MuscleMeat

Het grote "missing-DBB topic"

Bezoekers in dit topic

Hij was bij momenten zeker grappig, maar heeft alle mogelijke gele en rode kaarten opgemaakt. Ik heb nog een poging gedaan om hem duidelijk te maken dat hij niet elk topic kon laten ontsporen maar tevergeefs. Hij was hier gewoon om zich te vermaken en dat neerbuigende hoorde daar nu eenmaal bij. Op een gegeven moment is het dan game over.


Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Hij bleef na waarschuwingen doorgaan dus zal wel geweten hebben dat er ooit een einde aan zou komen, maar wist ook wel van zichzelf dat hij niet kon veranderen.

op wat voor manier typeer je ontsporing?
mijns inziens, gewoon een poging tot suggestieve provocatie en zeer zeker wel met een goedbedoelde knipoog. dat vervolgens 80% hapt, is toch niet iets wat hem persoonlijk kan worden verweten?
sarcamse is a bitch wanneer dit moet laten blijken d.m.v. tekst op een scherm.
het neerbuigende was meer een resultante van intellectuele superioriteit. kan het hem kwalijk genomen worden, als hij slimmer blijkt te zijn dan een ander, in zo een kwestie?

tendens de laatste tijd hier, is toch vrij veel provocatie. alleen deed hij het met iets meer charme.
mis dat toch wel hoor....

(no homo btw:o)








en hoort het topic eigenlijk niet "Het grote missing-DBB-member topic" te heten?
 
waarom post skinnie niet meer, mag hij van zijn moeder niet meer achter de pc?
 
PBS , is die kerel nog actief op het forum ?

Ik herinner me nog zijn home gym fuuaark :p
 
Mss heb ik wat gemist, maar waar is Kuki gebleven? En Utrechter?
 
Klaaswitz for sure

zijn woordkeuze was goed doordacht en geniaal :-> geweldig om die topic's terug te kunnen lezen
 
Back
Naar boven