XXL Nutrition

Het grote Mike Millertopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sniperx

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
7.673
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Goed. Geen zin om een lang verhaal te typen dus maar 'kort'.

Is nu een fitnessinstructeur hier. Hij wou wel eens kijken hoe ik dan trainde, aangezien ik pas 14 ben. Moest dus wat dingen voordoen. Dus ik doe de deadlift voor (Stang is dus 15 kg en totaal gewicht dus 35 kg), en hij zegt: Bolle rug bij omhoog, holle rug bij omlaag. Stop maar. Bij Dumbbell Curls deed ik het veel te snel. Daardoor verkorten m'n spieren en dat is dus fout. In ieder geval moet ik nu stoppen met gewichten en ik MAG nog de barbell zelf (dus zonder schijven) gebruiken om te oefenen op de rechte rug bij de deadlift. En stokdraaien, een half uur lang. En ja ik moest aankomen. Hij zelf woog 102 kg, met heel laag vetpercentage op z'n best. Geen kleintje dus want hij is een keertje 1.75m.

Ik baal hier ENORM van, maar hij zei dat ik scheef til sowieso. Voelde dus aan de rugspieren, traps, en merkte duidelijk dat rechts al een stuk voorloopt. Scheef tillen.
Ik moest stoppen met gewichten, om te zorgen dat ik er over TWEE jaar al niet scheef en bekrompen bij loop.

Ach ja, het zal ook eens niet, altijd wat..
 
Dus die keren dat je uberhaupt traint...train je ook nog eens verkeerd?
 
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
k*t man, probeer gewoon de goede techniek aan te leren zo snel mogelijk. Als de instructeur overtuigd is van je goede techniek mag je vast wel meer gewicht weer gebruiken.

Niet teveel zorgen maken over dat scheef lopen.
 
ik weet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in je lift techniek en waar je je informatie vandaan haalt.

mij heeft het boek starting strenght (rippetoe) goed geholpen om mn techniek beter te krijgen. mss een idee?


Goed. Geen zin om een lang verhaal te typen dus maar 'kort'.

Is nu een fitnessinstructeur hier. Hij wou wel eens kijken hoe ik dan trainde, aangezien ik pas 14 ben. Moest dus wat dingen voordoen. Dus ik doe de deadlift voor (Stang is dus 15 kg en totaal gewicht dus 35 kg), en hij zegt: Bolle rug bij omhoog, holle rug bij omlaag. Stop maar. Bij Dumbbell Curls deed ik het veel te snel. Daardoor verkorten m'n spieren en dat is dus fout. In ieder geval moet ik nu stoppen met gewichten en ik MAG nog de barbell zelf (dus zonder schijven) gebruiken om te oefenen op de rechte rug bij de deadlift. En stokdraaien, een half uur lang. En ja ik moest aankomen. Hij zelf woog 102 kg, met heel laag vetpercentage op z'n best. Geen kleintje dus want hij is een keertje 1.75m.

Ik baal hier ENORM van, maar hij zei dat ik scheef til sowieso. Voelde dus aan de rugspieren, traps, en merkte duidelijk dat rechts al een stuk voorloopt. Scheef tillen.
Ik moest stoppen met gewichten, om te zorgen dat ik er over TWEE jaar al niet scheef en bekrompen bij loop.

Ach ja, het zal ook eens niet, altijd wat..
 
Zet een :( in je msn nickname, en pleeg zelfmoord.
 
je moet niet naar luppie luisteren
 
Je had em wel duidelijk gemaakt dat je pas 14 bent toch hoop ik?
 
van welke dbber was deze masterlijke actie
 
Je had em wel duidelijk gemaakt dat je pas 14 bent toch hoop ik?

Ja.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ik ga KEIHARD de rechte rug techniek oefenen + recht tillen. Dan mag ik verder neem ik aan..
 
Dit gaat weer een mooi topic worden :popcorn:
 
:roflol: Gast, download dat e-book van rippetoe "Starting Strength" en lees het minstens 5x helemaal door.

Please.

Luister een keer en doe wat verstandig en juist is.
 
Dit gaat weer een mooi topic worden :popcorn:

gew00n weer een verzonnen verhaaltje, een schreeuw om aandacht

wie is trouwens dat beest op je avatar?:P
 
Hij heeft me overigens wel geleerd hoe ik goed deadlift. Dus dat kan ik gaan oefenen en over 2 weken mag ik naar hem toe en hij heeft de spullen.
 
Spieren verkorten door snelle db curls? :roflol:
 
Hij heeft me overigens wel geleerd hoe ik goed deadlift. Dus dat kan ik gaan oefenen en over 2 weken mag ik naar hem toe en hij heeft de spullen.
ow dat is goed nieuws :thumb: mischien word het dan nog wat
 
Spieren verkorten door snelle db curls? :roflol:

Je moet 10 seconden omhoog zodat je begint te trillen in je arm, idem voor omlaag. Zo heb je een volledige ROM + spiercontractie..?
 
Back
Naar boven