn een bende zeikers.

Er gaat trouwens ook niets boven Born From Pain
 
bfp is ook een topband idd, live blazen ze alles weg. Do or Die een keer gezien in delft, zeikerd of niet, ze gaven een vette show.
 
:D goeie smaak iedereen!

luisteren er nog mensen: Misery Signals, Every Time I Die, Converge, Bloodlined Calligraphy, Between the buried and me, Poison the well, The Chariot?

Do or Die vind ik niks mis mee trouwens, alleen life harder zoals velen.
 
Laatst bewerkt:
Bloodlined Calligraphy heb ik hier wel een cd van liggen. Poison the well niet, maar ze zijn van België en ken ze wel. Goeie band, maar ben daar niet zo echt mee vergroeid.

Every Time I Die ook niet echt.

Nu volgende week vrijdag zie ik Dying Fetus en Skinless samen in Hof Ter Loo!
Plat gaan!!!!!!!
 
August burns red, een van m'n favorieten van het moment. Jongens zijn pas een jaar of 18 geloof ik. Als iemand het album zoekt kan ik het wel even uploaden.
 
Ik wist eigenlijk niet goed of ik dit hier moest posten of een nieuw topic over openen.
Vele keuze metalwallpapers. Aub!

:hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang:
METAL WALLPAPER
 
Mja CD's kopen ben ik vanaf gestapt. Ik vind het zeker wel mooi om wat orginele cd's te hebben, maar ze belanden toch meteen in het rek. Ik luister toch bijna alle muziek vanaf mp3; achter de pc, in de auto, mp3-speler, en ook over mijn huiskamer systeem.
Ik probeer bands wel te supporten door naar hun optreden te gaan.
 
Back
Naar boven