XXL Nutrition

Het grote "missing-DBB topic" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je nu aan fakers? Van mij mogen zo'n members wegblijven, ook al hebben ze veel info.

Achter Sava zat echt wel een beest. Maar misschien wou die anoniem blijven.

Fake foto's zijn triest. Maar zijn kennis,tjah die mis ik wel.
 
gta4jwz. Hij was een goeie kennisbron en maakte zinvolle topics aan.
 
Achter Sava zat echt wel een beest. Maar misschien wou die anoniem blijven.

Fake foto's zijn triest. Maar zijn kennis,tjah die mis ik wel.

Hij zal wss idd wel aan de anabolen gezeten hebben (in combinatie met die kennis is een massamonster, no doubt) maar hij kon ook gwn geen foto's posten, fake foto's zijn idd gwn triest.
 
Laatst bewerkt:
ik hoop dat als ik ooit nog eens een tijdje dbb verlaat, mijn naam in dit topic zal verschijnen :(
 
Ik weet het hele verhaal niet, maar ik weet wel dat hij ****ing veel was afgevallen en gewoon aan het "leven" was. Dus voor zo ver ik weet is er niks met hem.

Dat vind ik altijd zo vreemd, alsof bb en "leven" niet samen kan gaan.
 
Bigcat, Klaas, Esperantisto, Ikke, BuilderB tja en Krieltje mis ik nu al.
 
Hij zal wss idd wel aan de anabolen gezeten hebben (in combinatie met die kennis is een massamonster, no doubt) maar hij kon ook gwn geen foto's posten, fake foto's zijn idd gwn triest.

Ik vraag me af wie dat beest dan wel is op die pics.
 
Ik vraag me af wie dat beest dan wel is op die pics.

Is iemand van een UK forum, er zal wel iemand zijn die een link heeft, is idd een beest heb zijn topics eens bekeken, heeft ook wedstrijden meegedraait.
 
Bigcat, Klaas, Esperantisto, Ikke, BuilderB tja en Krieltje mis ik nu al.

Krieltje is er toch nog???, BuilderB die post af en toe nog.
 
Gevonden:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Guardian post ook niet veel meer de laatste tijd. Lucky Luciano z'n interessante filmposts mis ik ook wel. Verder mis ik Manny Ribera, die heeft het nu spijtig genoeg wat te druk om nog echt op dbb rond te hangen. :(
 
TheNose post hier niet zoveel meer...wat een gemis. :(
 
Back
Naar boven