MuscleMeat

Het grote metroseksuele topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Axe is zo goor :roflol:
Zweetlucht is niet lekker, maar een met-axe-gemengde zweetlucht is echt een van de ranzigste dingen..
Ja en paco rabanne stinkt ook
 

Moet deze of volgende week weer naar de kapper. Denk dat ik de 1e stijl uit de 1e video ga nemen. Of ik houd de disconnected undercut die ik nu heb.

Deze video heeft dat toevallig;
 
Laatst bewerkt:
Deodorant: zo'n beetje vanalles; axe, rexona, dove, rituals, nivea... doucheschuim zelfde verhaal
Scheerschuim: rituals

Parfum is een beetje en uit de hand gelopen verzameling geworden, al vind ik het wel leuk om te verzamelen en nieuwe geuren te ontdekken

Boss bottled
Nikos sculpture
L'eau d'Issey pour homme
Acqua di gio
Roberto cavalli silver essence
007 (was een cadeau, zou deze zelf niet kopen)
Mugler a*men
Dolce & Gabbana the one

Op de planning / geïnteresseerd in:
Een paar bijna niet meer te verkrijgen mugler a*men: Kryptomint, Zest, Havane, Tonka
Mugler alien men
Bleu de chanel
Spicebomb
La nuit de l'homme
Terre d'hermes
Armani code
Dior sauvage
 
De laatste tijd wat veranderingen gemaakt.

Gezichtsreiniger: Garnier Skin Naturals Pure Active Micellair Water
Parfum: Jean Paul Gaultier - Eau de parfum - Le Male Essence de Parfum (heb meer parfum, maar dit is de nieuwe. Komt Dinsdag binnen dus ben benieuwd.)
Tanden: Activated charcoal bleekset (nog niet maandenlang elke dag gebruikt, wel een keer 2/3 weken en het hielp wel. Probleem is dat ik eigenlijk moet stoppen met het drinken van koffie aangezien dit anders telkens weer nieuwe aanslag meebrengt.)
Deodorant: Old Spice Whitewater deodorant Stick

Sinds kort begonnen er weer pukkels te komen dus hier gebruik ik benzoylperoxide 100 voor en gestopt met het drinken van melk. Ben van plan om salicylzuur ook een keer uit te proberen voor pukkels en dergelijke.

Ook nieuw kapsel:
img-c-11008-pony-lok3.jpg


Dit voorbeeld komt het dichts bij maar dan heb ik opgeschoren en iets minder volume.
 
Iemand die toevallig pre-shave oil of creme gebruikt? Met het scheren is mijn huid nog al gevoelig dus een extra beschermlaagje lijkt me wel fijn maar lees verschillende dingen erover.
 
Geen ervaring mee. Ga anders eens naar een goede barbier en laat je goed scheren. Als het bevalt kan je blijven gaan of vraag tips om thuis hetzelfde te bereiken. Hielp bij mij. Bij mij zijn alle producten met alcohol erin verdwenen. Net als potten, liever luchtdichte verpakkingen. In het geval van potten niet met vingers erin maar bv. wattenstaafjes gebruiken.
 
Iemand die toevallig pre-shave oil of creme gebruikt? Met het scheren is mijn huid nog al gevoelig dus een extra beschermlaagje lijkt me wel fijn maar lees verschillende dingen erover.

Ik laat mezelf door de barbier scheren omdat ik ook altijd last van een gevoelige huid heb. (En lui ben)
Wat de barbier altijd doet is een natte handdoek op m'n keel leggen direct na het scheren, daar wordt de huid weer wat rustiger van, dat kan je ook even proberen.
'
Als je een baard aan het groeien bent raad ik verder aan;
https://www.amazon.de/gp/product/B074XMDJXC/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00__o00_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/gp/product/B01MRNRLW6/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01__o00_s00?ie=UTF8&psc=1
 
Heb BluMaan Cavelier Clay besteld.
Ben benieuwd hoe die bevalt.
 
Ik scheer me al ruim 10 jaar niet meer, gewoon 2 keer per week de tondeuse er overheen en klaar is kees.
 
Back
Naar boven