XXL Nutrition

Het Grote Metaltopic !!!!!

Bezoekers in dit topic

kent iemand Tool?
ik ben helemaal weg van de nummers The Pot en Vicarious; de moeite waard om te luisteren
Eerste keer denk je dat et rommel is maar de volgende keren luisteren wordt et steeds mooier en ga je em beter voelen

Ik ben afgelopen woensdag naar een concert van TOOL geweest in België, met Mastodon in het voorprogramma. Was echt super tof, wat kunnen die gasten toch strak spelen.

Afgelopen vrijdag naar concert van Hatebreed, Unearth en Twelve Tribes geweest in Berlijn. Dat was ook weer super, hatebreed is altijd vet live.

@Blackadder: ja die cd van My Dying Bride is zekers zwaar vet. Wat andere goede doom: nieuwe van Draconian (the burning halo), saturnus - veronica decides to die, cult of luna (die had je al toch), nieuwe isis. En natuurlijk het meesterwerk van Katatonia (the great cold distance).

Zelf luister ik nu vooral veel hardcore/metalcore en death. Natuurlijk altijd afhankelijk van de stemming waar je in bent.
 
haha weer goeie tips robertus, hardcore ben ik alweer een tijdje uit, boeit me gewoonweg niet meer.
 
De nieuwe Suffo is het helaas weer net niet...
WEER matig gemixed en gemasterd. Vocalen staan er weer k*t op.

Je zou zeggen dat ze na Breeding the Spawn hun lesje echt wel geleerd hadden... hetgeen ze met Pierced from Within (beste death metal plaat ever, imho) inderdaad leken aan te tonen.

En gvd allebei de laatste platen falen weer op de productie... Dat is niet fijn, als je goden steken laten vallen :'(
 
Da's hier in de buurt, cool. :)
 
Niemand die naar de After-All release in brugge komt kijken met Omerta en Rafflesia?

En de dag erna: Headmeat & Killer in Beernem
 
@ gorgasm

Nee, toch niet.

Maar ken wel de mannen van Wanhoop, hierdoor even deze flyer.
 
Pantera, Metallica, Disturbed en System of a Down. Zullen er vast meer zijn, maar die ken ik nog niet :D Ga nu even kijken naar wat andere bands die voorbij gekomen zijn in dit topic :yes:
 
kent er iemand de ouwe glorie thrashers van NUCLEAR ASSAULT nog ?
waren uit elkaar maar zijn na enkele sabbatjaren terug samen...
ok, niet iedereen was destijds voor de zang van John Connelly te vinden,
maar metalgewijs zat alles wel heel snor: leuke riffs, pompende drums en vlijmscherpe solo's...

dus als je eens een lekker potje wil headbangen dan is de schijf
'Out of Order' van N.A. ten zeerste aan te bevelen.
luister maar es naar het supersnelle 'stop wait think'
and bang that head that doesn't bang :D
 
kent er iemand de ouwe glorie thrashers van NUCLEAR ASSAULT nog ?
waren uit elkaar maar zijn na enkele sabbatjaren terug samen...
ok, niet iedereen was destijds voor de zang van John Connelly te vinden,
maar metalgewijs zat alles wel heel snor: leuke riffs, pompende drums en vlijmscherpe solo's...

dus als je eens een lekker potje wil headbangen dan is de schijf
'Out of Order' van N.A. ten zeerste aan te bevelen.
luister maar es naar het supersnelle 'stop wait think'
and bang that head that doesn't bang :D

Jaren '80 thrash heerst! Kreator, Exodus, Anthrax, Agent Steel, Vio-lence, Destruction, etc, etc :D

Heerlijk!
 
ektomorf
Bathory
Death
dillinger escape plan
Lamb of god (door mij genoemd amp of god)

My all time favorite Strapping young lad en alles van Devin townsend

type o neg is goed maar de laatste van carnivore is beter (je weet wel met die kots scene aan het begin) jack daniels en pizza
 
kent er iemand de ouwe glorie thrashers van NUCLEAR ASSAULT nog ?
waren uit elkaar maar zijn na enkele sabbatjaren terug samen...
ok, niet iedereen was destijds voor de zang van John Connelly te vinden,
maar metalgewijs zat alles wel heel snor: leuke riffs, pompende drums en vlijmscherpe solo's...

dus als je eens een lekker potje wil headbangen dan is de schijf
'Out of Order' van N.A. ten zeerste aan te bevelen.
luister maar es naar het supersnelle 'stop wait think'
and bang that head that doesn't bang :D

hang the pope
 
Ik kan het niet laten om onze eigen metal band onder jullie aandacht te brengen. Tjek mp3 voor wat nummers

Travelers in Time
 
Back
Naar boven