Fitness Seller

Het grote "missing-DBB topic" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saint

dat is lang geleden...
 
Roxxe,Samu,Herkuul,Mighty,Antropoid,M@rsel,Koetje,Ghostrider,Rawplayer,Smoothmold,Boto,Dumba (zal wel in het ziekenhuis liggen of zo).


maar goed dat ik nog post hier, ander zat ik ook tussen je lijstje :)
 
Hij zal wss idd wel aan de anabolen gezeten hebben (in combinatie met die kennis is een massamonster, no doubt) maar hij kon ook gwn geen foto's posten, fake foto's zijn idd gwn triest.

Hij heeft ze ook nog altijd niet gewist. :roflol:
 
Roxxe, Mighty en Jopie om er een paar te noemen.
 
Ik mis christG. Wat een goeie gozer was dat.
 
good old testo.........heel erg jammer dat hij weg is. Op meetings was ie echt de gangmaker BACOOOOOOOOO
 
Guido20, Dinand, Eduardjansen(die heeft een ban volgens mij), Mars :roflol:, Boto en Robintjuh.
 
good old testo.........heel erg jammer dat hij weg is. Op meetings was ie echt de gangmaker BACOOOOOOOOO

Wist je nog die BBQ bij mij! Kreeg ik een fles bacardi van hem! Eind van de avond was de fles op.. had hij hem zelf opgedronken! hahaha Prachtig! :D
 
Wie was die gast ook alweer wie werkelijk dacht dat je van rukken doof werd?
 
Uhm ik heb inmiddels een andere, tenzij je m'n privé album kan zien weet je nog niet hoe ze eruit ziet od, dus zou niet te snel je broek uittrekken. ;)

Weet je wel zeker dat je wilt trouwen? Je klinkt niet echt positief op deze manier :D
 
Grappig dat er zoveel leden met geldingsdrang uiteindelijk gebanned worden of toch niet de bevrediging kregen die ze op dit forum zochten.
DBC01 was ook zo'n geval. Wat is er eigenlijk met die gozer gebeurt?
 
Guido20, Dinand, Eduardjansen(die heeft een ban volgens mij), Mars :roflol:, Boto en Robintjuh.

Edje ben ik geloof ik verantwoordelijk voor. :D Maar die vroeg er gelukkig ook niet een heel klein beetje om.

Verder ook nog Dani, Dutch_Windmill, en testo inderdaad. En masters niet zeiken! Jij hebt tenminste cynthia nog gescoord met de meetings. :mad:
 
Grappig dat er zoveel leden met geldingsdrang uiteindelijk gebanned worden of toch niet de bevrediging kregen die ze op dit forum zochten.
DBC01 was ook zo'n geval. Wat is er eigenlijk met die gozer gebeurt?

Mod op een ander forum, hij heet hier El Comandante tegenwoordig. Post niet meer.
 
Arnoldfan en Cutler. Ookal doen sommige leden ernstig hun best om hun plaatsen in te nemen worden deze twee leden toch wel node gemist en niet in de laatste plaats vanwege hun humoristische inslag.
 
Back
Naar boven