Fitness Seller

Het grote Mike Millertopic

Bezoekers in dit topic

Ze hebben elkaar ontmoet op een powerlifting wedstrijd.

4qmpdy.jpg

Wederom een Bump voor Miller. Held JWZ!
 
Doe eens niet...
 
die rivelino bumpt wat af
 
**** you rivelino
 
misschien een tip om alle sniperx topics voor eens en voor altijd te sluiten, zodat zulke bumps niet meer kunnen voorvallen.
 
Ja of 1 centraal sniperx topic, zodat de sniperx fanboys daar kunnen posten en derest van het forum niet ermee vervuild geraakt.
 
Ja of 1 centraal sniperx topic, zodat de sniperx fanboys daar kunnen posten en derest van het forum niet ermee vervuild geraakt.

Bestaat al
 
Wie was sniperx? Ö
 
Na de ''wie'' komt altijd de vraag ''wat'', en wat Sniperx was? Een Dbb-god.

heb jij de sniperhype eigenlijk nog meegemaakt? dacht dat hij vertrokken was rond de zomer van 2009:scratch:
 
Heb het topic doorgelezen, dacht eigenlijk dat het over mike ging...
 
heb jij de sniperhype eigenlijk nog meegemaakt? dacht dat hij vertrokken was rond de zomer van 2009:scratch:
Nog heel eventjes, dat hij ging voetballen met dat wijf heb ik nog meegemaakt in ieder geval. Ik las al wel een half jaartje mee zonder geregistreerd te zijn en Sniper is eigenlijk de hele reden waarom ik me geregistreerd heb.. Wou hem ook uitlachen :roflol:
 
Nog heel eventjes, dat hij ging voetballen met dat wijf heb ik nog meegemaakt in ieder geval. Ik las al wel een half jaartje mee zonder geregistreerd te zijn en Sniper is eigenlijk de hele reden waarom ik me geregistreerd heb.. Wou hem ook uitlachen :roflol:

jij hebt ook een eigen plaats aan de dbb schandpaal hoor! zijn we heus nog niet vergeten:o
 
Back
Naar boven